close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/2/2019 - 15:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!

Nextdeal newsroom, 13/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ζημιές στα μηχανήματα μπορεί να αυξήσουν τα θαλάσσια ατυχήματα, επισημαίνει η IUMI

Έντονη ανησυχία εκφράζουν οι ασφαλιστές για το ενδεχόμενο ντόμινου ζημιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία από τη χρήση μετά το 2020 νέων μη ασφαλών αποθειωμένων καυσίμων.

Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance-IUMI) σε έγγραφό της και έπειτα από σχετικές επισημάνσεις και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, επισημαίνει ότι η καθιέρωση του ορίου του μειωμένου θείου στα καύσιμα μετά το 2020 ενδέχεται να αυξήσει τον κίνδυνο ζημιών στα μηχανήματα, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αυξανόμενη εμφάνιση θαλάσσιων ατυχημάτων. 

Εάν δεν ληφθούν μέτρα η IUMI εκτιμά ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία θα αντιμετωπίσει λόγω ζημιών πρόσθετα έξοδα, τα οποία δεν θα καλύπτονται αυτόματα από την ασφάλιση.

Οι underwriters ανησυχούν και για τον λόγο αυτό η IUMI ζητά μια ρύθμιση που θα υποχρεώνει τα διυλιστήρια να εγγυώνται την ποιότητα των καυσίμων τους και από τους διαχειριστές των πλοίων να ενισχύσουν τα συστήματά τους, τις διαδικασίες και την κατάρτιση του προσωπικού για την προστασία των πλοίων τους.

Σύμπλευση με την ΕΕΕ

Η τοποθέτηση αυτή του IUMI δεν φαίνεται να είναι άσχετη από την επιμονή που έδειξε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην ανάγκη τήρησης όλων των κανόνων που εγγυώνται τη χρήση ασφαλών καυσίμων. 

Το θέμα αυτό έθεσε η ΕΕΕ όχι μόνο στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) αλλά και σε άλλους διεθνείς φορείς. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Θεόδωρος Βενιάμης, μιλώντας πρόσφατα στη γενική συνέλευση της ΕΕΕ, «είναι αναγκαίο στις προσεχείς συζητήσεις να τοποθετηθούν υπεύθυνα επιτέλους και άλλοι παράγοντες με καθοριστικό ρόλο, όπως οι νηογνώμονες, οι κατασκευαστές μηχανών, και οι ασφαλιστές, τους οποίους η ΕΕΕ έθεσε ενώπιον των ευθυνών τους».

Η IUMI παρεμβαίνει με τον πλέον επίσημο τρόπο στο θέμα και επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι οι ασφαλιστές ανησυχούν από την αύξηση των περιστατικών μολυσμένων καυσίμων. Η εξέλιξη αυτή αφορά και τα βιοκαύσιμα, στα οποία κάποιες φορές συσσωρεύονται ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν βλάβες στον κινητήρα, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Επί του παρόντος, υπογραμμίζει η IUMI, ο έλεγχος των καυσίμων πραγματοποιείται από τον τελικό χρήστη. Όμως, δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις υποχρεώνουν τους πλοιοκτήτες να καίνε συγκεκριμένες ποιότητες καυσίμων, η IUMI πιστεύει ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει να υποχρεωθούν να διεξάγουν δοκιμές και να επιβεβαιώσουν την παράδοση μη μολυσμένων καυσίμων. 

Η εισαγωγή καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για τη συμμόρφωση με τον σχετικό κανονισμό του ΙΜΟ από το 2020 προκαλεί επίσης ανησυχίες, σημειώνει η IUMI και αναφέρει τα τεχνικά θέματα που προβληματίζουν, όπως είναι το σημείο ανάφλεξης, κ.λπ. Τονίζει επίσης ότι η μετάβαση από τα βαρέα καύσιμα στις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας ισχύος για το πλοίο, εάν αυτή την περίπλοκη διαδικασία δεν την διαχειριστεί σωστά το πλήρωμα.

Προέχει η ασφάλεια

Η ναυτιλία, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΕ κ. Βενιάμη, έχει την απαίτηση τα ναυτιλιακά καύσιμα που θα χρησιμοποιεί μετά το 2020 όχι μόνο να συμμορφώνονται με την απαιτούμενη περιεκτικότητα σε θείο αλλά να είναι κατάλληλα για χρήση, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των πλοίων, των πληρωμάτων και η προστασία του περιβάλλοντος. 

Εξ αυτού του λόγου το όλο θέμα θα εξετασθεί και πάλι στην προσεχή MEPC, τον Μάιο του 2019, όπου αναμένεται νέα πρόταση που διαμορφώνεται από διευρυμένη ομάδα κρατών-μελών του ΙΜΟ, και όχι μόνο από τα τέσσερα μεγάλα νηολόγια, Marshall Islands, Λιβερίας, Παναμά, Bahamas, και τους οργανισμούς της διεθνούς ναυτιλίας που ήγειραν πρώτοι το όλο θέμα. 

 

Πηγή: Του Λάμπρου Καραγεώργου - naftemporiki.gr  

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • ποιότητα καυσίμων
  • καύσιμα
  • θαλάσσια ατυχήματα
  • IUMI

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;
    Λάμπρος Καραγεώργος, 5/6/2018

    Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;

  • Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 1/6/2018

    Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες

  • Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Η εκπαίδευση των επιχειρήσεων και η ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τη δυνητική τους έκθεση σε κινδύνους είναι ίσως το μεγαλύτερο...
    Nextdeal newsroom, 27/09/2017 - 08:41 27/9/2017
  • Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Την πρώτη blockchain πλατφόρμα για τον τομέα των ναυτασφαλίσεων ανέπτυξαν οι εταιρίες EY και Guardtime, σε συνεργασία με τις A.P....
    Nextdeal newsroom, 08/09/2017 - 10:32 8/9/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Will Banks defeat the Economic Model?
14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
  • 10:36 Χαμένη ευκαιρία για την ευρωπαϊκή καινοτομία η απόφαση του Συμβουλίου της ΕΕ για τη φαρμακευτική νομοθεσία!
  • 10:24 Ικανοποίηση των γιατρών για την ισότιμη λήξη των παραπεμπτικών μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα
  • 10:00 Άδωνις Γεωργιάδης: Επισκέφθηκε τη ΒΙΑΝΕΞ στα εγκαίνια της νέας γραμμής παραγωγής ηπαρινών σε συνεργασία με τη Leo Pharma
  • 09:50 Όμιλος Ευρωκλινικής: Η 1η επιλογή στην αντιμετώπιση των εγκεφαλικών επεισοδίων!
  • 09:36 Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  3. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  4. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  5. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα
  6. 2/6 Την μελωδία της επιτυχίας «παίζει» αυτη την ώρα η «ορχήστρα» της ΝΝ Hellas
  7. 3/6 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube