Nextdeal newsroom, 3/11/2011 - 15:17 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές από Φλώρινα και Έδεσσα προτείνουν Nextdeal newsroom, 3/11/2011 facebook twitter linkedin *συνεντεύξεις στην Έλενα Ερμείδου, Αρκετά κοινά και λίγες αντιθέσεις εμφανίζουν οι Νομοί Φλώρινας και Έδεσσας σε ρεπορτάζ για τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης και τα προβλήματα του που έκανε η εφημερίδα www.nextdeal.gr και το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ. Στο σημερινό με ιδιαίτερη σημασία ρεπορτάζ μίλησαν κατά σειρά οι κ.κ Δημήτριος Ευαγγέλου –Πράκτορας για την Αγροτική Ασφαλιστική, ΑΧΑ, Interamerican, Interlife, Groupama, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην Φλώρινα, Νίκος Τσότσης Ασφαλιστικός Σύμβουλος στην Έδεσσα. Βασιλική Οικονόμου, πράκτορας ασφαλειών στην Φλώρινα για την NP Insurance, Ιορδάνης Μουλλάκης, Ασφαλιστικός Σύμβουλος στην Έδεσσα. Τα κύρια σημεία όπως αυτά προκύπτουν Εν μέσω οικονομικής κρίσης, έντονης οικονομικής και κοινωνικής αβεβαιότητας, οι κ.κ. Δημήτριος Ευαγγέλου και Νίκος Τσότσης δηλώνουν ότι αντί να ασχολούνται με την διασφάλιση των πελατών τους έναντι των κινδύνων που ελλοχεύουν την σήμερον ημέρα αλλά και στο μέλλον, δαπανούν και επιβαρύνουν το χρόνο τους με την διαδικασία της είσπραξης συμβολαίων. Πρότασή τους, να διεκπεραιώνεται η διαδικασία αυτή από τις ασφαλιστικές. Αντίθετος με την άποψη αυτή δηλώνει ο κος Ι. Μουλλάκης, προτείνοντας το όριο του ενός μήνα. Τονίζουν μεταξύ των άλλων, ότι δεν είναι τόσο η οικονομική κρίση η οποία φρενάρει την ανάπτυξη του κλάδου, όσο ο αναχρονιστικός τρόπος που μέχρι τώρα οι ασφαλιστικές διαμορφώνουν την σύνθεση των προϊόντων τους αναφερόμενοι κυρίως στα ασφαλιστήρια ζωής. Αξίζει να τονισθεί ότι στα πολυάριθμα ρεπορτάζ που έχει μέχρι σήμερα πραγματοποιήσει η εφημερίδα και το περιοδικό προς την περιφέρεια, είναι η πρώτη φορά που ακούγεται η πρόταση για έκδοση νέων προϊόντων προσαρμοσμένων στην οικονομική κρίση αλλά και η πρόταση για την έκδοση ενός Πολυασφαλιστηρίου ασφαλιστήριου συμβολαίου. Και η φωνή αυτή είναι πολύ σημαντικό που ακούγεται από την ακριτική Φλώρινα και την οικονομικά εύρωστη Έδεσσα. Σύμφωνος με τις προτάσεις και ο κος Ι. Μουλλάκης με επιφυλάξεις ωστόσο για το αν είναι ιδανική η συγκυρία. Ήσσονος σημασίας και η αβεβαιότητα που υπάρχει στον κλάδο των πρακτόρων όπως αναφέρει η Β. Οικονόμου, κάνοντας λόγο για τακτικές ανταγωνισμού που μάχονται ίδια προϊόντα, ιδίων εταιρειών, θέτοντας σε καθεστώς ανασφάλειας το επάγγελμα του πράκτορα... Μιλώντας για την εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο κλάδος στην Φλώρινα, τονίζει η οικονομική κατάσταση οδηγεί πολλούς κατοίκους του νομού να πραγματοποιούν τις αγορές τους από την γειτονική FYROM, γεγονός που έχει αντίκτυπο ρευστότητας και στους πράκτορες. Στην αβεβαιότητα όμως ρίχνει το κλάδο και η εποπτεία που ασκείται από την ΤτΕ μια και δεν έχει βάλει μέχρι σήμερα τέλος στο θέμα των ασφαλιστικών εταιρειών που βρίσκονται υπό αμφισβήτηση, αφήνοντας έτσι πράκτορες και ασφαλιστικούς συμβούλους να βαδίζουν στο σκοτάδι Η είσπραξη των ασφαλίστρων να γίνεται κατευθείαν από τις ασφαλιστικές Συγκεκριμένα ο κος Δ. Ευαγγέλου ζητά να υπάρξει άμεσα ‘ένας τρόπος αυτοματοποίησης και να εισπράττονται τα ασφάλιστρα κατευθείαν από τις ασφαλιστικές, έτσι ώστε να υπάρχει ο χρόνος στους πράκτορες να ασχοληθούν με το επάγγελμα τους και τους πελάτες τους. Εκφράζει έντονο προβληματισμό με το χρόνο είσπραξης των ασφαλίστρων σε 7 ημέρες, καθώς δημιουργεί δυσχέρεια. Τονίζει ότι η παραγωγή στο κλάδο αυτοκινήτου εμφανίζεται σταθερή, χωρίς ωστόσο να απουσιάζουν και οι ακυρώσεις συμβολαίων λόγω κυρίως το ότι κάποιοι πελάτες δεν θα καταβάλλουν το ύψος των ασφαλίστρων μέσα στα επιτρεπόμενα χρονικά όρια Στο ίδιο μήκος κύματος και, ο κος Ν. Τσότσης ο οποίος δηλώνει ότι είναι τεράστια η επιβάρυνση που δημιουργεί στον ασφαλιστή η διαδικασία είσπραξης συμβολαίων, εξηγώντας με αυτό τον τρόπο ότι πλέον δεν μένει χρόνος για να ασχοληθούν οι ασφαλιστές με το αντικείμενο τους που είναι η διασφάλιση των πελατών απέναντι σε κινδύνους. Παράλληλα, τονίζοντας ότι το πρόβλημα εντείνεται από το μείωση του χρόνου απόδοσης ασφαλίστρων. Πέρα από την μείωση του χρόνου αποπληρωμής των συμβολαίων, τις ακυρώσεις συμβολαίων, η κα Β. Οικονόμου σημειώνει το πρόβλημα αποκτά χειρότερες διαστάσεις, λόγω της κάθετης πτώσης στην αγορά αυτοκινήτου με τις επιπτώσεις στην παραγωγή και στα έσοδα να είναι καταστρεπτικές για τον πράκτορα. Έντονο, όπως υπογραμμίζει είναι το πρόβλημα της εισπραξιμότητας των συμβολαίων τονίζοντας το μέχρι τις 27/9 είχαν αποπληρωθεί από ανανεώσεις συμβολαίων 47/110 συμβόλαια ενώ, σε αυξητικούς ρυθμούς κινούνται το τελευταίο 3μηνο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Αίσθηση προκαλεί και το γεγονός ότι λόγω του βαρύ χειμώνα που αντιμετωπίζει ο νομός, μερίδα ατόμων ακυρώνουν προσωρινά τα συμβόλαια αυτοκινήτων τους για να εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα για θέρμανση, ενώ αυτοί που έχουν πληγεί κυρίως στο νομό είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι που ελάμβαναν χαμηλούς μισθούς της τάξης των 1600 ευρώ. Επιβράβευση στην πρωτοβουλία της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Πάντως και οι δύο τάσσονται υπέρ της πρωτοβουλίας της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να προσφέρει στους πελάτες των ασφαλιστών ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου 3μηνης διάρκειας. Ο πελάτης συμπληρώνουν με αυτό τον τρόπο δεν ‘ζορίζεται στο να εξοφλήσει το ασφάλιστρο’ ενώ, παρέχεται και μία έκπτωση της τάξης του 3% επί του συνολικού ποσού. Έκπτωση μικρή που όμως ο πελάτης την λαμβάνει υπόψη του. Προτείνει δε, ο κος Ν. Τσότσης να εφαρμόσουν και άλλες ασφαλιστικές την μέθοδο αυτή και μάλιστα μιλάει ακόμα και για συμβόλαια ενός μήνα. Την κίνηση αυτή επικροτεί και ο κος Ι. Μουλλάκης, τασσόμενος ακόμα και υπέρ της έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου ακόμα και για 1 μήνα, καθώς ελαφρύνει τις υποχρεώσεις του πελάτη και παρέχει την σιγουριά της είσπραξης στις ασφαλιστικές. Δεν συμφωνεί με την είσπραξη των συμβολαίων σε 7 ημέρες, προτείνοντας τον έναν μήνα. αντί των 40 ημερών Παράλληλα, ο κος Ν. Τσότσης διαμηνύει ότι πρέπει να υπάρξει η επιστροφή του καθεστώτος Bonus – Malus για μια πιο δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση των ασφαλισμένων Οι πελάτες επιζητούν τις διαπροσωπικές σχέσεις Αναφερόμενος στο πρόγραμμα ασφάλισης ANYTIME, τα on-line προγράμματα οι κ.