close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/3/2018 - 10:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali

Nextdeal newsroom, 2/3/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με το σύνθημα «Από σήμερα γινόμαστε καλύτεροι», η Generali ξεκίνησε την εφαρμογή του Net Promoter System και στην Ελλάδα. Το NPS αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα, που επιτρέπει στις εταιρείες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους, σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. 

Η εφαρμογή του NPS αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της Generali προς τους ασφαλισμένους της, προκειμένου αυτή να αποτελέσει την πρώτη τους επιλογή. Όπως δήλωσε και ο project manager του έργου στην Ελλάδα και Chief Strategy Officer, Διονύσης Μοσχονάς: «Μία ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα εργάστηκε εντατικά επί τέσσερις μήνες, προκειμένου να δημιουργήσουμε το πρωτοποριακό αυτό σύστημα. Το NPS είναι μία “ακτινογραφία” του οργανισμού μας, ένα μοναδικό μέσο αλλαγής, που μας δείχνει το δρόμο για να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί και αποτελεσματικοί».

Ο Όμιλος Generali έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρείες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο κι έχουν γίνει, ήδη, στρατηγικές αλλαγές με στόχο την βελτίωση των διαδικασιών που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών.Το NPS εξετάζει τη σχέση που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μίας εταιρείας και των πελατών της. Ο συγκεκριμένος δείκτης αφορά το ποσοστό των πελατών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να προτείνουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν σε άλλους, δυνητικούς πελάτες, αλλά και να εντοπίσει τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος καλείται να αξιολογήσει την εμπειρία του με την εταιρεία και το επίπεδο της εξυπηρέτησης, σε διαφορετικά στάδια, όπως η αγορά, το αίτημα αποζημίωσης ή νοσηλείας, η επικοινωνία για διευκρινιστικές ερωτήσεις ή άλλη πληροφόρηση και η ανανέωση τους ασφαλιστηρίου του. Ανάλογη έρευνα, πραγματοποιείται επίσης στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αφού και οι ίδιοι αποτελούν για την Generali, καθοριστικό παράγοντα στην αλυσίδα παροχής των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Το σημαντικό με τη μέθοδο αυτή είναι ότι δεν εξαντλείται στην έρευνα, αλλά είναι διαδραστική, καθώς ένας εκπρόσωπος της Generali, μεταξύ των οποίων και υψηλόβαθμα στελέχη, καλεί στη συνέχεια τους πελάτες ζητώντας ανατροφοδότηση.

Τα «εγκαίνια» του νέου αυτού έργου πραγματοποιήθηκαν με ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στις 14 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Divani Apollon στο Καβούρι. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε η κα Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου, ο Robert Amelung, Head of Customer Experience και η Mariella Niederkofler, Customer Experience Manager.

Μέσα από μία ευφάνταστη όσο και διαδραστική παρουσίαση, η κα Conner παρουσίασε στους εργαζόμενους της εταιρείας τα πρώτα αποτελέσματα και τις αντιδράσεις των πελατών. Η ίδια μύησε τους εργαζόμενους αλλά και τα στελέχη στον τρόπο λειτουργίας του NPS και εξήγησε τον τρόπο με τον οποία Όμιλος και οι κατά τόπους εταιρείες θα αξιολογήσουν τα στοιχεία και θα τα αξιοποιήσουν για την αναβάθμιση της εμπειρία των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της Generali παγκοσμίως.

«Ακούμε τους πελάτες μας και γινόμαστε καλύτεροι. Το NPS δεν αποτελεί απλώς μία ερευνητική μέθοδος αλλά ένα πραγματικό εργαλείο, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό το διάλογο με τους ασφαλισμένους και να παραμείνουμε έμπρακτα δίπλα τους, όποτε μας χρειάζονται», δήλωσε η κα Conner.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΥΛΛΟΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ

  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 2
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 3
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 4
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 5
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 6
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 7
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 8
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 9
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 10
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • TAGS:
  • Ασφαλισμένοι
  • Συνεργάτες
  • Generali
  • Net Promoter System
  • NPS
  • Διονύσης Μοσχονάς
  • Isabelle Conner
  • Robert Amelung
  • Mariella Niederkofler

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali!
    Nextdeal newsroom, 2/2/2018

    Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali!

