Nextdeal newsroom, 13/7/2011 - 14:01 facebook twitter linkedin Οι διαμεσολαβούντες Δωδεκαννήσου μιλούν στο www.nextdeal.gr για τα προβλήματα της ασφάλισης Nextdeal newsroom, 13/7/2011 facebook twitter linkedin Τι λέει σε συνέντευξή στη δημοσιογράφο του www.nextdeal.gr Έλενα Ερμείδου ο κος Μανώλης Καρυδάκης (στη φωτογραφία), πρόεδρος του συλλόγου διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική ασφάλιση Δωδεκανήσου, «Η ΙΣΧΥΣ» και ασφαλιστικός πράκτορας, ιδρυτής και διαχειριστής στις ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΡΥΔΑΚΗ ΕΠΕ. Για απαράδεκτους χειρισμούς από το κράτος σχετικά με τις ασφαλιστικές που έκλεισαν, για την καθυστέρηση των εκκαθαρίσεων και για τους ερασιτέχνες ασφαλιστές μιλά σε συνέντευξή του στο www.nextdeal.gr , ο κος Μανώλης Καρυδάκης, Ασφαλιστικός πράκτορας, ιδρυτής και διαχειριστής στις ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΡΥΔΑΚΗ ΕΠΕ, Οικονομολόγος πτυχιούχος της σχολής Κοινωνικών Επιστημών τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών και Πρόεδρος του συλλόγου διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική ασφάλιση Δωδεκανήσου, « Η ΙΣΧΥΣ». Θεωρεί ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι κοινά για όλους τους διαμεσολαβούντες, ενώ δεν παραλείπει να αναφερθεί στις εσωτερικές πιέσεις και στραγγαλίσματα στα εσωτερικά των κλάδων που δημιουργεί το Solvency II. Ως επαγγελματίας και γνώστης του χώρου τονίζει το ρόλο των ασφαλιστικών εταιρειών στην κοινωνία και διαμηνύει πάνω απ’ όλα ότι η ασφάλιση δεν είναι μόνο αριθμοί. Ποια η πορεία του κλάδου της Ιδιωτικής ασφάλισης στη Ρόδο τα τελευταία δύο χρόνια; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι τα όσα βιώνουμε στην Οικονομία μας τα τελευταία δυο χρόνια, θα εξακολουθούμε να τα βιώνουμε για μεγάλο ακόμα χρονικό διάστημα. Η Ιδιωτική ασφάλιση είναι όπως όλοι γνωρίζουμε ο ανθηρότερος κλάδος της οικονομίας. Στη Χώρα μας δυστυχώς άρχισε και αυτός να πλήττεται και μάλιστα από πολλές πλευρές. Οι λόγοι προφανείς. Εκτός από την οικονομική κρίση ο κλάδος πλήττεται και από ένα κύμα αμφισβήτησης από το κοινωνικό σύνολο και οι αιτίες είναι πολλές. Είναι οι εταιρίες που έκλεισαν Είναι που το κράτος καθυστερεί τις εκκαθαρίσεις με αποτέλεσμα πολλοί ασφαλισμένοι να είναι ακόμα ξεκρέμαστοι και να έχουν χάσει χρήματα Είναι οι ερασιτέχνες ασφαλιστές που παρέχουν κάκιστες υπηρεσίες Είναι όλα μαζί… Πώς Βλέπουν οι Ροδίτες το θεσμό της Ιδιωτικής ασφάλισης Οι Ρόδιοι αγκαλιάζουν σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό την Ιδιωτική ασφάλιση. Για το λόγο αυτό όμως, υπήρξε και μεγάλη απογοήτευση από τον τρόπο χειρισμού του θέματος των ασφαλισμένων στις εταιρίες που έκλεισαν από το επίσημο κράτος. Μην παραβλέπετε το γεγονός ότι κοντεύουν δυο χρόνια και άνθρωποι που επί σειρά ετών κατέβαλαν τα χρήματα τους για να είναι ασφαλισμένοι , βρίσκονται ακάλυπτοι με πολλούς εξ αυτών να έχουν προβλήματα υγείας και ακόμα να μην γνωρίζουν αν τα συμβόλαια τους θα αναλάβει κάποια άλλη ασφαλιστική. Το κράτος λοιπόν φρόντισε με τις ενέργειες του να απογοητεύσει και τους Ροδίτες καταναλωτές και υποστηρικτές της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Βέβαια εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι και οι Ασφαλιστικές εταιρίες βοήθησαν με τη στάση τους στην αποδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς αυτές. Δεν έχουν πιέσει όσο θα έπρεπε την πολιτεία να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες και οι ασφαλισμένοι να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την σιγουριά που τους προσφέρει ένα ασφαλιστήριο. Όπως γνωρίζετε η δυσαρέσκεια διαχέεται εύκολα στους καταναλωτές. Η Ρόδος είναι ένα σχετικά μικρό νησί και η προσωπική επικοινωνία είναι εύκολη οπότε στον καθένα είναι εύκολο να φανταστεί τι έχει συμβεί και ο κλάδος αντιμετωπίζεται με μεγάλη καχυποψία. Ποια τα προβλήματα του agency και ποια των πρακτόρων , τι προτείνετε; Δεν θα μπαίνω στη διαδικασία να ξεχωρίσω το ένα η το άλλο σύστημα και επειδή ακριβώς πιστεύω ότι οι επαγγελματίες του agency όσο και οι Πράκτορες καθένας από την πλευρά προσπαθεί το καλύτερο για το κλάδο που υπηρετεί , θεωρώ ότι τα προβλήματα είναι κοινά σε όλους τους διαμεσολαβούντες. Κανονικά οι άνθρωποι στην οικονομική κρίση θα έπρεπε να στρέφονται περισσότερο στην Ασφάλιση – εξασφάλιση πράγμα όμως που δεν συμβαίνει στην Ελλάδα. Οι Ασφαλιστικές εργασίες μειώνονται και το αποτέλεσμα είναι ότι ο κλάδος των διαμεσολαβούντων πράγματι περνά δύσκολες ώρες. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έχουμε και το solvency II που όπως όλοι θα γνωρίζετεθα αρχίσει να εφαρμόζεται το 1/1/2013. Οι εταιρίες στην προσπάθεια τους να διασωθούν έχουν αρχίσει τις πιέσεις. Έχουμε δηλαδή πιέσεις και στραγγάλισμα από μέσα από τον κλάδο μας. Πίεση στην απόδοση ασφαλίστρων με ολοένα και μικρότερους χρόνους . Ασκούν πίεση στις αμοιβές αυξάνοντας το Δικαίωμα συμβολαίου η μειώνοντας τις προμήθειες. Από την άλλη αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο τα έξοδα μας μιας και επιφορτιζόμεθα με εργασίες που παραδοσιακά προσφέρονται από τις ίδιες τις εταιρίες. Και σαν να μη έφταναν όλα αυτά έχουμε και τα εναλλακτικά δίκτυα (τράπεζες, διαδίκτυο, ασφαλιστές χωρίς άδεια) που μας επιφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ζημιά. Και εμείς οι νόμιμοι διαμεσολαβούντες στο μέσον να προσπαθούμε… Να διασωθούμε Να τοποθετήσουμε την ασφάλιση ψηλά στον αντιληπτικό χάρτη Να πείσουμε τους πελάτες για την αναγκαιότητα της ασφάλισης Να εισπράξουμε μετρητά Να αποδώσουμε γρήγορα. Τι προτείνετε; Προτείνω το αυτονόητο. Να υπάρξει μια σοβαρή συνεργασία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και των διαμεσολαβούντων με ειλικρινή διάθεση καταγραφής και επίλυσης στη συνέχεια των προβλημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρίες να δείξουν περισσότερη ευαισθησία στους καταναλωτές και στα δίκτυα. Οι ασφαλιστικές εταιρίες να ξέρετε έχουν μια παραπάνω υποχρέωση από τις άλλες εταιρίες.