close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Μίλτα Καλδέλη: Οι πελάτες μας είναι ο φάρος που κατευθύνει όλες τις ενέργειες της «ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/10/2019 - 08:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μίλτα Καλδέλη: Οι πελάτες μας είναι ο φάρος που κατευθύνει όλες τις ενέργειες της «ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική»

Nextdeal newsroom, 2/10/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Οι πελάτες μας είναι ο φάρος που κατευθύνει όλες τις ενέργειες της εταιρείας μας», υπογραμμίζει μιλώντας στο nextdeal.gr η κα Μίλτα Καλδέλη, Προϊστάμενη Εξυπηρέτησης Πελατών της «ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική» με αφορμή την συμμετοχή της εταιρείας στην «Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών» που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως  τις 12 Οκτωβρίου 2019.

Η συνέντευξη της κας Καλδέλη έχει ως εξής:

1. Ποιοι οι στόχοι της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;

- Οι στόχοι της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, εστιάζουν στο προσωπικό, στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.  Ειδικότερα, επιδιώκουμε την μετάδοση γνώσης & ανταλλαγής εμπειριών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών την ανύψωση του ηθικού του προσωπικού της εταιρίας μας, και  την ενδυνάμωση της ομαδικής εργασίας. Τιμούμε τους συνεργάτες μας οι οποίοι ενστερνίζονται τις αξίες της Εταιρείας μας και αναγνωρίζουμε την προσπάθεια που καταβάλλουν να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουμε θέσει. Επιβραβεύσουμε τους πελάτες μας, που επί χρόνια μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας για την βέλτιστη εξυπηρέτησή τους.

2. Γιατί η Ασφάλειαι Μινέττα αποφάσισε να συμμετέχει σε αυτή την «εβδομάδα»;

- Για την ΜΙΝΕΤΤΑ, η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί καθημερινό στόχο και όχι γιορτή μιας εβδομάδας τον χρόνο. Η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια σε περισσότερες από 60 χώρες στον κόσμο, με στόχο να αναδείξει την σπουδαιότητα της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη για τους σύγχρονους οργανισμούς.  

Με διάθεση για συνεχή εξέλιξη, θέλουμε να ανεβάζουμε τον πήχη ψηλότερα, θέτοντας νέες προκλήσεις ώστε να κάνουμε την εξυπηρέτηση μια ξεχωριστή εμπειρία για συνεργάτες & πελάτες. 

Φέτος συμμετέχουμε για 4η χρονιά στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών - συγκαταλεγόμαστε μάλιστα ανάμεσα στις εταιρείες που «αγκάλιασαν» τον θεσμό από την πρώτη χρονιά. Στην προσπάθειά μας αυτή, είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε την αμέριστη υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών στο οποίο είμαστε μέλη και «το 2019 γιοράΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση όλοι μαζί».   

3. Ειδικά για την «Εβδομάδα» του 2019, τι σχεδιάζει η εταιρεία; 

Για το 2019 σχεδιάζουμε δράσεις που εστιάζουν στην ανάδειξη ιδεών για καινοτόμες δράσεις της Εταιρείας μας, αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών/συνεργατών, στην έμφαση της ανθρωποκεντρικής νοοτροπίας, την ευεξία  του προσωπικού και την ανάληψη ενεργειών που αναδεικνύουν την κοινωνική υπευθυνότητα της Εταιρείας μας.  Όλοι μαζί, αλλά και ο καθένας μας ξεχωριστά… κάνουμε τη διαφορά στην εξυπηρέτηση!

4. Τι είναι για την «Ασφάλεια Μινέττα» ο πελάτης; Tι έχει κάνει για αυτόν η εταιρεία σας;

Στο όραμα της Εταιρείας μας αναφέρεται «...το όνομά μας να είναι συνυφασμένο με την αξιοπιστία, φερεγγυότητα και εξαιρετική εξυπηρέτηση.»

Είναι εμφανές λοιπόν ότι οι πελάτες μας είναι ο φάρος που κατευθύνει τις δραστηριότητες μας και η εξυπηρέτησή τους στον ύψιστο βαθμό, αποτελεί διαρκή επιδίωξή μας. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, δουλεύουμε για την πλέον εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας, υιοθετούμε καινοτόμες λύσεις αλλά και παράγουμε νέες εφαρμογές.  Στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτική εξυπηρέτηση και μοναδικές & ξεχωριστές εμπειρίες προς τους πελάτες και τους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές, σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Το γεγονός ότι έχουμε πιστοποιηθεί με το σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015, η αποδοχή που είχαν έργα όπως το  Minetta app., η ψηφιακή υπογραφή εγγράφων, η πύλη εξυπηρέτησης ασφαλισμένων MyMINETTA, η χρήση του M.A.C.I.S. (Minetta Artificial Intelligence Core Innovative Services) για γρήγορη τιμολόγηση, αλλά και η δημιουργία σημείου εξυπηρέτησης κωφών στα γραφεία μας είναι ενδεικτικά των προσπαθειών μας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Μίλτα Καλδέλη
  • συνέντευξη
  • Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Σημείο εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών με χρήση της εφαρμογής IRIS
    Nextdeal newsroom, 25/9/2019

    ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Σημείο εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών με χρήση της εφαρμογής IRIS

  • Δείτε το βίντεο συμμετοχής της "ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική" στα European Business Awards!
    Nextdeal newsroom, 18/9/2019

    Δείτε το βίντεο συμμετοχής της "ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική" στα European Business Awards!

  • Ελένη Κάχρη - Μινέττα Ασφαλιστική: Επενδύουμε συνεχώς στο ανθρώπινο δυναμικό

    Ελένη Κάχρη - Μινέττα Ασφαλιστική: Επενδύουμε συνεχώς στο ανθρώπινο δυναμικό

    "Η ΜΙΝΕΤΤΑ, από την αρχή της λειτουργίας της, επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της το οποίο -πλέον των λοιπών παροχών- εκπαιδεύει και...
    Nextdeal newsroom, 28/08/2019 - 10:00 28/8/2019
  • Η συνεργασία με MINETTA Ασφαλιστική και Ευρωκλινική έφερε κέρδη στον Προμηθευτικό Συνεταιρισμό Προσωπικού ΔΕΗ!

    Η συνεργασία με MINETTA Ασφαλιστική και Ευρωκλινική έφερε κέρδη στον Προμηθευτικό Συνεταιρισμό Προσωπικού ΔΕΗ!

    Ο Προμηθευτικός Συνεταιρισμός Προσωπικού ΔΕΗ πραγματοποίησε την Τρίτη 12 Ιουνίου 2019 την ετήσια τακτική συνέλευσή του, στο πλαίσιο της οποίας...
    Nextdeal newsroom, 02/07/2019 - 13:41 2/7/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube