close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Έξι έξυπνες συμβουλές για να αυξήσετε την ικανοποίηση των ασθενών σας
Ανθή Αγγελοπούλου
Ανθή Αγγελοπούλου,
19/7/2023 - 13:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έξι έξυπνες συμβουλές για να αυξήσετε την ικανοποίηση των ασθενών σας

Ανθή Αγγελοπούλου, 19/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ένα ιατρείο, αλλά και για τη συνολική εικόνα και λειτουργία του.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το να χάσει ένας γιατρός έναν ασθενή λόγω δυσαρέσκειας του τελευταίου, ισοδυναμεί με σημαντική απώλεια εσόδων για το ιατρείο του.

Εμείς, συναντήσαμε τον Νικόλα Σανιδά, Ιδρυτή και Managing Director της εξειδικευμένης εταιρείας ιατρικού μάρκετινγκ Health Solutions, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας έξυπνες συμβουλές που συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση της ικανοποίησης των ασθενών και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης που αντέχουν στον χρόνο μεταξύ γιατρού και ασθενή.

1: Ενημερώστε για κάθε βήμα τους ασθενείς σας

Οι ασθενείς θα πρέπει να είναι ενήμεροι για κάθε φάση και στάδιο της θεραπείας τους. Τυχόν αλλαγές στο θεραπευτικό πλάνο ή στους χρόνους διενέργειας των εξετάσεων θα πρέπει να ανακοινώνονται στους ασθενείς, πριν τεθούν σε εφαρμογή. Όταν η διαδικασία είναι ξεκάθαρη, τότε και οι ίδιοι νιώθουν λιγότερο άγχος και εισπράττουν από εσάς ότι τους σέβεστε και τους θέλετε μαζί σας, «συμμάχους» στο θεραπευτικό σας έργο.

2: Φροντίστε για την γαλήνη των ασθενών σας

Οι ασθενείς ανεξαρτήτως του προβλήματος υγείας που βιώνουν, διανύουν μια στρεσογόνο περίοδο. Αυτό σημαίνει πώς έχουν ανάγκη από ηρεμία. Ένα ιατρείο, όπου δεν τηρούνται οι χρόνοι των ραντεβού, με αποτέλεσμα οι ασθενείς να συνωστίζονται στην αίθουσα αναμονής, με τηλέφωνα και φαξ που χτυπάνε διαρκώς, δεν βοηθούν τον ασθενή να ηρεμήσει πριν προσέλθει για την εξέτασή του και δίνουν την εικόνα ενός ιατρείου όπου ο έλεγχος έχει ξεφύγει.

3: Τηρήστε τις υποσχέσεις σας

Κανένας ασθενής δεν θέλει να νιώσει πώς στην περιπέτεια της υγείας του είναι μόνος του. Το να μην απαντάτε έγκαιρα στις κλήσεις των ασθενών σας, το να προσέρχονται στο ιατρείο και να τους βλέπετε με καθυστέρηση, το να μην αφήνετε περιθώριο για συζήτηση μετά το πέρας της εξέτασης, γιατί βιάζεστε για το επόμενο ραντεβού σας, είναι συμπεριφορές που αξιολογούνται από τους ασθενείς με αρνητικό πρόσημο και σίγουρα δεν συμβάλλουν στην εμπέδωση κλίματος εμπιστοσύνης

4: Κάντε τη διαφορά

Οι ασθενείς έχουν ανάγκη από εξατομικευμένη προσέγγιση στη θεραπεία. Ο καθένας έχει τις ιδιαιτερότητες του ως χαρακτήρας, τις φοβίες του και ακολουθεί έναν τρόπο ζωής. Το κλειδί για την επιτυχημένη επικοινωνία γιατρού–ασθενούς είναι η αντιμετώπιση του κάθε ασθενή ως μια διακριτή οντότητα που αξίζει τον χρόνο και την αφοσίωσή σας.

5: Εκπαιδεύστε τους ασθενείς σας

Όταν οι ασθενείς έχουν πρόσφατα διαγνωσθεί με μια ασθένεια, θα πρέπει να κάνουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Πολλοί ασθενείς, αλλά και οι φροντιστές τους θα πρέπει να εκπαιδευθούν σχετικά με το πώς να εφαρμόζουν μέρος της θεραπείας στο σπίτι. Μαθαίνοντάς τους να φροντίζουν σωστά τον εαυτό τους όταν εσείς δεν είστε εκεί, τονώνετε την αυτοπεποίθησή τους και τους βοηθάτε να αποκτήσουν ενεργό ρόλο στο κομμάτι της θεραπευτικής διαδικασίας.

6: Ενισχύστε την ικανοποίηση του βοηθητικού προσωπικού του ιατρείου

Το χαμόγελο των ασθενών σας εξαρτάται από τη συνολική φροντίδα που λαμβάνουν από την ώρα που μπαίνουν στο ιατρείο σας και θα πρέπει να «πιστώνεται» ως αποτέλεσμα συνολικής δουλειάς. Αν οι βοηθοί σας είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία μαζί σας, τότε αυτό θα το εισπράξει και ο ασθενής από την εξυπηρέτηση και τη φροντίδα που λαμβάνει από εκείνους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μιχάλης Νικολάου (ΕΟΠΕ): Το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Οίκοθεν» είναι το μέλλον στην Υγεία!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 03/07/2025 - 14:27

    Μιχάλης Νικολάου (ΕΟΠΕ): Το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Οίκοθεν» είναι το μέλλον στην Υγεία!

  • Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 01/07/2025 - 13:46

    Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!

  • Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 26/06/2025 - 13:11

    Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!

  • New technologies, the driving force for health and economy
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/06/2025 - 12:48

    New technologies, the driving force for health and economy

  • Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

    Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Ανθής Αγγελοπούλου Το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης είναι η εφαρμογή Τεχνητής...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/06/2025 - 12:46
  • Αποτίμηση του έργου στο υπουργείο Υγείας παρουσία του πρωθυπουργού

    Αποτίμηση του έργου στο υπουργείο Υγείας παρουσία του πρωθυπουργού

    Τον Ιούλιο η λειτουργία του νέου τετραψήφιου αριθμού «1566» για τους πολίτες Τη λειτουργία του νέου τετραψήφιου αριθμού «1566» για να...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 22/05/2025 - 09:49
  • Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!

    Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Ιωάννης Μούντζιος, MD, MSc, PhD, διευθυντής Δ΄ Ογκολογικής Κλινικής και Μονάδας Κλινικών Μελετών,...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 14/05/2025 - 14:47
  • Γιώργος Καπετανάκης (ΕΛΛΟΚ): Οι Σύλλογοι Ασθενών αγκαλιάζουν τον ασθενή και τις καθημερινές ανάγκες του!

    Γιώργος Καπετανάκης (ΕΛΛΟΚ): Οι Σύλλογοι Ασθενών αγκαλιάζουν τον ασθενή και τις καθημερινές ανάγκες του!

    Αναδημοδίεση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Γιώργος Καπετανάκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου Συνέντευξη στην Ανθή Αγγελοπούλου Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/05/2025 - 10:04
  • Αύξηση των κλινικών μελετών για ογκολογικά φάρμακα!

    Αύξηση των κλινικών μελετών για ογκολογικά φάρμακα!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Της Ανθής Αγγελοπούλου Η American Cancer Society (ACS) βοήθησε να γίνει δυνατή σχεδόν...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/05/2025 - 09:37
  • Μέσα στην εβδομάδα Υπουργική Απόφαση για την αναγνώριση ειδικότητας γιατρών από τις ΗΠΑ

    Μέσα στην εβδομάδα Υπουργική Απόφαση για την αναγνώριση ειδικότητας γιατρών από τις ΗΠΑ

    Γράφει η Ανθή Αγγελοπούλου Και νομοθετική ρύθμιση για την εξειδίκευση θα κατατεθεί στη Βουλή Την απόφαση της κυβέρνησης να αναγνωρίσει στους Έλληνες γιατρούς...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 30/04/2025 - 14:14

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
16:01 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  • 16:00 Νέο Audi Q3 SUV e-hybrid - Το μέλλον της υβριδικής οδήγησης, με υπογραφή Audi
  • 15:35 Αλέξανδρος Λιανός (ERGO): Καινοτομία στην Ιατρική – Ασφάλιση που συμβαδίζει με την εξέλιξη!
  • 14:54 Η Swiss Re στηρίζει μελέτη του SDSN για τον ρόλο της ασφάλισης στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης
  • 14:05 H DEMO συστήνει την πρώτη Βιο-Ακαδημία στην Ελλάδα
  • 13:00 Διπλή βράβευση για την Εθνική Τράπεζα στα Euromoney Awards of Excellence
  • 12:40 Πειραιώς: Η επενδυτική Στρατηγική Γ' Τριμήνου 2025
  • 11:48 Η Υφυπουργός Εργασίας Άννα Ευθυμίου για τον επανυπολογισμό των συντάξεων του πρώην ταμείου των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας ΤΣΠ-ΕΤΕ
  • 11:40 Συναυλία στον Αρχαιολογικό Χώρο του Ιερού της Αρτέμιδος Βραυρωνίας
  • 11:38 Euroxx: H Καλύτερη Χρηματιστηριακή στην Ελλάδα στα Euromoney Best Securities Houses Awards 2025
  • 11:33 Πεζοπορία στο εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον Άγιο Βλάσιο Παρακαμπυλίων
  • 11:00 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  • 10:55 Το Μεσολόγγι τιμά τον Κάλαμο
  • 10:33 O Λόφος Σκουζέ γιορτάζει τον άγιο Αιμιλιανό
  • 10:15 Ακίνητα: Υποχωρούν οι νέες κατασκευές, ανεβαίνουν οι τιμές - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 09:55 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Πανόραμα της Φαρμακευτικής Ιστορίας: Μια ιστορική αναδρομή από την Aρχαιότητα έως σήμερα»
  • 09:23 ΤτΕ: Λιγότερο προσιτή η στέγη για τα ελληνικά νοικοκυριά μεταξύ 2018-2021
  • 09:15 Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»
  • 09:05 Κ.Πιερρακάκης: «Θέλουμε μία αγορά ενέργειας με χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές»
  • 08:55 Γερμανικοί ύμνοι, «καίει» το στεγαστικό, ο Τσίπρας, η Κεντροαριστερά και το «δώρο» στον Μητσοτάκη, «φουντώνει» η bull market, ο Giannis επενδύει στην Premia
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  6. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  7. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube