Nextdeal newsroom, 19/6/2015 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει άνθρωπο ασυγκίνητο! Nextdeal newsroom, 19/6/2015 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα. Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/8/2025 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
Nextdeal newsroom, 6/8/2025 Swiss Re: Οι ασφαλισμένες ζημίες το 2025 ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 150 δισ. δολάρια λόγω του δαπανηρού πρώτου εξαμήνου
Η Howden επιβεβαιώνει την είσοδό της στη λιανική αγορά των ΗΠΑ με τον διορισμό του Mike Parrish ως CEO ΗΠΑ Η Howden ανακοίνωσε επίσημα την είσοδό της στη λιανική ασφαλιστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, διορίζοντας τον Mike Parrish ως Διευθύνοντα... Nextdeal newsroom, 05/08/2025 - 13:00 5/8/2025
Η ERGO και η CamCom Technologies λανσάρουν λύση τεχνητής νοημοσύνης για οπτικές επιθεωρήσεις Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν εκτενώς στο μέλλον σε όλη την Ευρώπη στους κλάδους ασφάλισης αυτοκινήτων και κατοικιών. Η ERGO Group... Nextdeal newsroom, 31/07/2025 - 09:50 31/7/2025