close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η πανδημία αύξησε το ενδιαφέρον για νέες μορφές ασφάλισης στις αναπτυσσόμενες αγορές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/6/2022 - 11:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πανδημία αύξησε το ενδιαφέρον για νέες μορφές ασφάλισης στις αναπτυσσόμενες αγορές

Nextdeal newsroom, 2/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι ανησυχίες σχετικά με την οικονομική αστάθεια και τις υγειονομικές συνθήκες -ειδικά μεταξύ των νεαρότερων καταναλωτών- έχουν ενταθεί στις αναπτυσσόμενες αγορές, αυξάνοντας την πρόθεση για αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα της δεύτερης έκδοσης της παγκόσμιας έρευνας EY Global Insurance Consumer Survey, μεταξύ 4.200 καταναλωτών σε επτά χώρες της Αφρικής, της Ασίας, και της Βόρειας και Νότιας Αμερικής.

Η έρευνα εξετάζει το διευρυνόμενο χάσμα προστασίας μεταξύ των καταναλωτών στις αναδυόμενες και στις ανεπτυγμένες αγορές, αναδεικνύοντας τους τρόπους με τους οποίους η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει τους οικονομικούς κινδύνους και τις ανάγκες των καταναλωτών, όσον αφορά τις προτιμήσεις ασφαλιστικών προϊόντων.

Τα δημογραφικά στοιχεία καθορίζουν την οικονομική δυσπραγία που προκάλεσε η πανδημία

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές των αναπτυσσόμενων αγορών βίωσαν βαθύτερες οικονομικές επιπτώσεις από την πανδημία του COVID-19, σε σύγκριση με εκείνους στις ανεπτυγμένες αγορές. Το 78% των καταναλωτών στις αναπτυσσόμενες αγορές χρειάστηκαν να αντλήσουν τις αποταμιεύσεις τους, το 61% είδαν το εισόδημά τους να συρρικνώνεται και το 54% υποχρεώθηκαν να αφήσουν απλήρωτους ορισμένους λογαριασμούς, σε σύγκριση με το 33%, 30% και 22%, αντίστοιχα, των καταναλωτών στις ανεπτυγμένες αγορές. Επιπλέον, στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου τα ποσοστά εμβολιασμού είναι σημαντικά χαμηλότερα από τις αναπτυγμένες χώρες, οι ανησυχίες για την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, αλλά και για την οικονομική ευρωστία, είναι σημαντικά υψηλότερες.

Η δημογραφική ανάλυση των καταναλωτών κάθε αγοράς, εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο ο COVID-19 επηρέασε την οικονομική σταθερότητά τους. Οι καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες αγορές είναι νεότεροι (το 75% είναι κάτω των 44 ετών και μόνο το 3% είναι συνταξιούχοι), ενώ δε διαθέτουν ένα επαρκές οικονομικό «μαξιλάρι» ή τις απαραίτητες ασφαλιστικές καλύψεις. Για παράδειγμα, μόνο το 10% έχουν $100.000, ή περισσότερα, σε επενδυτικά περιουσιακά στοιχεία (έναντι 37% στις ανεπτυγμένες αγορές), ενώ μόνο το 56% των ιδιοκτητών σπιτιού έχουν κάλυψη για την κατοικία τους (έναντι 88% στις ανεπτυγμένες αγορές).

Οι καταναλωτές των αναπτυσσόμενων αγορών έχουν έντονη πρόθεση να επενδύσουν σε ασφαλιστικά προϊόντα

Συνολικά, οι καταναλωτές, τόσο στις αναπτυσσόμενες, όσο και στις ανεπτυγμένες αγορές, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για προϊόντα βραχυπρόθεσμης προστασίας, όπως η ασφαλιστική κάλυψη προγραμμάτων εκπαίδευσης ή λογαριασμών πιστωτικών καρτών σε περίπτωση απώλειας εργασίας. Ωστόσο, μεταξύ και των οκτώ ασφαλιστικών προϊόντων που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα, η επιθυμία για αγορά ενός προϊόντος είναι σχεδόν διπλάσια μεταξύ των καταναλωτών των αναπτυσσόμενων αγορών, σε σύγκριση με αυτούς των ανεπτυγμένων αγορών.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν:

  • Το 61% των ερωτηθέντων στις αναπτυσσόμενες αγορές ενδιαφέρονται να αγοράσουν ασφάλεια ζωής, έναντι 22% στις ανεπτυγμένες αγορές.
  • Οι καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες αγορές έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για ένα ασφαλιστικό προϊόν που καλύπτει τα έξοδα νοσηλείας, σε σύγκριση με εκείνους στις ανεπτυγμένες αγορές.
  • Το 88% των καταναλωτών των αναπτυσσόμενων αγορών, ενδιαφέρονται για ένα ασφαλιστικό προϊόν που να τους εξασφαλίζει εισόδημα για διάρκεια τριών μηνών εάν χάσουν τη δουλειά τους, έναντι 47% στις ανεπτυγμένες αγορές.

