Nextdeal newsroom, 18/7/2017 - 07:41 facebook twitter linkedin AXA: Υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης πελατών με ζημιές σε κατοικία ή επιχείρηση Nextdeal newsroom, 18/7/2017 facebook twitter linkedin Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά: 1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και 2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές. Μια μοναδική διαδικασία έχει εισαγάγει η AXA για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της AXA είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα. Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες: - να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.- να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην AXA η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου. Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη. «Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της AXA. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Βασίλης Σπανάκης: «Καμία έκπτωση στην εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας»!
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Πλάνο Υγείας Hospital: Ένας κόσμος πλεονεκτημάτων για την ασφάλιση της υγείας σας από την Υδρόγειο Ασφαλιστική!
Generali: Nέα οργανωτική δομή Ενοποιημένου Ομίλου Ασφάλισης και Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων! Βελτιωμένη γεωγραφική δομή για τον Ασφαλιστικό Τομέα Ο Woody Bradford θα οριστεί CEO της Generali Investments Holding και ο Philippe Donnet,... Nextdeal newsroom, 19/04/2024 - 12:21 19/4/2024
Το ΠΑΡΟΝ ταξίδεψε στην μαγική Βαρκελώνη, εκεί που η Δύση συναντά την Ανατολή! Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ ταξίδεψαν στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη, μία πόλη που παντρεύει αρμονικά τα δυτικά στοιχεία με τις αραβικές επιρροές.... Nextdeal newsroom, 19/04/2024 - 11:47 19/4/2024