close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σε λειτουργία το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας πολιτών - Δημοσίου
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 17/3/2021 - 16:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε λειτουργία το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας πολιτών - Δημοσίου

Nextdeal newsroom, 17/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών Γιώργος Γεωργαντάς τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία το notify.gov.gr, το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

Πρόκειται για πληροφοριακό σύστημα που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε εξ’ ολοκλήρου από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και προστίθεται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr. Στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας οι πολίτες θα μπορούν να καταχωρούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, προκειμένου οι φορείς του Ελληνικού Δημοσίου να έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους.

Σύμφωνα με το Υπουργείο, τα οφέλη από την καταχώριση των στοιχείων επικοινωνίας θα είναι πολλαπλά για τους πολίτες, καθώς θα μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις (μηνύματα SMS στο κινητό τους ή/και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για ζητήματα που τους αφορούν σε σχέση με υπηρεσίες φορέων του Δημοσίου, χωρίς να είναι απαραίτητο να συμπληρώνουν τα στοιχεία αυτά σε κάθε φορέα ξεχωριστά. Ακόμη, η καταχώρηση του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας είναι ένας εναλλακτικός τρόπος αυθεντικοποίησης προκειμένου ο πολίτης να μπορεί να προβαίνει ψηφιακά μέσω του gov.gr σε έκδοση εξουσιοδότησης ή/και υπεύθυνης δήλωσης.

Ταυτόχρονα, η αξιοποίηση της εφαρμογής θα αυξήσει την ασφάλεια των συναλλαγών του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες μέσω της μεθόδου ταυτοποίησης των δύο παραγόντων, δηλαδή τόσο με OTP (One Time Password) όσο και με αποστολή SMS κωδικού επιβεβαίωσης στο κινητό που έχει δηλωθεί από τον πολίτη.

Κάθε πολίτης μπορεί να καταχωρήσει στο notify.gov.gr με ιδιαίτερα απλό τρόπο τα εξής στοιχεία επικοινωνίας:

  • Ταχυδρομική διεύθυνση διαμονής
  • Ταχυδρομική διεύθυνση επικοινωνίας
  • Αριθμό σταθερού τηλεφώνου
  • Αριθμό κινητού τηλεφώνου
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το ΕΜΕπ χρησιμοποιεί μέθοδο ισχυρής αυθεντικοποίησης των φυσικών προσώπων βασισμένη σε δύο ή περισσότερα στοιχεία και ειδικότερα:

  • χρήση προσωπικών κωδικών για τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και
  • παράλληλη εφαρμογή OTP (One Time Password) που θα αποστέλλeται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που θα δηλώνει ο πολίτης.

Σημειώνεται ότι κάθε πολίτης μπορεί να δηλώσει μέχρι έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου, ο οποίος ελέγχεται ότι όντως αντιστοιχεί στο όνομά του. Η επαλήθευση μέσω της εφαρμογής μπορεί να γίνει με δύο τρόπους, κατόπιν επιλογής του πολίτη και με τη συγκατάθεσή του:

  • μέσω διασταύρωσης στοιχείων συνδρομητή συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας ή
  • μέσω διασταύρωσης στοιχείων επικοινωνίας που έχουν δηλωθεί από τον πολίτη σε πιστωτικά ιδρύματα ή ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος ή ιδρύματα πληρωμών.

Εναλλακτικά, ο πολίτης μπορεί να επιβεβαιώσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου με άπαξ αυτοπρόσωπη παρουσία σε ΚΕΠ, ώστε να ολοκληρώσει τη διαδικασία δήλωσης των στοιχείων επικοινωνίας.

Εφόσον κάποιο από τα στοιχεία επικοινωνίας αλλάξει, η επικαιροποίηση μπορεί να γίνεται ανά πάσα στιγμή από τον πολίτη, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας
  • επικοινωνία
  • πολίτες
  • Δημόσιο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Με νέες προδιαγραφές η έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων από τα πληροφοριακά συστήματα προς το Δημόσιο και τις επιχειρήσεις
    Nextdeal newsroom, 25/2/2021

    Με νέες προδιαγραφές η έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων από τα πληροφοριακά συστήματα προς το Δημόσιο και τις επιχειρήσεις

  • Διαθέσιμη από σήμερα μέσω του gov.gr η βεβαίωση εμβολιασμού κατά της Covid-19
    Nextdeal newsroom, 19/2/2021

    Διαθέσιμη από σήμερα μέσω του gov.gr η βεβαίωση εμβολιασμού κατά της Covid-19

  • Πιερρακάκης: Από σήμερα η έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού

    Πιερρακάκης: Από σήμερα η έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού

    Ξεκινά από σήμερα η έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού για τους πολίτες που έχουν εμβολιαστεί κι έχουν δηλαδή λάβει και...
    Nextdeal newsroom, 19/02/2021 - 12:16 19/2/2021
  • Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι πολίτες 60-64 ετών έκαναν εγγραφή στην άυλη συνταγογράφηση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι πολίτες 60-64 ετών έκαναν εγγραφή στην άυλη συνταγογράφηση

    Ενόψει του ανοίγματος των ραντεβού για εμβολιασμό σε επιπλέον ηλικιακές κατηγορίες, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προβαίνει σε διευκρινίσεις αναφορικά με...
    Nextdeal newsroom, 10/02/2021 - 22:35 10/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρηματιστήριο: Εβδομαδιαία "ανάσα" 1,14%
18:31 Χρηματιστήριο: Εβδομαδιαία "ανάσα" 1,14%
  • 16:05 «Πράσινο φως» στη συμφωνία μεταξύ Allianz-Ευρωπαϊκής Πίστης
  • 15:05 Η χρήση δεδομένων στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ Insurance Europe και ΕΕ
  • 14:55 Πρότυπες πρακτικές που σώζουν ζωές, ενισχύοντας την Οδική Ασφάλεια
  • 14:41 Νέοι κανόνες για την υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας από τις εταιρείες: Προσωρινή συμφωνία Συμβουλίου και Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  • 14:15 "The Ellinikon Moments" - Η Lamda Development υποδέχεται τον Σταύρο Ξαρχάκο σε μία ξεχωριστή συναυλία στο Ελληνικό
  • 13:57 Καληνύχτα θλίψη!
  • 13:34 Οι Επιχειρήσεις & η διαχείριση του οικονομικού κινδύνου σε μεταβαλλόμενες συνθήκες
  • 13:26 Ολοκληρωμένο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας από την Interamerican
  • 12:47 Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος πάντα παρών δίπλα στους ασφαλιστές!
  • 12:44 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Ένας σκύλος με φουλάρι στο παράθυρο
  • 12:00 Ευρωπαϊκή Πίστη: Διάκριση στα Bravo Sustainability Dialogues & Awards 2022 για την πρωτοβουλία "Αποτροπή Απάτης & Πάταξη της Διαφθοράς"
  • 11:56 Βραδιά βραβεύσεων συνεργατών της PF Mylifepartners! (video)
  • 10:51 Ήλιος: Τι να προσέξουμε για να είναι φίλος μας
  • 09:43 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Ένα πουλί που δεν θα πετάξει ως την μπανανιά
  • 08:54 Πρωτοποριακές προτάσεις της Κομισιόν για την αποκατάσταση της φύσης στην Ευρώπη έως το 2050
  • 08:44 Τι πρέπει να προσέχουμε για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές; Η ERGO συμβουλεύει!
  • 08:20 Εκτός λειτουργίας η ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ
  • 08:18 Καταγγελίες πελατών και εξωδικαστική επίλυση διαφορών πελατών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!
  • 18:52 Χρηματιστήριο: Οι τράπεζες "έσβησαν" τα κέρδη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/6 Πού να επενδύσετε σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού και ανόδου των επιτοκίων
  2. 22/6 Fuel Pass 2: Εξειδίκευση των μέτρων - Παραδείγματα για τις νέες επιδοτήσεις στα καύσιμα
  3. 22/6 Ιδιότητες διαμεσολαβούντων που είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους!
  4. 20/6 Υποχρεώσεις ασφαλιστικών πρακτόρων για την οργάνωση αρχείων για τα επενδυτικά προϊόντα (unit linked)!
  5. 21/6 Παγκόσμια πρωτοποριακή επέμβαση στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης! 
  6. 24/6 Καταγγελίες πελατών και εξωδικαστική επίλυση διαφορών πελατών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!
  7. 22/6 «Ανακυκλώνω - Αλλάζω Συσκευή»: Ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube