close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TikTok: Οι νέες τάσεις για το 2025 - Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/1/2025 - 16:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

TikTok: Οι νέες τάσεις για το 2025 - Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας

Nextdeal newsroom, 9/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2024, τα brands αξιοποίησαν το TikTok με πρωτοποριακούς τρόπους, αγκαλιάζοντας την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας, ακολουθώντας τις πολιτισμικές τάσεις και εκφράζοντας αυθεντικές απόψεις. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός νέου προτύπου που επαναπροσδιόρισε τους τρόπους σύνδεσης και επιρροής των brands. 

 

Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το «TikTok What's Next Report 2025», την 5η ετήσια έκθεση με τις τάσεις όπως διαμορφώνονται για τη νέα χρονιά. Η έκθεση αυτή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επαγγελματίες του Marketing γνώση, γύρω από τις αναδυόμενες επιθυμίες και ανάγκες της κοινότητάς μας και να ενδυναμώσει τα brands με τη διαμόρφωση νέων τρόπων αλληλεπίδρασης.

 

Το 2025, η κοινότητα του TikTok θα ενώσει δυνάμεις για να δημιουργήσει ένα περιεχόμενο μοναδικό και καινοτόμο που αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία αντιλαμβάνεται το Marketing καθώς και το μέλλον της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Πρόκειται για ένα κίνημα που ονομάζουμε Brand Chem. Στη νέα αυτή εποχή που διανύουμε, τα brands καλούνται να συνεργαστούν με δημιουργούς και κοινότητες, ώστε να δημιουργήσουν από κοινού περιεχόμενο που επαναπροσδιορίζει την πολιτισμική συνάφεια. 

 

«Το 2024, παρακολουθήσαμε τα brands να ξεπερνούν τα όρια της δημιουργικότητας, να “υιοθετούν” τάσεις και να συνδέονται στενά με τις κοινότητές τους. To 2025, θα φτάσουμε ακόμα πιο μακριά», δήλωσε η Sofia Hernandez, Παγκόσμια Επικεφαλής Επιχειρηματικού Marketing για το TikTok. «Οι ευκαιρίες δημιουργικής αφήγησης ιστοριών στο TikTok είναι ατελείωτες και φέτος τα brands και οι δημιουργοί θα συνεργαστούν για να συνεχίσουν να διαμορφώνουν αντιλήψεις, να πυροδοτούν νέες ιδέες και να επιταχύνουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, αξιοποιώντας άμεσα ό,τι έχει σημασία για την κοινότητα του TikTok».

 

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την παγκόσμια ετήσια έκθεση «What's Next» εδώ.

 

Η έκθεση εστιάζει στις πιο ουσιαστικές και διαχρονικές τάσεις, τις οποίες αποκαλούμε Trend Signals. Αυτά τα «σημάδια», αναδεικνύουν την εξέλιξη των τύπων περιεχομένου που προβάλλουν ανερχόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα. Έχουμε κατηγοριοποιήσει τα Trend Signals σε τρεις βασικές ομάδες:

  1. Brand Fusion - Συγχώνευση Brand
  2. Identity Osmosis -  Συμπεριληπτική ταυτότητα
  3. Creative Catalysts - Καταλύτες  Δημιουργίας

 

Συγχώνευση Brand

 

Μια δυναμική κατάσταση κατά την οποία ένα brand αποκτά ανανεωμένη δύναμη, ανταποκρίνεται πιο γρήγορα  και μπορεί  να αναπτύξει μακροχρόνιες συνεργασίες.

 

Καθώς το TikTok έχει γίνει η κορυφαία πλατφόρμα για τη μετάδοση αξιόπιστων πληροφοριών, τα brands ανακαλύπτουν την αξία της συνεργασίας με διάφορους δημιουργούς, μέσω του TikTok’s Creator Marketplace. Συνεπώς, αντί να στηρίζονται σε έναν και μόνο δημιουργό, τα brands μπορούν τώρα να συνδεθούν σε ευρύτερη κλίμακα με την κοινότητά τους προσεγγίζοντας το ιδιαίτερο κοινό που επιθυμούν και ενθαρρύνοντας τις αυθεντικές αφηγήσεις. Στην πραγματικότητα, οι 2 στους 3 χρήστες του TikTok εκτιμούν τα brands που συνεργάζονται με διάφορους δημιουργούς (1). Η προσθήκη εξατομικευμένων κωδικών και αποκλειστικών προσφορών ενισχύει περισσότερο τη δυνατότητα αυτή και οδηγεί σε επιτυχή αποτελέσματα.

 

Πέρα από την αυθεντικότητα του περιεχομένου, τα brands χρειάζεται να συναντούν τις κοινότητές τους εκεί που βρίσκονται και να μοιράζονται ποικίλο και αφιλτράριστο περιεχόμενο, όπως συνεντεύξεις στο δρόμο, στιγμές behind-the-scenes ή ενδιαφέρουσες ιδέες. Με αυτόν τον τρόπο, τα brands μπορούν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και να διευρύνουν την κοινότητα, ενθαρρύνοντας παράλληλα την αλληλεπίδραση του κοινού. Το 40% των χρηστών του TikTok θεωρεί ότι τα brands που αναδεικνύουν την προσωπικότητα είναι πιο σχετικά (2), ενώ το 45% των χρηστών κοινωνικών πλατφορμών και πλατφορμών βίντεο θεωρεί ότι η συνάφεια του brand προέρχεται από το αίσθημα κατανόησης (3), τονίζοντας μάλιστα τη σημασία του συστηματικού, υποστηρικτικού και εύθυμου περιεχομένου. Μέσω του TikTok’s Creative Exchange, τα brands είναι σε θέση να συνεργάζονται στρατηγικά με εμπνευσμένους δημιουργούς σε εξειδικευμένους τομείς, καθιστώντας τις επαφές με το κοινό τους ακόμα πιο ουσιαστικές.

 

Συμπεριληπτική Ταυτότητα

 

Τα brands ενσωματώνουν οργανικά τις διαρκώς εξελισσόμενες αξίες των καταναλωτών, επιτρέποντας σε αυτά τα ευμετάβλητα ιδεώδη να προσαρμόζονται και να αναδιαμορφώνονται.

 

Οι κοινότητες του TikTok επαναπροσδιορίζουν την αντιπροσώπευση ενσωματώνοντας διαφορετικές, αυθεντικές θεωρήσεις και εκθειάζοντας ιδιαίτερες απόψεις, από χιουμοριστικές πολιτισμικές αναφορές μέχρι την πεποίθηση, ότι τα άτομα με αναπηρία είναι ικανά για τα πάντα. Οι χρήστες του TikTok φαίνεται πως οικοδομούν μια παγκόσμια κοινότητα χωρίς αποκλεισμούς και με ενσυναίσθηση. Τα brands αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται στις κοινότητές τους στο TikTok, επικοινωνώντας με τους χρήστες απευθείας μέσω των σχολίων και απαντώντας στους πιο πιστούς ακολούθους τους.

 

Αυτή η ανοιχτή ανταλλαγή μεταξύ των brands, των δημιουργών και της κοινότητας υποστηρίζεται από λειτουργίες όπως το TikTok Symphony Dubbing. Η συγκεκριμένη λειτουργία επιτρέπει στα brands να επικοινωνούν παγκοσμίως στη μητρική γλώσσα του κάθε κοινού, ενισχύοντας την πρόσβαση και τη δυνατότητα δημιουργίας μιας πιο βαθιάς συναισθηματικής σχέσης. Στην πραγματικότητα, το 81% των χρηστών δηλώνουν ότι το TikTok τους σύστησε νέα θέματα και τάσεις που δεν γνώριζαν έως τότε ότι τους ενδιέφεραν (4). Το γεγονός αυτό έχει συμβάλει στη δημιουργία μιας παγκόσμιας, ενεργής και αφοσιωμένης κοινότητας.

 

Το TikTok έχει μεταβάλει τα ιδεώδη γύρω από την κοριτσίστικη ηλικία από την κάποτε στενή έννοια, σε έναν πολυδιάστατο χώρο όπου οι γυναίκες ενστερνίζονται το φεμινισμό που προβάλλεται στο TikTok, παρακολουθώντας τις αφηγήσεις άλλων γυναικών από πρώτο χέρι. Από τη διαφάνεια στις αμοιβές μέχρι τα χτενίσματα asmr, τις προσιτές απομιμήσεις προϊόντων και τις πολυτελείς αγορές από σχεδιαστές, το TikTok καλλιεργεί μια διαδικτυακή αδελφότητα στην οποία το 72% των γυναικών στο TikTok αισθάνονται ότι είναι εύκολο να συνδεθούν και να δεθούν με νέες κοινότητες γύρω από κοινές εμπειρίες ζωής μέσω της πλατφόρμας.(5)

 

Άλλα προσωπικά θέματα που φαίνεται να έχουν επηρεαστεί από τις συζητήσεις στο TikTok, αφορούν στη διαχείριση των οικονομικών και την ευημερία. Οι συζητήσεις γύρω από το φοιτητικό χρέος, την ψυχική υγεία και την προσωπική ευτυχία αποτυπώνουν μια στροφή προς τις σχετικές και αυθεντικές εμπειρίες, με το 50% των χρηστών στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης/βίντεο να αναζητούν περιεχόμενο που αφορά τη δική τους ζωή. (6)

 

Καταλύτες  Δημιουργίας

 

Καινοτόμα εργαλεία για διαφημιστές, σχεδιασμένα να εμπνέουν, να ενισχύουν τη δημιουργικότητα, να προάγουν τη μάθηση και να ενθαρρύνουν τολμηρές και δημιουργικές επιλογές.

 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει γίνει πηγή ενθουσιασμού στο TikTok, όπου χρήστες και brands εξερευνούν τις δυνατότητές της σε καθημερινές εργασίες, όπως είναι το styling ρούχων, η οπτικοποίηση ανακαινίσεων ή η συγγραφή σεναρίων με το Symphony Assistant. Οι χρήστες έχουν 1,4 φορές περισσότερες πιθανότητες από τους χρήστες άλλων πλατφορμών να αναμένουν με αγωνία την Generative AI στις διαφημίσεις (7).

 

Η αυξανόμενη ζήτηση για δημιουργία περιεχομένου έχει οδηγήσει τα brands σε στρατηγικές πολυδιάστατης αφήγησης, με στόχο την εμπλοκή του κοινού. Η πλατφόρμα του TikTok, με 76% των χρηστών να προτιμούν έναν συνδυασμό εικόνας και βίντεο (8), αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για τα brands να πειραματιστούν με νέα μηνύματα και τάσεις, χωρίς να κουράζουν το κοινό. Οι real-time ανατροφοδοτήσεις μέσω σχολίων επιτρέπουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, ενισχύοντας τη στρατηγική των brands. Μάλιστα, το 68% των χρηστών δηλώνουν ότι τα brands πρέπει να αξιοποιούν τα σχόλια για να κατανοούν καλύτερα το κοινό τους (9). Εργαλεία όπως το Insights Spotlight βοηθούν στη γρήγορη αξιοποίηση μικρο-τάσεων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των χρηστών.

 

Μια σημείωση σχετικά με τη μεθοδολογία What's Next

Η παρούσα έκθεση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δεδομένα από την Παγκόσμια Επιστημονική Ομάδα Marketing του TikTok και εστιάζει σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από το 2022 έως το 2024, καθώς είναι οι πιο σχετικές και καινοτόμες  και ανταποκρίνονται στις ευρύτερες τάσεις που θα παίξουν ρόλο το 2025.

 

TikTok Marketing Science References

  1. TikTok Marketing Science North America Value in Variety Study [US, CA] 2023, conducted by Alter Agents
  2. TikTok Marketing Science, Business Impact Through Relevance, US, UK, AU, conducted by WARC, August 2024
  3. TikTok Marketing Science, Business Impact Through Relevance, US, UK, AU, conducted by WARC, August 2024
  4. TikTok Marketing Science, Business Impact Through Relevance, US, UK, AU, conducted by WARC, August 2024.
  5. TikTok Marketing Science Global Diversity on TikTok 2022 conducted by Flamingo Group
  6. TikTok Marketing Science, Business Impact Through Relevance, US, UK, AU, conducted by WARC, August 2024
  7. TikTok Marketing Science Global Gen AI Consumer Perceptions and Usage Survey [US, UK, ID] via AYTM, April 2024 Base: TikTok and non-TikTok, 18+ users (n = 1,495)
  8. TikTok Marketing Science Global Carousel Images on TikTok Survey via AYTM, August 2024. Base: TikTok users 18+ [Q9] (n = 2100)
  9. TikTok Marketing Science Global TikTok Comment Section via AYTM [US,UK,CA] April 2024
 
