close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Digital Disruption Sessions II: Ανατρεπτικές σκέψεις και απόψεις με αφορμή τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την επικοινωνία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/3/2019 - 12:02
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Digital Disruption Sessions II: Ανατρεπτικές σκέψεις και απόψεις με αφορμή τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την επικοινωνία

Nextdeal newsroom, 5/3/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκαν το Σάββατο 2 Μαρτίου, τα Digital Disruption Sessions που οργάνωσε η VALUECOM στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της VOLVO, που, με τις καινοτομίες της, πρωτοπορεί στην τεχνολογία, αλλά λειτουργεί και ως disruptor στην αυτοκινητοβιομηχανία, προβάλλοντας ένα βιώσιμο μοντέλο χρήσης του αυτοκινήτου από τον άνθρωπο. 

Τρία ενδιαφέροντα πάνελ με κορυφαίους ομιλητές συνάρπασαν την κατάμεστη αίθουσα με πληροφορίες και τοποθετήσεις για τις πιο τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία, το μάρκετινγκ και την επικοινωνία:

Session #1: Business Disruption - What Really Happens When you Disrupt a Business

Την έναρξη των φετινών Digital Disruption Sessions πυροδότησαν με μια ενδιαφέρουσα συζήτηση ο Bassim Haidar (Founder & Group CEO, GMT Group, Chairman & CEO, Channel IT Group), ο Αλέξης Πανταζής (Co-Founder & Executive Director, Hellas Direct), ο Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager Greece, Cyprus & Malta, Revolut) και ο Ary Ganeshalingam, (Global Brand Communications Director Chivas Regal, Pernod Ricard), αναλύοντας την έννοια του “business disruption”, με το συντονισμό της Εύας Καϊλή (Ευρωβουλευτή, Πρόεδρο της Επιτροπής για το μέλλον). 

  • Η τεχνολογία αλλάζει και επαναπροσδιορίζει το μοντέλο παροχής υπηρεσιών, δημιουργώντας πολλές και διαφορετικές μορφές disruption: Υπάρχουν αυτές που οδηγούν σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα στη θέση των παλαιών (Hellas Direct, Revolut), αλλά και αυτές όπου μια νέα τεχνολογία λειτουργεί παράλληλα και καλύπτει ένα υπάρχον κενό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το microfinancing της Channel IT Group στην Αφρική και την Ινδία, που παρέχει υπηρεσίες χρηματοδότησης σε καταναλωτές που δε θα είχαν ποτέ πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα.  
  • Disruption is all about offering a better service, at a better price in an easier way. Κάθε πετυχημένο μοντέλο “business disruption”, σε παγκόσμια ή τοπική κλίμακα, έχει βασιστεί στη δυνατότητα που παρέχει η τεχνολογία για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, είτε προσφέροντας καλύτερη εμπειρία,  είτε καλύτερη τιμή,  είτε ευκολία στις συναλλαγές. Σε όλες τις περιπτώσεις, κάθε πετυχημένο “business disruption” βασίστηκε στην ευκαιρία που έδωσε η τεχνολογία για την παροχή καλύτερης εμπειρίας στον καταναλωτή (sharing platforms, smart algorithms, AI).
  • “No disruption for disruption sake”: «Οι σύγχρονες επιχειρήσεις που αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του καταναλωτή, αξιοποιούν τη νέα τεχνολογία για να προτείνουν απλές, άμεσες και βιώσιμες λύσεις, τις οποίες ο καταναλωτής εκτιμά και προτιμά. Όσες εταιρείες δεν αντιληφθούν έγκαιρα τις δυναμικά εξελισσόμενες ανάγκες του καταναλωτή ή δεν αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση», ανέφερε ο Αλέξης Πανταζής. 
  • “Disruption is not necessarily complex and complicated”: «Μερικές φορές το disruption βασίζεται σε κάτι πολύ απλό - όπως η προσπάθεια μας να κάνουμε τις χρηματικές συναλλαγές πιο απλές, διάφανες, γρήγορες αλλά και διασκεδαστικές – αυτό αποτελεί και τη βασική αρχή της Revolut» δήλωσε ο κ. Λιτσικάκης.
  • Από την πλευρά ενός brand που πρωτοπόρησε αναγνωρίζοντας τη σημασία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, o Ary Ganeshalingam ανέφερε: «Οι σύγχρονοι καταναλωτές περιμένουν περισσότερα από μια μάρκα. Απαιτούν η μάρκα να έχει αξίες και να «επιστρέφει» οφέλη στην κοινότητα. Στην περίπτωση του Chivas Venture, αυτό το πετύχαμε δίνοντας σε νέους επιχειρηματίες εργαλεία, χρηματοδότηση, τεχνογνωσία και δυνατότητες ανάπτυξης που μόνο μια παγκόσμια μάρκα μπορεί να προσφέρει».

Session #2: Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness

Σε μία έντονη και συναρπαστική συζήτηση με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, Αλέξανδρο Μάνο, ο whistleblower της υπόθεσης Cambridge Analytica, Christopher Wylie, είπε:

  • Για να γίνεις whistleblower, να αποκαλύψεις ένα σκάνδαλο, να τα βάλεις με τα μεγάλα συμφέροντα, εκτός από την ηθική και την τόλμη, απαιτείται πολύ μεγάλη και καλή οργάνωση, νομική, επικοινωνιακή και οικονομική προετοιμασία. Αν δεν προετοιμαστείς σωστά, το πιθανότερο είναι να καταστραφείς πριν καταφέρεις να πετύχεις τους σκοπούς σου. 
  • Τόσο στις αμερικανικές εκλογές του 2016, όσο και στο δημοψήφισμα για το Brexit, η Cambridge Analytica χρησιμοποίησε στρατηγικές και όπλα για την καταπολέμηση του εξτρεμισμού και της τρομοκρατίας, δηλαδή ψυχολογικό πόλεμο, στοχεύοντας στον Αμερικανό και τον Βρεττανό ψηφοφόρο. Ο Steve Bannon προσπάθησε να ηγηθεί μιας ανταρσίας με στόχο την υφαρπαγή εξουσίας και να φέρει εις πέρας ένα πραξικόπημα με όπλο τους «οπλισμένους αλγόριθμους».
  • Οι «οπλισμένοι αλγόριθμοι» είναι οι αλγόριθμοι που συνθέτουν στοιχεία (data) από την προσωπική ζωή του κοινού (περισυλλεγμένα τις περισσότερες φορές καταχρηστικά ή και παράνομα) και πετυχαίνουν να καταλαβαίνουν και να διαχειρίζονται την προσωπικότητα (profiling) και αντιδράσεις του κοινού και να το ωθούν σε συγκεκριμένες πράξεις, χωρίς να είναι σαφές ούτε ποιος είναι ο πραγματικός συνομιλητής, ούτε ποιος ο απώτερος στόχος. Οι «οπλισμένοι αλγόριθμοι» επηρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα των Αμερικανικών εκλογών 2016 και του δημοψηφίσματος για το Brexit, και αποτελούν Όπλα Μαζικής Καταστροφής -  WMD. 
  • Η πλατφόρμα του Facebook αποτέλεσε το βασικό πεδίο δράσης των «οπλισμένων αλγόριθμων». Αν και γνώριζε τι ακριβώς συμβαίνει, στην πράξη, συναίνεσε στην κατάχρηση και εκμετάλλευση προσωπικών δεδομένων για να μη μειωθεί η αξία της μάρκας και της εταιρείας. Αποδείχθηκε ότι το Facebook ενδιαφέρεται αποκλειστικά και μόνο για την τιμή της μετοχής, έστω και αν αυτό διακυβεύει τη δημοκρατία, τη δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα.  Αυτό έλαβε τραγικές διαστάσεις στις περιπτώσεις της Σρι Λάνκα και του Myanmar, όπου το Facebook χρησιμοποιήθηκε σαν εργαλείο θρησκευτικής προπαγάνδας και εθνοκάθαρσης. 
  • Δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως έχουν εκχωρήσει, είτε εν γνώση είτε εν αγνοία τους,  σημαντικά προσωπικά δεδομένα στο Facebook με τους όρους και υποχρεώσεις που έχει ορίσει μονομερώς η πλατφόρμα. Αυτό, σε συνδυασμό με το δεδομένο ότι οι «οπλισμένοι αλγόριθμοι» μπορούν να δράσουν μυστικά, ανεξέλεγκτα, αόρατα και κακόβουλα, σημαίνει ότι οι χρήστες της πλατφόρμας έχουν εν δυνάμει παραδώσει την ανεξαρτησία και κυριαρχία των χωρών τους σε μια πλατφόρμα.
  • Στην ερώτηση σχετικά με την πιθανότητα χρησιμοποίησης κακόβουλων αλγόριθμων στις επερχόμενες ευρωπαϊκές εκλογές (αλλά και στις ελληνικές εκλογές), δήλωσε ότι κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι δε θα χρησιμοποιηθούν «οπλισμένοι αλγόριθμοι» για την επιρροή του εκλογικού σώματος.
  • Σχετικά με το GDPR, o Christopher Wylie δήλωσε: «είναι μια αρχή, ωστόσο μια λάθος αρχή. Το  GDPR βασίζεται στη λογική της συγκατάθεσης και όχι της χρήσης σε συνδυασμό με τους όρους και υποχρεώσεις που επιβάλλει κάθε πλατφόρμα/λογισμικό κλπ. Σαν να λέμε ότι πριν αγοράσουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο δίνουμε την συγκατάθεσή μας ότι το αεροπλάνο μπορεί να πέσει – με την ίδια λογική όσο αφορά στα δεδομένα, δίνουμε τη συγκατάθεσή μας στη χρήση τους – ενώ αυτό που απαιτείται είναι μια συμφωνία με αρχές και δικαιώματα χρήσης». 

Session #3: Content Frontiers: The Ear is the New Eye

Στο τρίτο και τελευταίο πάνελ των φετινών Digital Disruption Sessions, ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, (Co-Founder & CEO, innoetics), και η Θάλεια Μαύρος (Founder & CEO, THE FRONT) συζήτησαν με τον συγγραφέα Χρήστο Χωμενίδη, για το κατά πόσο η τεχνολογία επηρεάζει το περιεχόμενο και το μήνυμα με αφορμή την ανάπτυξη του audio interface:

  • Σύμφωνα με τον Αιμίλιο Χαλαμανδάρη, το audio interface θα αποτελεί όλο και περισσότερο το βασικό σημείο επαφής μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας με εφαρμογές που θα εξελιχθούν ραγδαία με την έλευση του 5G και την εξέλιξη του internet of things. «Το αυτί μεταμορφώνεται στο νέο μάτι, και το audio content με την μορφή των podcast, της συνθετικής φωνής και της τεχνολογίας voice recognition αυξάνεται εκθετικά».
  • Η Θάλεια Μαύρος μας μίλησε για τις παγκόσμιες τάσεις στο περιεχόμενο: από τη μια παρατηρείται η καθετοποίηση και γιγάντωση κάποιων εταιρειών παραγωγής, από την άλλη, νέες δυναμικές εταιρείες που παράγουν ιδιαίτερο (niche) περιεχόμενο και εξερευνούν όλα τα φορμάτ.
  • Ο Χρήστος Χωμενίδης ανέλυσε τη σημασία και καθοριστική επιρροή των εργαλείων (φωνή, πένα, πληκτρολόγιο, digital assistant) στο περιεχόμενο της καλλιτεχνικής δημιουργίας, αναφέροντας το κλασικό παράδειγμα του Ντοστογιέφσκι που υπαγόρευε τα βιβλία του, σίγουρα όμως αν τα έγραφε ο ίδιος, το μέγεθος θα ήταν κατά πολλές σελίδες μικρότερο.
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Delphi Economic Forum
  • Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
  • τεχνολογία
  • μάρκετινγκ
  • VALUECOM
  • Digital Disruption

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι είπε η Μαργαρίτα Αντωνάκη για την ιδιωτική ασφάλιση στο Delphi Economic Forum IV;
    Nextdeal newsroom, 4/3/2019

    Τι είπε η Μαργαρίτα Αντωνάκη για την ιδιωτική ασφάλιση στο Delphi Economic Forum IV;

  • Η Μαριάννα Πολιτοπούλου στο Delphi Economic Forum IV (video)
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 4/3/2019

    Η Μαριάννα Πολιτοπούλου στο Delphi Economic Forum IV (video)

  • Ποιος είναι ο ρόλος της μεσογειακής διατροφής στην προστασία του περιβάλλοντος, την υγεία και την οικονομία;

    Ποιος είναι ο ρόλος της μεσογειακής διατροφής στην προστασία του περιβάλλοντος, την υγεία και την οικονομία;

    Η ελληνική μεσογειακή διατροφή δεν είναι μόνον υγιεινή, αλλά και βιώσιμη. Όπως ανέφεραν οι ομιλητές στο Delphi Economic Forum IV, σε...
    Άρης Μπερζοβίτης, 04/03/2019 - 14:36 4/3/2019
  • Υπασφαλισμένος: Αναμένουμε μια απάντηση από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών προς τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Εργασίας για τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης!

    Υπασφαλισμένος: Αναμένουμε μια απάντηση από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών προς τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Εργασίας για τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης!

    Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης είχε την τιμητική του σε αναφορές από τα κυβερνητικά στελέχη. Στο Delphi...
    Υπασφαλισμένος, 04/03/2019 - 13:09 4/3/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  3. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  4. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube