close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην AXA οι ασφαλισμένοι που αποζημιώθηκαν 
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/7/2018 - 12:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην AXA οι ασφαλισμένοι που αποζημιώθηκαν 

Nextdeal newsroom, 3/7/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ δηλώνουν δημόσια ικανοποιημένοι από την ευκολία και την άμεση εξυπηρέτησή τους στη διαδικασία αποζημίωσης

Η ΑΧΑ, πιστή στις αξίες της, εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018, το Transparent Customer Feedback, ένα πρωτοποριακό εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της, μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι μπορούν εύκολα και γρήγορα να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους. 

Η Εταιρεία, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας. Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και «ακούει» προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. 

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την Εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών. 

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων: 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλισμένοι
  • αποζημιώσεις
  • υπηρεσία αξιολόγησης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης από την AXA!
    Nextdeal newsroom, 6/3/2018

    Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης από την AXA!

  • AXA: Συγχωνεύσεις αμοιβαίων κεφαλαίων
    Nextdeal newsroom, 28/6/2018

    AXA: Συγχωνεύσεις αμοιβαίων κεφαλαίων

  • Τι είναι το AXA Check-in;

    Τι είναι το AXA Check-in;

    Το Check-in είναι η νέα υπηρεσία της AXA Ασφαλιστικής που απαλλάσσει τους ασφαλισμένους από τον καθιερωμένο έλεγχο κατά την είσοδό...
    Nextdeal newsroom, 26/06/2018 - 15:40 26/6/2018
  • Τηλεφωνική έρευνα ικανοποίησης πελατών από την AXA

    Τηλεφωνική έρευνα ικανοποίησης πελατών από την AXA

    Τηλεφωνική έρευνα ικανοποίησης πελατών, για τους ασφαλισμένους της που έκαναν χρήση του ασφαλιστηρίου τους επισκεπτόμενοι κάποιο από τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια,...
    Nextdeal newsroom, 31/05/2018 - 10:33 31/5/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
  • 09:29 Ο καπνός από δασικές πυρκαγιές είναι 14 φορές πιο επικίνδυνος από ό,τι πιστεύαμε!
  • 09:10 Ο Άγιος Αρσένιος των Κυκλάδων
  • 09:05 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  • 09:00 Η σφαγή του Κομμένου δεν λησμονιέται
  • 08:47 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  • 14:40 Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
  • 09:29 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:21 Φωτιά στην Πάτρα: Φόβοι για μόλυνση του αέρα και του νερού
  • 09:19 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  • 08:56 Ολοκληρώθηκε η τελευταία μαθητική κατασκηνωτική περίοδος της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/8 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  2. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  3. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 14/8 Κοίμηση της Θεοτόκου: Γιατί ονομάζεται «Πάσχα του καλοκαιριού»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube