close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 Με τεράστια επιτυχία  ολοκληρώθηκε η καμπάνια Plastic Free Greece της Lidl Eλλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/11/2021 - 12:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε η καμπάνια Plastic Free Greece της Lidl Eλλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης

Nextdeal newsroom, 5/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα Χανιά, η Σαντορίνη, η Χαλκιδική, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κως ήταν οι 6 προορισμοί που επιλέχθηκαν για φέτος, ενώ το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

Η Lidl Ελλάς συνέχισε και φέτος το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini», που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και ενσωματώθηκε κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης». Έτσι το «Plastic Free Greece» ταξίδεψε σε Χανιά, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Ρόδο, Κω και Κέρκυρα. Στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ήταν και παραμένει, να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο.

Σε κάθε προορισμό πραγματοποιήθηκαν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, ενώ στους περισσότερους από αυτούς ακολούθησε συνάντηση με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπου συζητήθηκαν η στρατηγική του Ιδρύματος και της Lidl Eλλάς σχετικά με τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού, καθώς και τα επόμενα βήματα της δράσης.

Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποβρύχιους, γεγονός που καταδεικνύει την τρομερή επιβάρυνση των ακτών και βυθών στη χώρα μας, με τα διάφορα μικρά πλαστικά κομμάτια, τα αποτσίγαρα και τα πλαστικά μπουκάλια να αποτελούν τα επικρατέστερα απορρίμματα.

«Η καμπάνια Plastic Free Greece εστιάζει σε ένα «δυνατό» μήνυμα, ιδιαίτερα επίκαιρο στις μέρες μας: Ότι μπορούμε να ζήσουμε στην καθημερινότητά μας, στο σπίτι ή την εργασία μας, με βιώσιμο τρόπο. Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να εξοικονομούμε φυσικούς πόρους, να ανακυκλώνουμε με συνέπεια, να περιορίζουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού, να παράγουμε με όρους κυκλικής οικονομίας. Η καμπάνια ευαισθητοποιεί και ενεργοποιεί την κοινωνία των πολιτών, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Αν θέλουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο την καθημερινότητά μας, με πραγματικά βιώσιμους όρους, με την ποιότητα ζωής να χαρακτηρίζει κάθε κοινωνική δραστηριότητα, τότε η σύμπραξη είναι ο οδηγός μας στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», αναφέρει η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

«Η ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στην εθνική νομοθεσία είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα. Ο νόμος, ωστόσο, δεν είναι αρκετός. Η ανάγκη για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους από τα πλαστικά μίας χρήσης είναι συνεχής και αποσκοπούμε να συνεχιστεί πανελλαδικά, με διάφορες δράσεις. Επιπλέον, με βάση το νομοθετικό πλαίσιο, υπάρχουν μέτρα που θα μπαίνουν σε εφαρμογή σταδιακά στα επόμενα χρόνια, οπότε η δράση μας εξ ορισμού δεν θα είναι στατική. Συνεργασίες με την κοινωνία των πολιτών, τα ακαδημαϊκά ιδρύματα και τα think tanks, όπως και τις περιβαλλοντικά υπεύθυνες επιχειρήσεις, είναι απαραίτητες για να εμπεδωθεί το μήνυμα για λιγότερα πλαστικά μίας χρήσης και να μειωθεί το αποτύπωμά μας στο περιβάλλον», τονίζει η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η καμπάνια θα συνεχιστεί και του χρόνου, κρατώντας κάποιους προορισμούς ίδιους, προσθέτοντας, όμως, και κάποιους νέους. Οι ενέργειες υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα προστασίας και πρωτοκόλλα Covid-19.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Lidl Ελλάς
  • Lidl
  • τουριστική καμπάνια
  • Plastic Free Greece
  • περιβάλλον

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Martin Brandenburger νέος Πρόεδρος Διοίκησης στη Lidl Ελλάς
    Nextdeal newsroom, 2/11/2021

    Ο Martin Brandenburger νέος Πρόεδρος Διοίκησης στη Lidl Ελλάς

  • Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
    Nextdeal newsroom, 10/10/2025

    Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας

  • ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα

    ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα

    Μια θεσμική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης και της αποδοτικότητας του Δημοσίου Η Ένωση Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) και...
    Nextdeal newsroom, 10/10/2025 - 08:55 10/10/2025
  • Deloitte FSI Predictions 2025: Οκτώ προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

    Deloitte FSI Predictions 2025: Οκτώ προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

    Η έκθεση καταγράφει τις κυριότερες διεθνείς τάσεις που προβλέπεται να επηρεάσουν φέτος τα τραπεζικά ιδρύματα, τις ασφαλιστικές εταιρείες, τους επενδυτικούς...
    Nextdeal newsroom, 09/10/2025 - 10:56 9/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
16:17 Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
  • 15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
  • 13:45 H Συμφωνία Εκεχειρίας στη Γάζα και οι υπαρκτές δυσκολίες για την επόμενη μέρα
  • 13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  • 11:40 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: «Ψυχική Υγεία σε Ανθρωπιστικές Κρίσεις»
  • 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
  • 10:25 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  • 09:40 ΕΑΕΕ: +17,2% τα ασφαλιστήρια πληρωμάτων πλοίων το 2024
  • 09:06 Τελικός γύρος διαβουλεύσεων της ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με τους εκπροσώπους των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την ενίσχυση των συλλογικών διαπραγματεύσεων
  • 09:02 Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;
  • 08:55 ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
  • 08:45 Η διεθνής φουάρ “Platforms Project” για δεύτερη χρονιά στο Καπνεργοστάσιο
  • 14:43 Ριζική αναθεώρηση του ΕΣΥ ζητούν οι ειδικοί - Στο επίκεντρο η έλλειψη προσωπικού και η τηλεϊατρική
  • 13:49 ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν 7% τα ασφάλιστρα υγείας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι
  • 13:32 CrediaBank: Μνημόνιο Συνεργασίας για Βιώσιμη Επιχειρηματική Ανάπτυξη με Περιφέρεια & Επιμελητήρια Δυτικής Μακεδονίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  5. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  6. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  7. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube