Nextdeal newsroom, 29/10/2024 - 11:51 facebook twitter linkedin Η Allianz ενισχύει τις direct ασφάλειες στη Γερμανία με εξαγορά, εταιρείας που ανήκε στην Baloise Nextdeal newsroom, 29/10/2024 facebook twitter linkedin Η Allianz θέλει να ενισχύσει την online ασφαλιστική της Allianz Direct και εξαγόρασε στο Βερολίνο την start-up Friday. Η ασφαλιστική εταιρεία με έδρα το Μόναχο απέκτησε την start-up Friday από την ελβετική εταιρεία Baloise, η οποία βοήθησε στην ανάπτυξη της εταιρείας από το 2017 και τώρα την πουλάει με ζημία, σύμφωνα με τον διεθνή τύπο. Με την Friday, η Allianz Direct αποκτά 250.000 πελάτες στη Γερμανία και τη Γαλλία με όγκο ασφαλίστρων 50 εκατ. ελβετικών φράγκων. Τα μέρη συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν το τίμημα της αγοράς. Ωστόσο, η Baloise αποδέχεται μια ζημία περίπου 75 εκατομμυρίων φράγκων. Το εμπορικό σήμα «Friday» θα εξαφανιστεί μετά την πώληση. Για την Allianz Direct, στην οποία ο ασφαλιστικός κολοσσός με έδρα το Μόναχο έχει συγκεντρώσει τις διαδικτυακές δραστηριότητές του σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες, η Friday είναι η δεύτερη εξαγορά μετά τη γαλλική insurtech Luko. Η εξαγορά θα καταστήσει την Allianz Direct την τρίτη μεγαλύτερη γερμανική εταιρεία άμεσης ασφάλισης αυτοκινήτων. Η Friday προσφέρει επίσης ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας. «Η εξαγορά του ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου της Friday υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να επεκτείνουμε την παρουσία μας στη Γερμανία και τη Γαλλία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Direct Philipp Kroetz. Υπό την πίεση του χρηματοοικονομικού επενδυτή Cevian, η Baloise θέλει να γίνει πιο κερδοφόρα και να διανείμει περισσότερα χρήματα στους μετόχους της στο μέλλον, και ως εκ τούτου αποεπενδύει από περιφερειακές επιχειρήσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27 Η Generali Hellas υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, το Roadshow της στρατηγικής “Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, με διεθνή συμμετοχή και ένα... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 11:45 13/6/2025
ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:56 13/6/2025