close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Καινοτομία από την Affidea - Με απόλυτη επιτυχία "τρέχει" ειδικό τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησης ασφαλιστικών εταιριών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/6/2018 - 12:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Καινοτομία από την Affidea - Με απόλυτη επιτυχία "τρέχει" ειδικό τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησης ασφαλιστικών εταιριών

Nextdeal newsroom, 29/6/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με επιτυχία συνεχίζει τις καινοτομίες η διοίκηση της Affidea με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρίες.

Η διοίκηση της Affidea εδώ και πολλά χρόνια έχει προχωρήσει στη σύσταση και λειτουργία ειδικού τμήματος εξυπηρέτησης κατόχων ασφαλιστηρίων συμβολαίων ασφαλιστικών εταιριών έτσι ώστε να απολαμβάνουν υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης.

Η λειτουργία του τμήματος αυτού αποτελεί πρωτοπορία για τον κλάδο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, γεγονός που θέτει την Affidea ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. 

Το τμήμα εξυπηρέτησης ασφαλιστικών εταιριών στελεχώνεται με εκπαιδευμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό, με τελικό στόχο την VIP εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων της στα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα της.  

H Affidea, έχοντας αναπτύξει μεγάλη τεχνογνωσία στο συντονισμό και στην εξυπηρέτηση του πελατολογίου της (ασφαλισμένοι ασφαλιστικών εταιριών, ιδιώτες, εργαζόμενοι και στελέχη επιχειρήσεων) ανταποκρίνεται ταχύτατα στην παροχή εξωνοσοκομειακών υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου, μέσα από το ευρύ και εκτεταμένο Πανευρωπαϊκό δίκτυό της, που καλύπτει 16 χώρες και διαθέτει 244 ιδιόκτητα διαγνωστικά κέντρα σε ολόκληρη την Ευρώπη και περισσότερα από 500 ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα κέντρα στην Ελλάδα. 

Στην καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση έχει συμβάλει το γεγονός ότι όλα τα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου στην Ελλάδα διαθέτουν αποκλειστικά για τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών ένα ειδικό τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησης, το οποίο έχει δημιουργηθεί, συσταθεί και λειτουργεί αποκλειστικά στην Affidea εδώ και πολλά χρόνια. Το τμήμα αποτελεί ένα από τα πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Affidea, με τις ασφαλιστικές εταιρίες να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης και τους ιδιώτες πελάτες να την επιλέγουν για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας.

Πρόκειται για μια καινοτομία από τον Όμιλο Affidea που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Το τμήμα εξυπηρέτησης αποδεικνύει έμπρακτα πώς ένα brand εξυπηρετώντας τον πελάτη, μπορεί να κατακτήσει την καρδιά και το μυαλό του. Στη Affidea θεωρούν ότι τα brands που ξεχωρίζουν στην εποχή μας, είναι εκείνα που καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και επιπλέον να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους, προσφέροντας ποιοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση, με ενσυναίσθηση και σεβασμό στις αξίες τους. Σε μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, υλοποιούν πρακτικές που δημιουργούν αξία όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά τελικά και για τα ίδια τα brands. Για την επίτευξη της αμοιβαίας ωφέλειας, στοχεύουν, μέσω της ιδανικής εξυπηρέτησης, στην καρδιά και στο μυαλό του πελάτη. Εν κατακλείδι, δημιουργώντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους ασθενείς και τους συνεργάτες της, η Affidea λειτουργεί με σεβασμό, αξιοπιστία και καινοτομία, υιοθετώντας πρακτικές και υπηρεσίες που δημιουργούν προστιθέμενη αξία, τόσο για το σύνολο των πελατών της, όσο και για τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιριών με τις οποίες συνεργάζεται.


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Affidea
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • τμήμα εξυπηρέτησης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιες είναι οι επιπτώσεις του μόνιμου ροχαλητού στην υγεία;
    Nextdeal newsroom, 26/6/2018

    Ποιες είναι οι επιπτώσεις του μόνιμου ροχαλητού στην υγεία;

  • Affidea: Δυναμική είσοδος στην αγορά της Πορτογαλίας 
    Nextdeal newsroom, 29/5/2018

    Affidea: Δυναμική είσοδος στην αγορά της Πορτογαλίας 

  • Μαγνητικός Τομογράφος για Άκρα στην Affidea Iατρικό Κρήτης

    Μαγνητικός Τομογράφος για Άκρα στην Affidea Iατρικό Κρήτης

    Ο μοναδικός εγκατεστημένος στην Κρήτη Αποκλειστικά στην Κρήτη από την Affidea Ιατρικό Κρήτης, στο Ηράκλειο, o νέος Μαγνητικός Τομογράφος Ανοιχτού Τύπου...
    Nextdeal newsroom, 18/04/2018 - 14:13 18/4/2018
  • Αffidea Αθηνών: Νέος Ψηφιακός Μαστογράφος

    Αffidea Αθηνών: Νέος Ψηφιακός Μαστογράφος

    Ο Όμιλος Affidea, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του, εγκατέστησε και λειτουργεί νέο σύστημα Ψηφιακού Μαστογράφου...
    Nextdeal newsroom, 03/04/2018 - 15:25 3/4/2018

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  7. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube