Nextdeal newsroom, 10/10/2017 - 09:24 facebook twitter linkedin 20 χρόνια Mondial Assistance στην Ελλάδα Nextdeal newsroom, 10/10/2017 facebook twitter linkedin Φέτος, η Mondial Assistance Ελλάδος, συμπληρώνει 20 χρόνια στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια των οποίων ανέπτυξε νέα προϊόντα και διείσδυσε σε καινούργιους τομείς πέραν του τομέα της οδικής βοήθειας. Η ταξιδιωτική ασφάλιση και η ιατρική βοήθεια, η ασφάλιση ηλεκτρονικών συσκευών και κινητών τηλεφώνων είναι κάποιοι από τους τομείς στους οποίους κατάφερε επιτυχώς να υλοποιήσει ανταγωνιστικές λύσεις με αποτέλεσμα να κατέχει ηγετικό ρόλο πλέον σε όλους τους βασικούς τομείς ενασχόλησής της στην ασφαλιστική αγορά, αναφέρει η εταιρεία. Η περαιτέρω αναβάθμιση του λογισμικού που χρησιμοποιούν οι οδηγοί των οχημάτων για να περατώσουν τα περιστατικά της Φροντίδας Ατυχήματος συνέβαλε στη βελτίωση των εν λόγω υπηρεσιών. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η ενσωμάτωση του Φιλικού Διακανονισμού στο συγκεκριμένο λογισμικό, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό βήμα, μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς μειώνει το χρόνο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών οδικής βοήθειας έχει συντελέσει και η αναβάθμιση στο σύστημα επίδοσης κλήσεων στο δίκτυο εξυπηρέτησης. Η εν λόγω αναβάθμιση επιτρέπει τη βέλτιστη εκμετάλλευση του στόλου οχημάτων εξυπηρέτησης ενώ ταυτόχρονα παρέχει μεγάλο αριθμό πληροφόρησης για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η εξυπηρέτηση. Σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των περιπτώσεων ιατρικής βοήθειας αποτελεί και το γεγονός ότι η Mondial Assistance διαθέτει ιδιόκτητα ασθενοφόρα υψηλών προδιαγραφών (μονάδες), τα οποία φέρουν το σήμα της. Η Mondial Assistance, τονίζει ότι επενδύει συνεχώς στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχει αναπτύξει με τους εταιρικούς της πελάτες, οι οποίοι αποτελούν κίνητρο για τη συνεχή εξεύρεση νέων λύσεων που αποσκοπούν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Πλέον, η Mondial Assistance, αποτελεί σημείο αναφοράς, γεγονός που καταδεικνύεται από τις έρευνες ικανοποίησης πελατών, τα αποτελέσματα των οποίων κατά μέσο όρο αγγίζουν το 80% ικανοποίησης (Νet Promoter Score ) από την ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών. Στόχος της είναι να προλαμβάνει τις ανάγκες των εταιρικών της πελατών και να ικανοποιεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό τόσο τους ίδιους όσο και τους δικούς τους πελάτες. Η εταιρεία εκτιμά επίσης ότι η διείσδυση της ασφάλισης στην ελληνική κοινωνία και οικονομία είναι χαμηλή και συνεπώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα για μεγαλύτερη διείσδυση του ασφαλιστικού προϊόντος. Ωστόσο τροχοπέδη αποτελεί για αυτό η δύσκολη οικονομική κατάσταση αλλά και η περιορισμένη ασφαλιστική συνείδηση. Συνεπώς, απαιτείται μεγαλύτερη εγρήγορση από όλους τους ενδιαφερομένους για να εκμεταλλευτούμε αλλά και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες ανάπτυξης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/4/2024 Hellas Direct: Συμμετοχή του Επενδυτικού Ταμείου Φαιστός στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης!
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 26/4/2024 ΣΕΣΑΕ: Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Ασφαλιστική Αγορά - Πρακτικές οδηγίες χρήσης! (βίντεο)
CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Duathlon Λευκωσία - H θέληση για πρωτιά! Η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ήταν χορηγός του αγώνα Duathlon που διοργανώθηκε στη Λευκωσία στις 21 Απριλίου 2024, από την Κυπριακή Ομοσπονδία... Nextdeal newsroom, 26/04/2024 - 13:27 26/4/2024
Κυκλοφόρησε το newsletter Απριλίου της NP Ασφαλιστικής! Διαβάστε εδώ το Newsletter Απριλίου 2024 της NP Ασφαλιστικής που κυκλοφόρησε. Nextdeal newsroom, 26/04/2024 - 13:15 26/4/2024