Εκτός από τα άριστα αποτελέσματα που όλες οι εταιρίες ενδιαφέρονται για να έχουν , οι Ασφαλιστικές πρέπει να νοιάζονται και για τους πελάτες τους (συνεργάτες και καταναλωτές). Η ασφάλιση δεν είναι μόνο αριθμοί… Ποιοι κλάδοι κινούνται περισσότερο και ποιοι λιγότερο συμπεριλαμβανομένων των υποκλάδων. Από όλα τα παραπάνω εύκολα κανείς συμπεραίνει ποιοι κλάδοι κινούνται περισσότερο. Δεν μπορεί να είναι άλλοι λοιπόν από τους υποχρεωτικούς με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπάρχουν περιθώρια ανάκαμψης, σε ποιους κλάδους, τι πρέπει να γίνει και τι πρωτοβουλίες πρέπει να ληφθούν; Πάντα υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης αρκεί οι φορείς να αναζητήσουν τρόπους κατάλληλους που θα ανατάξουν… τον κλάδο. Κάθε φορέας θα πρέπει να συνεισφέρει στην προσπάθεια αυτή σύμφωνα με τις δυνάμεις που διαθέτει.Εξυπακούεται ότι οι Ασφαλιστικές εταιρίες που δημιούργησαν τα ασφαλιστικά προιόντα οφείλουν να επανατοποθετήσουν τα προιόντα τους. Οφείλουν και μόνο αυτές μπορούν να τοποθετήσουν την Ιδιωτική ασφάλιση ψηλά στον αντιληπτικό χάρτη των καταναλωτών. Για να επιτευχθεί όμως αυτό χρειάζεται η ποιότητα που είναι και το ζητούμενο στην εποχή μας.Η ποιότητα που ο κάθε καταναλωτής απαιτεί να έχει από την πιο ευτελή υπηρεσία μέχρι την πώληση και το after sales service. Καταλαβαίνετε ότι η επανατοποθέτηση των ασφαλιστικών προιόντων ψηλά στον Αντιληπτικό Χάρτη των καταναλωτών δεν μπορεί να γίνει με… Αναγκαστικές πωλήσεις μέσω των Τραπεζών Άτομα που δεν γνωρίζουν τι προιόντα διαθέτουν και ενημερώνουν ελλιπώς το πελάτη με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις κατά την επέλευση της ζημιάς. Άτομα που δεν έχουν άδεια η δεν έχουν τα τυπικά προσόντα. Άτομα που εκμεταλλεύονται τη θέση τους στο Δημόσιο και διαθέτουν ασφαλιστήρια. Τέλος οι ασφαλιστικές εταιρίες και μόνο μπορούν να πιέσουν την πολιτεία να διορθώσει όλα τα κακώς κείμενα, να προχωρήσει τις εκκαθαρίσεις των εταιριών που έκλεισαν, καθώς και να εντείνει τους ελέγχους σε Ασφαλιστικές και Διαμεσολαβούντες για να αρχίσουν σιγά σιγά οι πελάτες να αισθάνονται σίγουροι και να επανακάμψουν. Έχετε κάτι να προσθέσετε; Εύχομαι σύντομα να υπάρξουν λύσεις μέσα από μια ειλικρινή προσπάθεια όλων των φορέων. Να σταματήσει ο στρουθοκαμηλισμός για το καλό και το μέλλον τόσο του κλάδου και των διαμεσολαβούντων, όσο και ασφαλισμένων πελατών.Η Ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να υποκαταστήσει την Δημόσια που είναι και ο μεγάλος ασθενής. Η Ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να απαλλάξει τους Έλληνες από τα άγχος και το φόβο της καταστροφής από μια ενδεχόμενη ζημιά, από το φόβο της ασθένειας και της οικονομικής αντιμετώπισης της, από το φόβο των γηρατειών, δηλαδή μπορεί με λίγα λόγια να επιτελέσει το σκοπό της αρκεί βέβαια να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις έγκαιρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 1/5/2024 H ERGO Ασφαλιστική πάντα στο πλευρό της νέας γενιάς – Συμμετείχε και φέτος στο 14ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας
Η Hellas Direct ανταμείβει τους κορυφαίους συνεργάτες της με ένα ταξίδι στο Abu Dhabi! Με ένα μοναδικό ταξίδι στο Abu Dhabi επιβράβευσε η Hellas Direct τους κορυφαίους συνεργάτες του δικτύου της για το 2023,... Nextdeal newsroom, 01/05/2024 - 13:24 1/5/2024
Πασχαλινές αγορές, με κοινωνικό αποτύπωμα, στα κεντρικά γραφεία της Interamerican! Τη Δευτέρα 29 και Τρίτη 30 Απριλίου, η Interamerican φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία, τα Πασχαλινά Bazaar των οργανισμών ΕΛΕΠΑΠ,... Nextdeal newsroom, 01/05/2024 - 12:31 1/5/2024