  • Επίσκεψη του κ. Antonio Cassio στα γραφεία της Generali Hellas
    Nextdeal newsroom, 26/2/2018

    Επίσκεψη του κ. Antonio Cassio στα γραφεία της Generali Hellas

  • Ως πρωταγωνίστρια η Generali, δεν δέχεται δεύτερης κατηγορίας προσφορά υπηρεσιών!

    Ως πρωταγωνίστρια η Generali, δεν δέχεται δεύτερης κατηγορίας προσφορά υπηρεσιών!

    Είναι αρκετά χρόνια που παρατηρούμε ότι η Generali ανήκει στους λίγους εκείνους «παίκτες» που δείχνουν ότι είναι ξεχωριστοί ηγέτες! Είχα την...
    Nextdeal newsroom, 13/02/2018 - 15:50 13/2/2018
  • Η Generali Hellas υπογράφει το ψηφιακό μέλλον μαζί με τον ασφαλιστή! (video)

    Η Generali Hellas υπογράφει το ψηφιακό μέλλον μαζί με τον ασφαλιστή! (video)

    Οι μεγάλες εταιρείες, έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το μέλλον, να θέτουν ερωτήματα και να δίνουν καινοτόμες απαντήσεις, να οδηγούν...
    Nextdeal newsroom, 05/02/2018 - 10:28 5/2/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Ας κάνουμε τον κόσμο πιο μαγικό»: Η χριστουγεννιάτικη γιορτή της Εθνικής Ασφαλιστικής για τα παιδιά
23:06 «Ας κάνουμε τον κόσμο πιο μαγικό»: Η χριστουγεννιάτικη γιορτή της Εθνικής Ασφαλιστικής για τα παιδιά
  • 15:34 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  • 14:45 Ο ΟΦΕΤ φροντίζει την υγεία των εργαζόμενων του!
  • 14:33 «Παθήματα και μαθήματα από την πρόσφατη πανδημία» στο Keele University από τον καθηγητή Κ. Γουργουλιάνη!
  • 14:05 ΕΑΕΕ: Στα 12.616 τα ασφαλισμένα σκάφη αναψυχής το 2024
  • 13:51 ΕΑΕΕ: Πολιτική συμφωνία σχετικά με την RIS (Retail Investment Strategy)
  • 13:15 Η Interamerican συμμετείχε στο Coachathon 2025
  • 12:44 Πως να περάσετε καλές γιορτές χωρίς απρόοπτα για την υγεία σας!
  • 11:00 Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Διαβάστε Τα Χριστούγεννα του Τεμπέλη
  • 10:27 Ε.Ε: Η συνέχιση της στήριξης στην Ουκρανία και το ενδεχόμενο απευθείας συζήτησης με τη Μόσχα
  • 10:20 Η Alpha Bank δημιουργεί έναν από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Κύπρο
  • 10:10 Κυριάκος Πιερρακάκης: Το ταχυδρομείο μετασχηματίζεται για να μπορέσει να μείνει παρόν
  • 09:18 Σε περίοδο αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης η Ελλάδα - Συστάσεις προστασίας από τον ΕΟΔΥ
  • 09:00 Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά τραπεζών, ο μύθος του φθηνού ρωσικού αερίου, το deal Metlen - KNDS στην άμυνα, στο στόχαστρο της CrediaBank η Pantelakis και το ρεκόρ της Lamda Development
  • 08:55 Ποιες Εορταστικές Καλύψεις συναντάμε στα συμβόλαια κατοικίας;
  • 08:42 Γιώργος Κώτσηρας: Δίκαιη, ισορροπημένη και θεσμικά ανθεκτική παρέμβαση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
  • 08:40 ΑΑΔΕ: Yπογραφή συμφωνίας Ελλάδας–Αλβανίας για τους «Πράσινους Διαδρόμους»
  • 08:35 CrediaBank: Σε αποκλειστικές συζητήσεις για την απόκτηση του 70% της Παντελάκης Α.Ε.Π.Ε.Υ.
  • 08:20 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 16:25 Roche: Η καινοτομία μετασχηματίζει τη φροντίδα υγείας: Οφέλη για τους ασθενείς, το σύστημα υγείας και την οικονομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  5. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  6. 17/12 The Three Tenors - Silent Night
  7. 17/12 Η ώρα του bancassurance

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube