Nextdeal newsroom, 3/6/2016 - 10:08 facebook twitter linkedin Οι 12 ερωτήσεις που πρέπει να κάνει ο ασθενής στον επαγγελματία υγείας Nextdeal newsroom, 3/6/2016 facebook twitter linkedin Η επικοινωνία όμως αυτή συνήθως ήταν μονόπλευρη μέχρι τώρα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να φεύγουμε από το ιατρείο-κλινική-νοσοκομείο πάντα με ερωτηματικά. Η φροντίδα υγείας είναι ομαδική δουλειά. Εκτός από τον γιατρό και ο ασθενής παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αυτή και μόνο με τη ενεργή συμμετοχή του μπορεί να δημιουργηθεί μία σχέση που θα χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, ασφάλεια, ικανοποίηση και θα επιφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα στην ποιότητα της περίθαλψης. Για το λόγο αυτό οφείλουμε να χτίσουμε μία σχέση αλληλεπίδρασης. Πέρα από τη λεπτομερή αναφορά μας για τα συμπτώματά και τις ενοχλήσεις που νιώθουμε, κάθε μας επίσκεψη πρέπει να ολοκληρώνεται και με δικές μας ερωτήσεις. Οφείλουμε λοιπόν να είμαστε προετοιμασμένοι πριν από κάθε συνάντηση με τον γιατρό μας με μία σειρά ερωτήσεων όπως: 1. Ποιες εξετάσεις υπάρχουν για τα συμπτώματά μου; Ποια είναι ιδανική για εμένα; 2. Σε πόσο χρονικό διάστημα βγαίνουν τα αποτελέσματα; 3. Έχετε αντιμετωπίσει στο παρελθόν παρόμοια κατάσταση; 4. Ποια είναι η θεραπεία που μου προτείνετε; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 5. Υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι θεραπείας; 6. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα κάθε θεραπείας; 7. Η φαρμακευτική αγωγή που προτείνετε έχει παρενέργειες; Υπάρχουν αλληλεπιδράσεις με τα φάρμακα που παίρνω ήδη; 8. Θα πρέπει να αλλάξω κάποια από αυτά που λαμβάνω ήδη; 9. Θα πρέπει να αλλάξω κάποιες από τις καθημερινές συνήθειες; 10. Σε περίπτωση που απαιτείται χειρουργική επέμβαση. Έχετε πραγματοποιήσει παρόμοιες επεμβάσεις ξανά; 11. Ποιο νοσοκομείο/κλινική εξειδικεύεται στην πάθηση μου; 12. Σε περίπτωση ανάγκης τι καλύπτει το ασφαλιστικό μου ταμείο; Οι παραπάνω ερωτήσεις φυσικά, δεν έχουν σκοπό να προσβάλουν ή να αμφισβητήσουν την επιστημονική επάρκεια ενός επαγγελματία υγείας, αλλά αντιθέτως θα τον βοηθήσουν μέσα σε ελάχιστο χρόνο να σας γνωρίσει καλύτερα, να μάθει λεπτομέρειες για τη ζωή σας και κατ’ επέκταση να λάβετε ανώτερης ποιότητας φροντίδα, συνυφασμένη με τις συνήθειές σας, αποβάλλοντας παράλληλα όποιες φοβίες ή ενδοιασμούς. Χ.Π. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Άρης Μπερζοβίτης, 25/4/2024 Σχέδιο αναβάθμισης των Γραφείων Προστασίας Δικαιωμάτων των ασθενών στα νοσοκομεία!
Αποκατάσταση της ισοτιμίας γιατρών του ΕΣΥ και ελευθεροεπαγγελματιών γιατρών ζητά ο ΙΣΑ! Ο ΙΣΑ απέστειλε επιστολή στον υπουργό Υγείας Α. Γεωργιάδη, με την οποία τονίζει την πάγια θέση του, σύμφωνα με την οποία, όλοι... Άρης Μπερζοβίτης, 25/04/2024 - 11:44 25/4/2024
ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ: Αυξημένη δυσαρέσκεια πολιτών και ιατρικής κοινότητας στα ζητήματα υγείας! Αυξανόμενη δυσαρέσκεια των πολιτών και της ιατρικής κοινότητας αποτυπώνεται σε μεγάλη έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου... Άρης Μπερζοβίτης, 25/04/2024 - 09:55 25/4/2024