Nextdeal newsroom, 11/7/2017 - 11:29 facebook twitter linkedin 7+1 αλλαγές στις ασφαλιστικές αποζημιώσεις του μέλλοντος! Nextdeal newsroom, 11/7/2017 facebook twitter linkedin Ο Ant Little, διευθύνων σύμβουλος στην Ageas Retail περιγράφει πώς θα είναι το μέλλον των ασφαλιστικών απαιτήσεων: 1. Η τεχνολογία θα είναι πιο σημαντική από ποτέ. Η τεχνολογία με τη μορφή διαδικτύου έχει ήδη φέρει επανάσταση στον ασφαλιστικό κλάδο. (Απλά σκεφτείτε την απίστευτη άνοδο των συναθροιστών περιεχομένου). Τώρα έρχεται και η αυτοματοποίηση. Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι προ των πυλών. Θα μπορούμε σύντομα να αυτοματοποιήσουμε πλήρως τις βασικές απαιτήσεις αν επιθυμούμε. 2. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει το παιχνίδι. Ένα μηχάνημα που δημιουργήθηκε από την Google νίκησε τον κορυφαίο παίχτη Go master. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που απαιτεί «ανθρώπινη» διαίσθηση καθώς και στρατηγική. Έτσι, η τεχνητή νοημοσύνη πλησιάζει. Θα διευκολύνει την αυτοματοποίηση περισσότερων διαδικασιών - ακόμη και εκείνων που απαιτούν κρίση. 3. Οι μηχανές θα επιτρέψουν στους ασφαλιστές να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Οι ασφαλισμένοι θέλουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Θέλουν ποιοτικότερη επικοινωνία. Η τεχνολογία θα μας επιτρέψει στο εξειδικευμένο προσωπικό να βοηθήσει τους πελάτες. 4. Το internet of things θα φέρει επανάσταση στις αξιώσεις. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Οι αισθητήρες τηλεχειρισμού θα αποκαλύπτουν σημαντικές πληροφορίες. Από τα αυτοκίνητα μέχρι τις οικειακές συσκευές, θα γνωρίζουμε τα γεγονότα, μερικές φορές πριν από τους πελάτες μας. 5. Οι drones θα βοηθήσουν τους διαχειριστές ζημιών. Θα είμαστε σε θέση να χρησιμοποιούμε drones για να επιθεωρούμε ζημιές σε περιουσίες, έτσι ώστε οι διαχειριστές ζημιών να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. 6. Τα big data θα φέρουν την αλλαγή και θα βοηθήσουν στη διαχείριση του κινδύνου. Θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι άνθρωποι σε διαφορετικές καταστάσεις συγκεντρώνοντας και αναλύοντας τα δεδομένα τους. 7. Οι πελάτες θα αντιμετωπίζονται περισσότερο ως άτομα. Θα μάθουμε περισσότερα από ποτέ για τους πελάτες μας. Θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά αυτές τις πληροφορίες για να προβλέψουμε τι χρειάζονται. Έτσι θα μπορούμε να τους δώσουμε περισσότερα από αυτά που θέλουν. 8. Και τέλος, η ανθρώπινη κρίση θα είναι πάντα καθοριστική για να ορίσουμε τις σωστές προτεραιότητες και να κρίνουμε την επιτυχία. Καθώς η τεχνολογία οδηγεί όλες τις ασφαλιστικές σε ένα μονοπάτι που τις κάνει να φαίνονται ίδιες, η ποιότητα των ανθρώπων της κάθε εταιρίας και η νοημοσύνη τους θα είναι τα στοιχεία που θα κάνουν τη διαφορά. Όσο περισσότερο σκέφτεται κανείς την τεχνολογία, τόσο πιο σημαντικό είναι να σκέφτεται και τον άνθρωπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 2/5/2024 Η BMS εγκαινιάζει νέο παγκόσμιο τμήμα υγειονομικής περίθαλψης με επικεφαλής τον Rob Wendin!
Nextdeal newsroom, 29/4/2024 Εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οι προσωρινές συμφωνίες για την αναθεώρηση του Solvency II και της IRRD!
Οδική ασφάλεια: Κλείνουν τα «παραθυράκια», εντοπισμός παραβατών στο εξωτερικό! Το Κοινοβούλιο ενίσχυσε τη συνεργασία των κρατών μελών στη διασυνοριακή διερεύνηση τροχαίων παραβάσεων για την πρόληψη της απερίσκεπτης οδήγησης στο... Nextdeal newsroom, 29/04/2024 - 13:18 29/4/2024
Νέος επικεφαλής ανάπτυξης της Nexus, ο Steve Willett! Ο κορυφαίος ειδικός Γενικός Διαχειριστής Nexus Group ("Nexus") ανακοίνωσε τον διορισμό του Steve Willett ως Επικεφαλής Ανάπτυξης. Ο Steve διαθέτει σημαντική... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 13:32 23/4/2024