Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 3/11/2022 - 08:23 facebook twitter linkedin Θεόδωρος Καρούτζος: Νέα εποχή για τον Όμιλο Affidea με πρωτοπορία στις εξελίξεις για την Υγεία Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 3/11/2022 facebook twitter linkedin Σε τροχιά ανάπτυξης τα διαγνωστικά κέντρα με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό και ευρωπαϊκή σφραγίδα «Επενδύουμε στρατηγικά σε επιστήμη και τεχνολογία με επίκεντρο τον ασθενή», σημειώνει ο κ. Θεόδωρος Καρούτζος, διευθύνων σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, μιλώντας στο «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» για την επιτυχημένη πορεία του ομίλου στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ελλάδα, αλλά και για το όραμα και τα σχέδιά του για τη συνέχεια. Μεταξύ άλλων, χαρακτηρίζει τη φετινή χρονιά ορόσημο για τον όμιλο, λόγω της εξαγοράς του από την Groupe Bruxelles Lambert (GBL), αλλά και την πιο δυναμική είσοδο της Affidea Ελλάδος στον κλάδο της Δερματολογίας. Ακόμη, αναφέρεται σε όλα όσα χαρακτηρίζουν την Affidea και την διατηρούν στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, αλλά και στις προκλήσεις που υπάρχουν στο χώρο της Υγείας. - Στην πανδημία διαπιστώσαμε την ανάγκη για υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, πριν δηλαδή φτάσουμε σε νοσοκομείο. Ο ιδιωτικός τομέας κάλυψε αυτό το κενό του δημόσιου συστήματος; Στις μέρες της πανδημίας οι διαγνωστικές εξετάσεις πέρασαν σε πρώτο πλάνο, αφού ο κορονοϊός επέβαλε στη ζωή μας τον τακτικό εργαστηριακό έλεγχο. Τα διαγνωστικά κέντρα μετατράπηκαν σε απαραίτητα σημεία αναφοράς για τους πολίτες, ώστε μέσω του ελέγχου της υγείας τους να μπορούν να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους με ασφάλεια και σιγουριά. Η χώρα μας, και ειδικά ο ιδιωτικός τομέας, προέχει ως προς την τεχνογνωσία στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στην πανδημία, καθώς έχουν δαπανηθεί μεγάλα κεφάλαια για την ανανέωση του εξοπλισμού για να αγοραστούν συστήματα τεχνολογίας αιχμής. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτε από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο Έλληνας εξεταζόμενος δεν στερείται σε σύγκριση με τον Γερμανό ή τον Άγγλο. Όλες οι σύγχρονες τεχνικές εξέτασης εφαρμόζονται στην Ελλάδα ταυτόχρονα με την υπόλοιπη Ευρώπη και είμαι σε θέση να το γνωρίζω καλά αυτό, λόγω της παρουσίας και δραστηριοποίησης του Ομίλου Affidea σε 15 χώρες στην Ευρώπη, με τις οποίες είμαστε σε συνεχή διάλογο για την ανταλλαγή άριστων πρακτικών σε όλους τους τομείς. Ως εκ τούτου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η χρήση υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας από το κοινό ήρθε και κάλυψε αυτό το κενό του δημόσιου συστήματος από τον ιδιωτικό τομέα, που συνέβαλε καθοριστικά στην ιατρική περίθαλψη μεγάλου αριθμού ασθενών. - Ειδικά για τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) πιστεύετε ότι έχουν αλλάξει τα περιθώρια και τα πεδία δράσης; Η εμπειρία της πανδημίας έδειξε ότι ο ιδιωτικός τομέας συνεργάστηκε πολύ καλά με το δημόσιο σύστημα. Προσέφερε τις υπηρεσίες του την ώρα της ανάγκης και αποσυμφόρησε το σύστημα την ώρα του κορεσμού, χωρίς καμία επιβάρυνση για τους ασθενείς που παραπέμφθηκαν από το Δημόσιο στις ιδιωτικές δομές. Η πράξη έδειξε ότι η συνύπαρξη μπορεί να μετεξελιχθεί σε συνεργασία και αλληλοσυμπλήρωση, αμοιβαία επωφελή για όλους: για το EΣΥ, για τον ιδιωτικό τομέα και για τον ασθενή. Όλη αυτή η εμπειρία δείχνει ότι με τον κατάλληλο σχεδιασμό και τα σωστά πρωτόκολλα, η Συνεργασία Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα δεν είναι απλώς θεωρητικά εφικτή, αλλά απολύτως εφαρμόσιμη και σε κάθε περίπτωση συμπληρωματική και όχι ανταγωνιστική. - Πώς κρίνετε τόσο τη γενική εικόνα όσο και το επίπεδο του ανταγωνισμού στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας; Ποια είναι η στρατηγική του Ομίλου Affidea; O τομέας της Υγείας ήταν ένας από τους πρώτους που προσείλκυσε ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα, ακόμα και προ της εποχής COVID-19. Σήμερα, ένας σημαντικός αριθμός από τους μεγάλους ιδιωτικούς ομίλους υγείας στην Ελλάδα ελέγχεται από επενδυτές του εξωτερικού. Στη δική μας περίπτωση είναι η GBL που έχει επενδύσει στην Affidea. Οι διεθνείς επενδυτές φέρνουν πιο ευέλικτες διοικήσεις και πιο σύγχρονες τεχνικές management. Ο ανταγωνισμός των ιδιωτικών ομίλων στο χώρο της Υγείας οδηγεί στην αναβάθμιση όλων μας. Ο δικός μας στόχος είναι η Affidea να αναδειχθεί στην αιχμή της ιατρικής τεχνολογίας και των διαγνωστικών υπηρεσιών, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γεωγραφική έκταση. Τα διαγνωστικά και δερματολογικά μας κέντρα βρίσκονται κι εκτός της πρωτεύουσας, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Η δημιουργία κέντρων αριστείας σε επίπεδο υποδομών και υπηρεσιών στον τομέα της Υγείας, σε κάθε πόλη της Ελλάδας όπου δραστηριοποιούμαστε, είναι στόχος του ομίλου μας. Πιστεύουμε σε αυτήν τη στρατηγική όχι μόνον γιατί είναι το μέλλον της Affidea, αλλά γιατί οδηγεί στη συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη χώρα μας. - Πώς επιδιώκετε να εξασφαλίζετε την πρωτοπορία στα παραπάνω ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα; Μιλήστε μας για το αναπτυξιακό και επενδυτικό κομμάτι της Affidea στην Ελλάδα. Η πρωτοπορία μας έρχεται μέσω των επενδύσεων σε καινοτόμες ιδέες και την προσήλωσή μας στην ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας. Αξιοπιστία σημαίνει να επενδύεις σε υπερσύγχρονο εξοπλισμό, στην αιχμή της τεχνολογίας, αλλά και σε πρωτοποριακές μεθόδους και κλινική διακυβέρνηση. Η ταχύτητα των αποτελεσμάτων εξαρτάται στον μεγαλύτερο βαθμό από τον ιατρικό εξοπλισμό. Αυτό με απλά λόγια για τους εξεταζόμενούς μας σημαίνει εξάλειψη των λαθών που οφείλονται σε ανθρώπινο παράγοντα, αλλά και ασύλληπτη ταχύτητα στην επεξεργασία των δειγμάτων και στο χρόνο εξέτασης. Επιλέγουμε να επενδύουμε και να πρωτοπορούμε, διότι θέλουμε να παρέχουμε την καλύτερη διάγνωση και το βέλτιστο ιατρικό αποτέλεσμα στους συμπολίτες μας που μας επιλέγουν, να εφαρμόζουμε υπηρεσίες βασισμένες στα νεότερα ιατρικά δεδομένα. Θέλουμε οι γιατροί που συνεργάζονται μαζί μας να είναι οι καλύτεροι και να συμπορεύονται, να συμπάσχουν με τους ασθενείς. Η Ελλάδα έχει ανάγκη από στρατηγικές και μακροχρόνιες επενδύσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας, παράγουν αξία και συμβάλλουν στη δημιουργία σύγχρονων άμεσων και έμμεσων υποδομών για τη χώρα. - Νέες επενδύσεις σημαίνουν και μεγαλύτερο κόστος για τον εξεταζόμενο; Όχι για εμάς στην Affidea. Έχουμε συμβάσεις με όλα τα δημόσια ταμεία, καθώς και με όλες τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, και η τιμολογιακή μας πολιτική είναι τέτοια που επιτρέπει σε όλους τους Έλληνες πολίτες να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες μας. Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι μπορεί να κάνεις τις εξετάσεις σου στον καλύτερο και γρηγορότερο αξονικό τομογράφο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά και διαθέτουμε στην Affidea, και μάλιστα με τη χαμηλότερη δόση ακτινοβολίας, χάρη στο πρόγραμμα Dose Excellence που εφαρμόζουμε κατ’ αποκλειστικότητα, αυτό δεν επηρεάζει το τελικό κόστος για τον ασθενή. Ένα άλλο παράδειγμα στο οποίο αποτυπώνεται η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας, χωρίς υψηλό κόστος για τον ασθενή, είναι η εξέταση της ψηφιακής μαστογραφίας. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, επενδύουμε σε ψηφιακούς μαστογράφους τελευταίας γενιάς, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη υποστήριξη στις γυναίκες. Στα διαγνωστικά κέντρα Affidea κάθε γυναίκα απολαμβάνει εξατομικευμένη φροντίδα, ενώ η διαδικασία επιβλέπεται από τεχνολόγους εξειδικευμένους στην απεικόνιση του μαστού, με την εγγύηση ποιότητας του κορυφαίου ιδιωτικού φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη. Στα σύγχρονα τμήματα ψηφιακής μαστογραφίας 2D, αλλά και 3D Τομοσύνθεσης του Ομίλου Affidea, τα μηχανήματα είναι εξοπλισμένα με ειδικό σύστημα αυτόματης προσαρμογής της πίεσης και ορθής διαχείρισης της ακτινοβολίας, προσαρμοζόμενο στη δομή και στην πυκνότητα των μαστών. - Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Affidea από τον Όμιλο Bruxelles Lambert (GBL); NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κατ’ αρχάς να πούμε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί την πρώτη σημαντική επένδυση της GBL στον τομέα της Υγείας. Η GBL είναι ένας πολύ ισχυρός μέτοχος κι έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της για αυτόν τον κλάδο, δεδομένης της ανθεκτικότητάς του στην οικονομία και των μακροπρόθεσμων τάσεων ανάπτυξης. Έχει ασπαστεί το ανθρωποκεντρικό όραμα της Affidea και την αποστολή μας να υπηρετούμε την Υγεία με σεβασμό προς τους ασθενείς, και είναι και για αυτήν κεντρικό σημείο αναφοράς το ότι νοιαζόμαστε για τον άνθρωπο. Μοιραζόμαστε κοινές αξίες και ιδανικά, υψηλούς στόχους και σύγχρονη στρατηγική ως προς την ανάπτυξη ιατρικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων μερών: ασθενών, ιατρών και ρυθμιστικών αρχών. Μαζί σχεδιάζουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τον Όμιλο Affidea στις βασικές αγορές, αλλά παράλληλα να επιταχύνουμε τις συγχωνεύσεις και εξαγορές σε νέες ελκυστικές αγορές, καθώς και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. - Τι περιλαμβάνουν τα μελλοντικά σχέδια του Ομίλου Affidea; Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε επιλέξει το δρόμο των επενδύσεων και της συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Θα συνεχίσουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε και τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, όπως προανέφερα, έχουμε εντάξει στον στρατηγικό σχεδιασμό μας το άνοιγμα νέων διαγνωστικών και δερματολογικών κέντρων, τα οποία έχουν σκοπό να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των κατοίκων σε ευρύτερες περιοχές της Ελλάδας και της Αττικής, αλλά και νέες υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας. Είναι συγκινητικό πόσοι πολίτες μας ρωτούν πότε θα ανοίξουν τα νέα κέντρα. Πολύ σύντομα θα είμαστε κοντά τους! - Υπάρχει κάποιο μότο ή φράση που να συνοψίζει τη φιλοσοφία σας όσον αφορά το επιχειρείν και το management; Το μότο «πάνω από όλα είναι η υγεία» για εμάς στην Affidea δεν αποτελεί απλά μια έκφραση. Πρόκειται για μήνυμα απόλυτα συνυφασμένο με τον τρόπο σκέψης μας και τις καθημερινές μας πρακτικές. Και σίγουρα πάνω από όλα είναι ο άνθρωπος και η αξία του. Νοιαζόμαστε για το πώς νιώθουν οι ασθενείς μας, γι’ αυτό και κάνουμε την κάθε επίσκεψη όσο πιο άνετη μπορούμε. Όλοι βιώνουμε μια δύσκολη συγκυρία όχι μόνο οικονομική, αλλά και με κοινωνικές πλέον προεκτάσεις. Σε αυτό λοιπόν το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, στόχος μας είναι να ξεχωρίσουμε όχι μόνο για τις ιατρικές μας υπηρεσίες, αλλά και για την ενσυναίσθηση με την οποία στεκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους που βασίζονται σε εμάς για την επίλυση των προβλημάτων τους. Αυτό αποτελεί μια πρόκληση, αλλά παράλληλα και μια δέσμευση για εμάς. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΟΥΤΖΟΣ Ο Θεόδωρος Καρούτζος γεννήθηκε στην Καλαμάτα και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA με ειδίκευση στο Health Management. Στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας εισήλθε το 1998 και πολύ γρήγορα ανήλθε σε στελεχιακές θέσεις ευθύνης σε μεγάλες εταιρείες του χώρου. Το 2006 ξεκίνησε ως γενικός διευθυντής της Affidea στην Ελλάδα και από τον Μάρτιο του 2012 ανέλαβε ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της. Μέλος της Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), ο Θεόδωρος Καρούτζος είναι ένα στέλεχος με διεθνή πολυετή καριέρα. Ως CEO της θυγατρικής ενός ισχυρού επιχειρηματικού πολυεθνικού ομίλου, εστιάζει με όλες του τις δυνάμεις στη διασφάλιση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρει η Affidea στους πελάτες της, τόσο στις υφιστάμενες όσο και σε νέες αγορές, καθώς και στο ότι η Affidea θα εξακολουθήσει να καινοτομεί και να εδραιώνει το ρόλο της, ως πάροχος φροντίδας υγείας απαράμιλλης ποιότητας. Ο Θεόδωρος Καρούτζος έχει συνδέσει το όνομά του με τη δυναμική και ανοδική εξέλιξη της Affidea σε συνδυασμό με την υλοποίηση ενός πολυδιάστατου προγράμματος κοινωνικής προσφοράς με βασική αρχή το σεβασμό στον άνθρωπο. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του, ο Όμιλος στην Ελλάδα έχει διαγράψει μια αξιοσημείωτη αναπτυξιακή και σταθερά ανοδική πορεία. Διαβάστε τη συνέντευξη του κ. Καρούτζου στον Κωστή Σπύρου όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ, που κυκλοφορεί (πατήστε πάνω την εικόνα για μεγέθυνση): Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 09/09/2024 - 09:48 Ο Κωστής Σπύρου από το 66ο Ραντεβού Ασφαλιστών στο Monte Carlo: Η αντασφαλιστική αγορά σε περίοδο κανονικότητας
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 06/08/2024 - 13:30 Medifirst Περιστερίου: Bελτιώνει σημαντικά το αποτύπωμα των πολυϊατρείων στα δυτικά προάστεια!
Medifirst Αργυρούπολης: Βασικός πυλώνας πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην περιοχή! Η κάμερα του Nextdeal και ο Κωστής Σπύρου συνεχίζουν το οδοιπορικό στα Medifirst του Ομίλου Interamerican. Αυτή τη φορά βρισκόμαστε... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 01/08/2024 - 13:46
Πολυϊατρείο Medifirst: Ένα «διαμάντι» που λειτουργεί προς όφελος των ασθενών, των ασφαλιστικών εταιρειών και των ασφαλιστών (βίντεο) Το Medifirst είναι ένα ολοκληρωμένο κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης που λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Ξεκίνησε από την Interamerican, το πρώτο... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 26/07/2024 - 10:50
Συνεργασία ΕΑΕΕ με 4 υπουργεία για καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη Συγκατάθεση (consent) μέσω του Gov.gr Wallet θα δίνουν οι πολίτες για την ολοκλήρωση διαδικασιών - Πρώτη εφαρμογή η σύναψη ασφαλιστήριου... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/07/2024 - 07:01
Η βραδιά βραβεύσεων της INTERAMERICAN στο Ζάππειο Μέγαρο! (βίντεο) Τις ετήσιες βραβεύσεις για τα παραγωγικά αποτελέσματα των συνεργατών όλων των δικτύων πωλήσεων της εταιρείας πραγματοποίησε η INTERAMERICAN στο Ζάππειο... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 12/07/2024 - 14:16
Η DAT προχωρεί στο επόμενο βήμα τεχνητής νοημοσύνης - θα το αξιοποιήσουν οι ασφαλιστές; (συνέντευξη-video) Πρόσκληση στους πελάτες της DAT και στις ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρείες να έρθουν να επενδύσουν στην Ελλάδα απευθύνει ο Helmut Eifert,... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 11/07/2024 - 12:27
Βασίλης Χριστίδης: Οι τρείς ξεκάθαροι στόχοι της Allianz! Κεντρική φωτογραφία: Ο Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Allianz Στην πορεία της νέας μεγάλης Allianz στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και στους τρεις... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 09/07/2024 - 12:08