κ. Δ. Ευαγγέλου και Ν. Τσότσης συγκλίνουν στην άποψη, ότι δηλαδή το πρόγραμμα αυτό δεν παρέχει προσωπική επαφή με τον πελάτη, κάτι το οποίο συνιστά μειονέκτημα. Ωστόσο ο κος Δ. Ευαγγέλου αναφέρει ότι προτιμάται από νέους ανθρώπους που είναι χρήστες του διαδικτύου και που αποφεύγουν να καταβάλλουν υψηλά ασφάλιστρα, δημιουργώντας έτσι προβλήματα στην ανάπτυξη των πρακτόρων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Από την πλευρά του, τώρα ο Ν. Τσότσης διαμηνύει ότι το πρόγραμμα αυτό δεν έχει επηρεάσει την παραγωγή των ασφαλιστών στην Εδεσσα, καθώς η εκεί τοπική κοινωνία επιλέγει την διαπροσωπική επαφή και την άμεση υποστήριξη από τον ασφαλιστή. Την ίδια γραμμή απαντήσεων ακολουθεί και ο κος Ι. Μουλλάκης τονίζοντας ότι ακόμα και η απώλεια ενός συμβολαίου αποτελεί ζημιά. Σχετικά τώρα με τα on-line ασφαλιστήρια συμβόλαια, η κα Β. Oικονόμου εκφράζει έντονα από την πλευρά της προβληματισμό και ανησυχία για το πώς διαμορφώνονται οι προοπτικές στο επάγγελμα των πρακτόρων, επισημαίνοντας ότι με τον τρόπο αυτό αναπτύσσεται ένας ανταγωνισμός ανάμεσα στα ίδια τα προϊόντα και τις ίδιες τις εταιρείες. Και, προσθέτει πως ‘σήμερα οι πράκτορες δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τις τράπεζες ή τις πολυεθνικές, έχουν να αντιμετωπίσουν και τα on-line ασφαλιστικά προϊόντα για τα οποία δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αν δεν προσφέρονταν με τόσο χαμηλά τιμολόγια από το διαδίκτυο. Προτείνει να υπάρξει μια αντίσταση ως προς τις ασφαλιστικές για να μην δημιουργηθεί νέο φαινόμενο ανεργίας Την άποψη αυτή περί αθέμιτου ανταγωνισμού συμμερίζεται και ο κος Ι. Μουλλάκης, λέγοντας ότι το παιχνίδι δεν παίζεται επί ίσοις όροις και ζητώντας την θέσπιση ενός αρμοδίου φορέα ελέγχου. Ο ίδιος, αλλά και ο κος Ι. Μουλλάκης εκθειάζουν το γεγονός ότι στην Εδεσσα δεν υπάρχει μεταξύ συμβούλων κακός ανταγωνισμός αλλά υγιής συναγωνισμός και καλές συνεργασίες. Παράλληλα ενημερώνουν ότι η Έδεσσα είναι μία πόλη που διαθέτει χρήμα πολλή που όμως ‘παραμένει κλειδωμένο’, συμπληρώνοντας ότι ο αντίκτυπος από την οικονομική κρίση δεν υπάρχει και τόσο όσο υπάρχει η τρομοκρατία που έχουν δημιουργήσει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ο κος Ν. Τσότσης βλέπει τις τράπεζες με την ανοχή του κράτους ως κύρια πηγή της σημερινής οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Ζητείται η έκδοση ενός πολυασφαλιστηρίου Σε ό,τι αφορά τώρα το κλάδο ζωής, οι κ.κ. Δ. Ευαγγέλου και Ν. Τσότσης υπογραμμίζουν πως βαίνει από το κακό στο χειρότερο, όχι μόνο με έλλειψη νέας παραγωγής αλλά και με πολλές εξαγορές, όπως χαρακτηριστικά είπε ο πρώτος στο www.nextdeal.gr . Ευδιάκριτη σε μεγάλο βαθμό είναι η δυσπιστία προς το κλάδο Ωστόσο και, οι δύο έχουν να προτείνουν μία ενδιαφέρουσα λύση ως προς τις ασφαλιστικές, την έκδοση νέων σύγχρονων προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών και στην οικονομική κρίση. Μάλιστα στο σημείο αυτό ο κος Ν. Τσότσης κάνει πρόταση για την έκδοση ενός πολυασφαλιστηρίου που θα παρέχει καλύψεις σε μεγάλο φάσμα. Όπως, για παράδειγμα καλύψεις έναντι υγείας, ζωής, περιουσίας, αστικής ευθύνης. Το οραματίζεται κάτι σαν τις ασφαλίσεις πιστώσεων, η διαφορά του θα είναι ότι δεν θα απευθύνεται προς τις επιχειρήσεις αλλά προς ιδιώτες. Για την ώρα ελαφρά απαισιόδοξος ως προς τα συμβόλαια ζωής εμφανίζεται ο κος Ι. Μουλλάκης ο οποίος τονίζει ότι αν και είναι απαραίτητα, λόγω της αβεβαιότητας σήμερα εμφανίζουν πτώση, χωρίς αυτό το φαινόμενο να ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Η ΤτΕ οφείλει να κλείσει τα σενάρια περί αμφισβητούμενων ασφαλιστικών εταιρειών Ιδιαίτερο λόγο για το ρόλο της εποπτείας που ασκείται από την ΤτΕ έκανε ο κος Ι. Μουλλάκης, η οποία όπως χαρακτηριστικά τονίζει δεν βάζει ένα τέλος στα σενάρια περί ασφαλιστικών εταιρειών που βρίσκονται υπό αμφισβήτηση, αν υπάρχουν. Τονίζει πως θα έπρεπε οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι να έχουν ενημέρωση για την φερεγγυότητα των εταιρειών που όπως λέγεται αντιμετωπίζουν πρόβλημα, προκειμένου να δίνουν σαφείς και έγκυρες πληροφορίες προς τους πελάτες τους. Τέλος, σε ερώτηση του www.nextdeal.gr σχετικά με το ύψος των προμηθειών που παρέχουν οι ασφαλιστικές ό κος Δ. Ευαγγέλου υπογραμμίζει ότι αυτές θα πρέπει να μειωθούν, εξηγώντας ότι η εμπειρία δείχνει πως όσο πιο υψηλές είναι οι προμήθειες που προσφέρουν οι ασφαλιστικές, τόσο επίφοβη στο να βάλει λουκέτο είναι μία εταιρεία. Απαντώντας στο ερώτημα αυτό η κα. Β. Οικονόμου παρατηρεί πως το ύψος των προμηθειών σήμερα βρίσκεται σε καλά επίπεδα, ‘δεν είναι τόσο υψηλές, ώστε να είναι ανησυχητικές’, ενώ από την πλευρά του ο κος Ι. Μουλλάκης κάνει λόγο για μείωση των προμηθειών από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Σχετικά με την εφαρμογή της Οδηγίας Solvency II και τις επιπτώσεις στα συμβόλαια ζωής, αυτό που τονίζεται είναι ότι τα αποτελέσματα θα κριθούν από την πράξη Στο περιθώριο των συζητήσεων που έγιναν, ο κος Δ. Ευαγγέλου τόνισε ότι σήμερα στην Φλώρινα των 20.000 κατοίκων και 50.000 για όλο το νομό το μεγαλύτερο οικονομικό πρόβλημα το έχουν οι δημόσιο υπάλληλοι οι οποίοι ήταν πάντα καλοπληρωτές. Ο κος Ν. Τσότσης μιλά για ένα "σύστημα φούσκα" που δημιούργησαν οι τράπεζες σε μία πόλη με 18.000 πληθυσμό και με 9 τράπεζες. *Στη φωτογραφία: Οι κκ Τσότσης Νικόλαος (αριστερά), Ιορδάνης Μουλάκης (δεξιά) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/4/2024 Hellas Direct: Συμμετοχή του Επενδυτικού Ταμείου Φαιστός στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης!
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 26/4/2024 ΣΕΣΑΕ: Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Ασφαλιστική Αγορά - Πρακτικές οδηγίες χρήσης! (βίντεο)
CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Duathlon Λευκωσία - H θέληση για πρωτιά! Η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ήταν χορηγός του αγώνα Duathlon που διοργανώθηκε στη Λευκωσία στις 21 Απριλίου 2024, από την Κυπριακή Ομοσπονδία... Nextdeal newsroom, 26/04/2024 - 13:27 26/4/2024
Κυκλοφόρησε το newsletter Απριλίου της NP Ασφαλιστικής! Διαβάστε εδώ το Newsletter Απριλίου 2024 της NP Ασφαλιστικής που κυκλοφόρησε. Nextdeal newsroom, 26/04/2024 - 13:15 26/4/2024