Nextdeal newsroom, 2/10/2014 - 12:24 facebook twitter linkedin 9 «κόλπα», που οδηγούν σε παραπλανητικούς ισχυρισμούς, για την κατανάλωση καυσίμου, στα αυτοκίνητα Nextdeal newsroom, 2/10/2014 facebook twitter linkedin Το πρωτόκολλο ελέγχου της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν είναι κατάλληλο, για τις σημερινές συνθήκες, γιατί βασίζεται σε ξεπερασμένες μεθόδους ελέγχων και διαδικασιών. Η Altroconsumo (Ιταλική Ένωση Καταναλωτών και μέλος της BEUC – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) διενήργησε τους ίδιους ελέγχους, που η Ενωσιακή νομοθεσία επιβάλλει να διενεργούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Και για τα δύο μοντέλα αυτοκινήτων, που έλεγξε η Altroconsumo, η κατανάλωση καυσίμου, που διαφημίζουν οι κατασκευαστές ήταν πολύ χαμηλότερη, από την κατανάλωση, που μέτρησε η Altroconsumo. Υπάρχουν κάποια «κόλπα», που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για να βελτιώσουν, την απόδοση του αυτοκινήτου: 1. Μείωση του βάρους του οχήματος Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. 2. Τρόπος οδήγησης Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. 3. Θερμοκρασία Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. 4. Πίεση ελαστικών Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 5. Ειδικά λιπαντικά Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς. 6. Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. 7. Σφράγιση αυτοκινήτου Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία. 8. Μείωση τριβών στα φρένα Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων. 9. Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη. Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών. Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 12/6/2025 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
Nextdeal newsroom, 11/6/2025 Νέος ΚΟΚ: Νομοθετικές βελτιώσεις Κυρανάκη για ταξί, τροχόσπιτα, πρόστιμα
Πλαγίως: Το “re/ re branding" του ενός και μοναδικού Προέδρου Αφού πήγε ξανά στην Αμερική (όσες φορές ξέρουμε και όσες δεν ξέρουμε ), όπου θαύμασε την ιδιότητα του “statesman” και πέρασε και... Πλαγίως, 11/06/2025 - 09:25 11/6/2025
Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος Στην Ολομέλεια της Βουλής μίλησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το νομοσχέδιο για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι... Nextdeal newsroom, 10/06/2025 - 15:55 10/6/2025