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • TikTok
  • νέες τάσεις
  • 2025
  • ανάδειξη επιχείρησης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Ευρώπη στο επίκεντρο της κυβερνοεγκληματικότητας σύμφωνα με νέα έκθεση της Microsoft
    Nextdeal newsroom, 17/10/2025

    Η Ευρώπη στο επίκεντρο της κυβερνοεγκληματικότητας σύμφωνα με νέα έκθεση της Microsoft

  • Επιχειρήσεις: Το μέλλον συνδέεται - AI, Cloud και ασφάλεια οι τρεις πυλώνες της νέας ψηφιακής εποχής
    Γιώργος Καλούμενος, 15/10/2025

    Επιχειρήσεις: Το μέλλον συνδέεται - AI, Cloud και ασφάλεια οι τρεις πυλώνες της νέας ψηφιακής εποχής

  • 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG

    500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG

    500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές – εκπρόσωποι του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας – έδωσαν δυνατό «παρών» στο καινοτόμο και...
    Nextdeal newsroom, 10/10/2025 - 12:30 10/10/2025
  • Τεχνητή Νοημοσύνη: Τι να περιμένουμε σε Υγεία, Εργασία και Τέχνες τα επόμενα χρόνια

    Τεχνητή Νοημοσύνη: Τι να περιμένουμε σε Υγεία, Εργασία και Τέχνες τα επόμενα χρόνια

    Οι επιπτώσεις της AI σε σημαντικούς κλάδους της κοινωνικής και οικονομικής ζωής αναπτύχθηκαν σε ειδική συζήτηση στο Olympia Forum VI με τη συμμετοχή...
    Nextdeal newsroom, 09/10/2025 - 10:44 9/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πότε έρχονται αλλαγές σε συντάξεις, κατώτατο μισθό και επιδόματα
09:35 Πότε έρχονται αλλαγές σε συντάξεις, κατώτατο μισθό και επιδόματα
  • 09:10 Μιλώντας για conduct risk από την αρχή και…εν αρχή ην η δημιουργία προϊόντος
  • 09:00 O Στουρνάρας, ο Παπαδήμος και τα παπαγαλάκια, ανοίγουν τα…ταμεία οι τράπεζες, η Πειραιώς με «σφραγίδα» επενδυτικής βαθμίδας και το νέο ρεκόρ της Wall και της Nvidia
  • 08:50 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
  • 08:45 Η παιδεία του δασκάλου και το ήθος της φροντίδας
  • 16:48 28η Οκτωβρίου 1940: Το ηρωικό «ΟΧΙ» και η νίκη των Ελλήνων
  • 16:34 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  • 14:10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  • 13:30 ΤΑΥΦΕ: Θετικό βήμα η διετής αναβολή για την άρση της υποχρεωτικότητας - Ο διάλογος συνεχίζεται
  • 12:32 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 9,4 δισ. ευρώ στο εννεάμηνο
  • 11:44 Ουκρανία: Μια δύσκολη πραγματικότητα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
  • 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
  • 10:47 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  • 10:17 Επανάληψη αρθροπλαστικής: Προστατεύουν τα φάρμακα αδυνατίσματος; Τι επισημαίνει ο χειρουργός δρ. Αθ. Τσουτσάνης του ΥΓΕΙΑ
  • 10:10 Αποτελέσματα έρευνας flash Ευρωβαρόμετρο «Social Media 2025»
  • 09:48 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  • 09:33 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 27 έως 31 Οκτωβρίου
  • 09:26 Πώς αμείβεται η εορτή της 28ης Οκτωβρίου
  • 09:18 ΟΠΕΚΕΠΕ: Στην φυλακή ο θεωρούμενος ως αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης - Στις δέκα οι προφυλακίσεις
  • 09:14 Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  4. 27/10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  5. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  6. 27/10 Το «ιππικό» του Πέτρου Λάμπρου, η «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ, το παραμύθι του αριστερού ηθικού πλεονεκτήματος, η «ψήφος» της Fitch στις τράπεζες και νέο deal της Metlen στη Ν. Κορέα
  7. 27/10 Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube