Κώστας Παπαϊωάννου, 31/8/2018 - 08:46 facebook twitter linkedin Τι γίνεται με τους πραγματογνώμονες και την πιστοποίησή τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 31/8/2018 facebook twitter linkedin Λόγω της ισχύος του ν.4364/2016, που ενσωματώνει την φιλοσοφία του Solvency II στην λειτουργία της Ελληνικής αγοράς, αλλά και της εφαρμογής της οδηγίας IDD και των νέων προβλέψεών της σχετικά με τις υποχρεώσεις εκπαίδευσης των εμπλεκομένων στην αγορά, πιστεύω ότι μπορούν να βελτιωθούν αρκετά πράγματα στη λειτουργία της, αρκεί να το θέλουμε και εμείς. Ένα από τα κενά που έχω διαπιστώσει εδώ και πολύ καιρό, είναι αυτό που αφορά στην πιστοποίηση των πραγματογνωμόνων και στην προκειμένη περίπτωση αναφέρομαι ειδικά στους πραγματογνώμονες του κλάδου αυτοκινήτων. Στον τομέα αυτό εμπλέκονται από αρκετά, έως πάρα πολλά άτομα, για τα οποία δεν υπάρχει καμία νομοθετική πρόβλεψη σχετικά με την πιστοποίησή τους από την εποπτεύουσα αρχή (ΤτΕ)! Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους αυτούς έχουν αρκετές τεχνικές γνώσεις σχετικές με τα αυτοκίνητα και τα συνεργεία/αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία τους, καμία γνώση σχετικά με τις ασφαλίσεις. Κάποιοι απ’ αυτούς έχουν περάσει από κάποια σεμινάρια εταιριών ή και εκπαιδευτικών φορέων σχετικά με τον κλάδο αυτοκινήτων, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν πιστοποιήσεις ασφαλιστικών γνώσεων! Από τις συνολικές αποφάσεις αυτών των ανθρώπων, καταβάλλονται ή δεν καταβάλλονται, πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ (ή και εκατομμύρια) ετησίως. Από την άλλη μεριά, οι αποφάσεις τους μπορούν να επηρεάσουν τα loss ratios και τα αποτελέσματα των ασφαλιστικών εταιριών, καθώς και των πρακτόρων, των μεσιτών και των υπόλοιπων παραγωγικών δικτύων (κατ’ επέκταση και τους στόχους τους!). Πότε πιστεύετε ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά με αυτό το θέμα, αν όχι τώρα, με την ευκαιρία της IDD; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/08/2025 - 09:28 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/07/2025 - 09:08 Συνεχίστηκε η αποδυνάμωση της αγοράς και στις εξετάσεις της Θεσσαλονίκης! Απέτυχε το 52%!
Κώστας Παπαϊωάννου, 25/07/2025 - 09:00 Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν! Συνήθως στα συνέδρια των ασφαλιστικών εταιριών και των εταιριών διαμεσολάβησης, οι βραβεύσεις αφορούν μόνο τρεις έως τέσσερις, από τους συνολικά... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/07/2025 - 09:20
Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)! Ένας κλάδος που παρά την τεράστια σημασία του και την ναυτική ιστορία και τα μεγέθη της Ελληνικής ακτοπλοΐας, καθώς και... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/07/2025 - 09:09
Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής! Οι τέσσερις βασικοί τομείς κάλυψης ασφαλιστικών αναγκών των πελατών λιανικής! Τα πάντα ξεκινάνε από τη διαδικασία διερεύνησης και εντοπισμού αναγκών των... Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45
Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked! Θεωρητικά και με βάση αυτά που η νομοθεσία (ν.4364/2016 Solvency II & ν.4553/2018 IDD), προβλέπουν, τόσο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστικοί πράκτορες),... Κώστας Παπαϊωάννου, 15/07/2025 - 09:30
Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία! Ακόμα δεν έχουν ενημερωθεί πλήρως γι’ αυτήν και δεν την αξιοποιούν! Έχουν αντιληφθεί οι ασφαλιστικοί πράκτορες την ευκαιρία που έχουν μπροστά... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/07/2025 - 09:40
Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια; Ο κλάδος Βοηθείας (18) είναι ένας ασφαλιστικός κλάδος με μεγάλο ενδιαφέρον για τους πελάτες και χαμηλό ασφάλιστρο, ο οποίος στο... Κώστας Παπαϊωάννου, 09/07/2025 - 09:19