Ως εναλλακτική λύση στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων από παραδοσιακούς φορείς, οι καταναλωτές των αναπτυσσόμενων αγορών εξέφρασαν ενδιαφέρον για την αγορά ενσωματωμένων ασφαλιστικών συμβολαίων. Το 47% των καταναλωτών εκδήλωσαν έντονο ενδιαφέρον για τη σύναψη ασφαλιστικής συμφωνίας με έναν οργανισμό υγειονομικής περίθαλψης/αλυσίδα νοσοκομείων, 25% με μια εταιρεία υπηρεσιών φιλοξενίας, 23% με μια μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας και 21% με την κυβέρνηση. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς (53%) εκ των καταναλωτών των αναπτυσσόμενων αγορών, ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν εξατομικευμένα δεδομένα επικοινωνίας με μια ασφαλιστική εταιρεία ή έναν χρηματοπιστωτικό οργανισμό, με αντάλλαγμα στήριξη για την επίτευξη των ατομικών τους αποταμιευτικών στόχων, σε σύγκριση με 25% στις ανεπτυγμένες αγορές.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη παίζει σημαντικό ρόλο στις καταναλωτικές επιλογές στις αναπτυσσόμενες αγορές

Η έρευνα υπογραμμίζει, επίσης, ότι η πανδημία του COVID-19, μαζί με άλλα γεγονότα του περασμένου έτους, ενίσχυσαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και τις προσδοκίες τους για την προσφορά των εταιρειών στην κοινωνία. Το 59% των καταναλωτών παγκοσμίως γνωρίζουν αρκετά καλά την πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ασφαλιστικών παρόχων τους, με τους καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες αγορές να γνωρίζουν περισσότερο τις κοινωνικές τους δεσμεύσεις. Κατά μέσο όρο, το 56% παγκοσμίως έκανε τουλάχιστον κάποιες ενέργειες που σχετίζονται με την ΕΚΕ, οι οποίες αφορούσαν ασφάλειες ή άλλα χρηματοπιστωτικά προϊόντα. Η φήμη είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας, με το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι επέλεξαν μια ασφαλιστική εταιρεία έναντι μιας άλλης, λόγω της φήμης που έχει αναπτύξει όσον αφορά τα θέματα ΕΚΕ.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Λάμπρος Γκόγκος, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος, και Επικεφαλής Ασφαλιστικών Υπηρεσιών EY Ελλάδος και EY Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), δήλωσε: «Η πανδημία ενίσχυσε το αίσθημα ανασφάλειας των καταναλωτών, που βρέθηκαν αντιμέτωποι με νέους υγειονομικούς, αλλά και οικονομικούς κινδύνους. Η παγκόσμια έρευνα της ΕΥ διαπιστώνει ότι το φαινόμενο είναι αισθητά εντονότερο στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου τα επίπεδα ασφαλιστικής κάλυψης είναι σήμερα χαμηλότερα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να μελετήσουν και να κατανοήσουν τους νέους στόχους, αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, ιδιαίτερα των νέων, που πλέον επιλέγουν ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, για να οικοδομήσουν μακροπρόθεσμες σχέσεις συνεργασίας μαζί τους. Πρέπει, επίσης, να αντιληφθούν ότι οι δράσεις τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, επηρεάζουν σημαντικά τις επιλογές των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον διαμορφώνουν όλο και περισσότερο τις προτιμήσεις γύρω από τη μακροπρόθεσμη αξία που δημιουργούν οι επιχειρήσεις για τα ενδιαφερόμενα μέρη τους».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: ey.com/en_gl/insuranceconsumersurvey
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • EY
  • αναπτυσσόμενες αγορές
  • καταναλωτές
  • ασφάλιση
  • ασφαλιστικά προϊόντα
  • πανδημία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΥ: Οι «νεοτράπεζες» αλλάζουν τις ισορροπίες στον χρηματοπιστωτικό κλάδο
    Nextdeal newsroom, 20/12/2021

    ΕΥ: Οι «νεοτράπεζες» αλλάζουν τις ισορροπίες στον χρηματοπιστωτικό κλάδο

  • Έρευνα EY: Ανθεκτικές οι 500 μεγαλύτερες οικογενειακές επιχειρήσεις παγκοσμίως, παρά την πανδημία
    Nextdeal newsroom, 15/11/2021

    Έρευνα EY: Ανθεκτικές οι 500 μεγαλύτερες οικογενειακές επιχειρήσεις παγκοσμίως, παρά την πανδημία

  • Επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η ΕΥ και η Microsoft

    Επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η ΕΥ και η Microsoft

    Η EY και η Microsoft ανακοίνωσαν την επέκταση της στρατηγικής τους συνεργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο - συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής...
    Nextdeal newsroom, 04/11/2021 - 16:48 4/11/2021
  • Παγκόσμια έρευνα EY: 4 στους 10 σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα

    Παγκόσμια έρευνα EY: 4 στους 10 σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα

    Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να εκτοξευθούν τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας EY Mobility...
    Nextdeal newsroom, 21/09/2021 - 16:39 21/9/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

JSC DallBogg: Life and Health - Απάντηση σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα και τις φήμες
15:00 JSC DallBogg: Life and Health - Απάντηση σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα και τις φήμες
  • 14:34 Μητσοτάκης στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής: 12 παρεμβάσεις για την μείωση της γραφειοκρατίας
  • 13:23 Νέα αποτελεσματική θεραπεία για τη ναρκοληψία τύπου 1 από την Takeda!
  • 13:00 Η Howden επιβεβαιώνει την είσοδό της στη λιανική αγορά των ΗΠΑ με τον διορισμό του Mike Parrish ως CEO ΗΠΑ
  • 12:05 Σταθερά ανοδική η πορεία του Εξωδικαστικού Μηχανισμού - Οι ρυθμίσεις ξεπέρασαν τις 40.500 για οφειλές αξίας 13,25 δισ. ευρώ
  • 11:43 Tράπεζα Κύπρου: Κέρδη 235 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, προμέρισμα 0,2 ευρώ
  • 11:20 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  • 11:07 Alpha Bank: Ολοκλήρωση εξαγοράς της FlexFin
  • 10:56 Σχέσεις, υγεία και οικονομική σταθερότητα oι βασικές προτεραιότητες της Gen Z - Γιατί αποτελεί ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά
  • 10:50 Επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην ICEYE: Οι επενδύσεις στην άμυνα και την ασφάλεια έχουν καταστεί ευρωπαϊκή προτεραιότητα
  • 10:36 IWG: Το Τόκιο κορυφαίος προορισμός για εργασία και διακοπές το 2025 - Η Αθήνα στη 12η θέση
  • 10:09 Ειδική Ομάδα Διοίκησης Έργου για την απρόσκοπτη πρόσβαση στα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 09:55 Λογαριασμοί ρεύματος: Τι είναι τα κόκκινα «ευέλικτα» τιμολόγια που θέλει να φέρει η ΡΑΑΕΥ
  • 09:53 Ο καιρός…τρελάθηκε - Πού θα έχουμε σήμερα ισχυρές βροχές και καταιγίδες
  • 09:30 Το ΙΑΣΩ Γενική Κλινική δίπλα στον κορυφαίο Ολυμπιονίκη και πρωταθλητή Ελλάδος, Εμμανουήλ Καραλή
  • 08:58 Οδηγός γνωριμίας με τα μοναστήρια της Αιτωλοακαρνανίας
  • 08:45 Όσιος Ευγένιος ο Αιτωλός
  • 08:42 Από την Παράλληλη στο City, υψηλός πυρετός… 2000 στο Χ.Α, η JP Morgan, το NBA και η Euroleague και το νέο deal της Titan
  • 08:34 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  • 15:25 Editorial Health: Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  2. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  3. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  4. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  5. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  6. 4/8 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  7. 1/8 Open Brokers: Μια πρωτοποριακή ένωση ανεξάρτητων ασφαλιστικών γραφείων με πολυφωνία, συλλογική εμπειρία και τεχνογνωσία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube