close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Siemens παροτρύνει τις πόλεις να προετοιμαστούν για την άφιξη των αυτόνομων οχημάτων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/8/2018 - 16:21
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Siemens παροτρύνει τις πόλεις να προετοιμαστούν για την άφιξη των αυτόνομων οχημάτων

Nextdeal newsroom, 30/8/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η έλευση συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων (Connected and Autonomous Vehicles) έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει σημαντικές και ανατρεπτικές αλλαγές στις πόλεις σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έκθεση που παρουσίασε η Siemens.

Η έκθεση “Cities in the Driving Seat” υπογραμμίζει την ανάγκη οι πόλεις να σχεδιάσουν νωρίς και να αντιμετωπίσουν το ζήτημα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο μετασχηματισμών όσον αφορά τις μετακινήσεις. Η μελέτη, που παρουσιάστηκε στην Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής για τις Πόλεις, στη Σιγκαπούρη, διερευνά τις αλληλεξαρτήσεις μεταξύ αστικής ανάπτυξης, πολιτικών για τις δημόσιες μεταφορές, παροχής ενέργειας, ρύπανσης και αυξανόμενου ποσοστού συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων μέσα στην κυκλοφορία στην πόλη. Η έλλειψη μεσοπρόθεσμου προγραμματισμού και οι καθυστερημένες επενδύσεις σε υποδομές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αρνητικές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις, υποστηρίζουν οι συντάκτες του Global Centre of Competence Cities της Siemens.

«Τα αυτόνομα οχήματα πρέπει να αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης μεταμόρφωσης των αστικών περιοχών. Οι πόλεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι εργάζονται προς την κατεύθυνση για να βάλουν σε προτεραιότητα τους ανθρώπους - και όχι τα αυτοκίνητα, ειδάλλως κινδυνεύουμε να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος. Το μέλλον των πόλεών μας θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετικό με την υιοθέτηση συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων και θα μπορούσε να συμβάλει στη διαμόρφωση των μελλοντικών τάσεων στην κλιματική αλλαγή, την ποιότητα του αέρα, τη δημόσια υγεία και σε πολλά άλλα», δήλωσε ο Pete Daw, Διευθυντής Αστικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, του Siemens Global Centre of Competence Cities.

Η έκθεση “Cities in the Driving Seat - Connected and Autonomous Vehicles in Urban Development” παρέχει πληροφορίες για τις ευκαιρίες καθώς και τους κινδύνους για τις πόλεις που αντιμετωπίζουν την άφιξη των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων. Η μελέτη περιλαμβάνει κομμάτια από ειδικούς της βιομηχανίας που καλύπτουν θέματα όπως το κλίμα, η υγεία, η προσβασιμότητα, ο σχεδιασμός και η αρχιτεκτονική. Επιπλέον, η έκθεση περιγράφει τα βασικά οφέλη και τους δυνητικούς κινδύνους των αυτόνομων οχημάτων. Εξετάζει τα σενάρια για την υιοθέτηση αυτόνομων οχημάτων, τα οποία απεικονίζουν τον τρόπο με τον οποίο τα αποτελέσματα μπορούν να διαφέρουν σημαντικά, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο υιοθετούνται.

  • Η δυναμική των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων να φέρουν μετασχηματιστικές αλλαγές είναι τεράστια. Τα οφέλη περιλαμβάνουν:
  • Διαδρομές από έναν κόμβο μεταφοράς σε έναν τελικό προορισμό που θα ενισχύσουν τις δημόσιες συγκοινωνίες.
  • Μείωση του θορύβου, της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
  • Μείωση του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα και των τραυματισμών. Ετησίως, 1.25 εκατομμύρια ζωές χάνονται σε ολόκληρο τον κόσμο λόγω οδικών συγκρούσεων, ενώ το 90% των συγκρούσεων αυτών είναι αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους.
  • Διευρυμένη πρόσβαση για μετακινήσεις στους νέους, τους ηλικιωμένους, τους αναπήρους και σε όσους ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.
  • Αναδιάθεση των εκτάσεων γης που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για στάθμευση και οδοστρώματα, για χώρους πρασίνου, κατοικίες, σχολεία, προστατευμένες λωρίδες κυκλοφορίας κλπ.
  • Μεγαλύτερη αποδοτικότητα και ασφάλεια μέσω της σύνδεσης και της επικοινωνίας των οχημάτων με τις υποδομές των πόλεων.

Ωστόσο, χωρίς σαφείς και προσεγμένες πολιτικές και κανονισμούς, η άφιξη των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες, όπως:

  • Τη συνέχιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, εάν δεν νομοθετηθεί τα συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα να είναι χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
  • Μη μείωση της ιδιοκτησίας οχημάτων εάν τα άτομα προτιμήσουν το δικό τους συνδεδεμένο και αυτόνομο όχημα αντί να υιοθετήσουν ένα κοινό σύστημα μεταφορών.
  • Το αχρησιμοποίητο συνδεδεμένο και αυτόνομο όχημα μπορεί να προκαλεί συμφόρηση και να απαιτεί περιττό χώρο στάθμευσης.
  • Αύξηση των χιλιομέτρων των οχημάτων που ταξιδεύουν αν τα άτομα αντικαταστήσουν το περπάτημα, τη χρήση ποδηλάτου ή τη δημόσια συγκοινωνία με τη χρήση συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων.

Για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της αυτοματοποίησης και της εμφάνισης των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων, η έκθεση συνιστά να αξιοποιηθεί η ανάπτυξη τεσσάρων μετασχηματισμών σε ενιαία βάση: της αυτοματοποίησης, της ηλεκτροδότησης, της ψηφιακής συνδεσιμότητας και των από κοινού μετακινήσεων. Η υιοθέτηση μετασχηματισμών για τις συγκοινωνίες μεμονωμένα θα μπορούσε να οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα ή να μειώσει τα πιθανά οφέλη. Η μελέτη καθορίζει τρία πιθανά σενάρια για να δείξει πώς τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να διαφέρουν ανάλογα με το όραμα και τις πολιτικές που εφαρμόζει μια πόλη.

Το σενάριο της ισχυρής πόλης υποθέτει ότι η από κοινού μετακίνηση γίνεται το σύνηθες και η ιδιωτική ιδιοκτησία αυτοκινήτων μειώνεται, ότι οι χώροι στάθμευσης ‘’ξεκλειδώνουν’’ και μετατρέπονται σε σχολεία, νοσοκομεία και νέες κατοικίες και ότι τα περισσότερα οχήματα είναι ηλεκτρικά και τροφοδοτούνται από δίκτυα καθαρής ενέργειας.

Το σενάριο «business- as- usual» παρέχει μια προοπτική για τις μεταφορές του μέλλοντος που δεν υπαγορεύεται από ένα συνεκτικό όραμα ή από αποτελεσματικές πολιτικές. Οι υποτιθέμενες επαναστάσεις στην αυτοματοποίηση των οχημάτων και στην ηλεκτροκίνηση δεν απογειώνονται σε κλίμακα και η ιδιωτική χρήση παραμένει ο κανόνας, η μικρή αστική γη αποδεσμεύεται και μόνο ένας μικρός αριθμός συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων είναι ηλεκτρικά.

Στο σενάριο κατά το οποίο τα συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα αποτελούν είδος πολυτελείας, τα οποία παραμένουν μια αποκλειστική σπανιότητα, η ιδιωτική ιδιοκτησία αυτοκινήτων είναι ο κανόνας, τα κοινά οχήματα και τα κοινά δρομολόγια παραμένουν μια αντίληψη εξειδικευμένης χρήσης και η χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς μειώνεται με την πάροδο του χρόνου. Τα οχήματα προωθούν το concept των εξατομικευμένων ταξιδιών και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, προκαλώντας περισσότερες εκπομπές CO2 από ποτέ.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αυτόνομα οχήματα
  • συνδεδεμένα οχήματα
  • πόλεις
  • έκθεση
  • Siemens

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Δημόσια αυτόνομη μετακίνηση από τη Renault!
    Γιώργος Μούζος, 27/6/2018

    Δημόσια αυτόνομη μετακίνηση από τη Renault!

  • Τα έξυπνα ραντάρ της Hyundai για μειωμένα ατυχήματα
    Γιώργος Μούζος, 6/6/2018

    Τα έξυπνα ραντάρ της Hyundai για μειωμένα ατυχήματα

  •  Ευρωπαϊκή Επιτροπή: H οδηγία MID κατάλληλη και για τα αυτόνομα αυτοκίνητα!

    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: H οδηγία MID κατάλληλη και για τα αυτόνομα αυτοκίνητα!

    Η ΕΑΕΕ με εγκύκλιο ενημερώνει τις ασφαλιστικές εταιρίες-μέλη της, ότι στις 17 Μαίου η Eυρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την τρίτη Δέσμη Μέτρων...
    Nextdeal newsroom, 22/05/2018 - 12:33 22/5/2018
  • Μελέτη της Allianz: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις για τα αυτόνομα αυτοκίνητα

    Μελέτη της Allianz: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις για τα αυτόνομα αυτοκίνητα

    Μια πρόσφατη έκθεση που δημοσίευσε η Allianz Global Corporate & Speciality (AGCS), η οποία ανέφερε όλες τις επιπτώσεις της τεχνητής...
    Γιώργος Μούζος, 27/03/2018 - 08:34 27/3/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube