close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς μπορείτε να ξεκλειδώσετε τις δυνατότητες των εργαζομένων σας;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/10/2020 - 13:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς μπορείτε να ξεκλειδώσετε τις δυνατότητες των εργαζομένων σας;

Nextdeal newsroom, 8/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι εταιρείες, εστιάζοντας σε έξι θεμελιώδεις ανθρώπινες ανάγκες στην εργασία, μπορούν να ξεκλειδώσουν το μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων των εργαζομένων τους, να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και να δουν σημαντική αύξηση της επιχειρηματικής τους απόδοσης - ακόμη και σε περιόδους κρίσης ή εν μέσω περιορισμένης αύξησης του ΑΕΠ.

Με τίτλο «Care to Do Better: Building Trust to Leave Your People and Your Business Net Better Off», η μελέτη βασίζεται σε έρευνα 3.200 υψηλόβαθμων στελεχών («CXOs») και περισσότερων από 15.000 εργαζομένων σε 15 κλάδους και 10 χώρες.

Η μελέτη εισάγει ένα νέο πλαίσιο που ονομάζεται «Θετικό Πρόσημο» (Net Better Off), το οποίο εστιάζει σε έξι διακριτές και αλληλένδετες διαστάσεις στις οποίες πρέπει να επικεντρωθούν οι επικεφαλής των εταιρειών για να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες των εργαζομένων τους:

  • Συναισθηματική και ψυχική. Δημιουργία θετικών συναισθημάτων και διατήρηση ψυχικής ευεξίας (π.χ. αίσθημα ολοκλήρωσης, ευτυχίας, ικανοποίησης και αισιοδοξίας).
  • Σχεσιακή. Καλλιέργεια της αίσθησης του «ανήκειν» και της ένταξης, καθώς επίσης δημιουργία ισχυρών διαπροσωπικών σχέσεων.
  • Φυσική. Προώθηση της καλής φυσικής υγείας ώστε να αντιμετωπίζεται ευκολότερα η φυσιολογική πίεση της καθημερινότητας.
  • Χρηματοοικονομική. Παροχή οικονομικής ασφάλειας και δίκαιων ευκαιριών για μελλοντική οικονομική σταθερότητα και πρόοδο.
  • Σκοπός. Προαγωγή του αισθήματος ότι καθένας συμβάλλει θετικά στον κόσμο, ότι η ζωή έχει νόημα και έναν ευρύτερο σκοπό πέρα από τα όρια του μεμονωμένου ατόμου.
  • Εργασιακή. Ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων και δεξιοτήτων -με ζήτηση στην αγορά- που διευκολύνουν την απόκτηση καλών θέσεων εργασίας και δίκαιων ευκαιριών εξέλιξης.

Ένα βασικό εύρημα: Το 64% της δυναμικής ενός ανθρώπου, η οποία προσδιορίζεται από την ικανότητά του να αξιοποιεί και να εξελίσσει τις δεξιότητές του καθημερινά, επηρεάζεται από το εάν αισθάνεται καλύτερα ή όχι σε σχέση με αυτές τις έξι διαστάσεις που προαναφέρθηκαν. Επιπλέον, παρόλο που ο σκοπός καθώς επίσης οι συναισθηματικές και σχεσιακές διαστάσεις αποτελούν τους ισχυρότερους παράγοντες θετικής συμπεριφοράς των εργαζομένων, οι περισσότεροι εργοδότες εστιάζουν τις προσπάθειές τους μόνο στις εργασιακές και οικονομικές διαστάσεις.

«Η δημιουργία ενός περιβάλλοντος που εμπνέει εμπιστοσύνη και βοηθά τους ανθρώπους να εργαστούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, εξελίσσει τόσο το άτομο όσο και την επιχείρηση - και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο σε περιόδους κρίσης όπως η σημερινή», δήλωσε ο Νικόλαος Μοσχάτος, επικεφαλής Ανθρωπίνων Πόρων της Accenture για Ελλάδα και Βουλγαρία. «Αναμφίβολα, οι υγειονομικές, οικονομικές και κοινωνικές κρίσεις θα παρέλθουν, αλλά οι άνθρωποι θα θυμούνται πάντα τον τρόπο με τον οποίο τους συμπεριφέρθηκαν και θα επιλέξουν για ποιον θέλουν να εργάζονται και με ποιον να συνεργάζονται. Οι εταιρείες που το αναγνωρίζουν και βοηθούν τους ανθρώπους τους να αποκτήσουν «Θετικό Πρόσημο», θα βγούνε νικητές στην εργασιακή αγορά του μέλλοντος».
 
Το χάσμα στο «Θετικό Πρόσημο» 

Η μελέτη εντόπισε ένα σημαντικό χάσμα προ πανδημίας σχετικά με το ποιος έχει την ευθύνη για να αποκτήσουν οι άνθρωποι το Θετικό Πρόσημο στην εργασία - με το 67% των εργαζομένων σε σχέση με 35% των CXOs να λένε τότε ότι την ευθύνη φέρει ο εργοδότης.

Ωστόσο, αυτό το κενό έχει συρρικνωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας - σε 78% έναντι 50% - υποδηλώνοντας ότι οι CXOs κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και αναλαμβάνουν την ευθύνη για να δημιουργήσουν το πλαίσιο «Θετικού Προσήμου», αλλά χρειάζεται ακόμη χρόνος ώστε να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τις προσδοκίες των εργαζομένων.

Πέντε ουσιαστικές («Sweet Spot») πρακτικές που ευνοούν τους ανθρώπους και την εταιρεία
Η ανάλυση της Accenture διαπίστωσε ότι οι εταιρείες που δημιουργούν θετικό πρόσημο στους εργαζομένους τους και εφαρμόζουν συγκεκριμένες πρακτικές θα μπορούσαν να επιτύχουν έως και 5% αύξηση των εσόδων τους, ακόμη και σε περιόδους όπου η αύξηση του ΑΕΠ είναι περιορισμένη, όπως συμβαίνει τώρα.

Χρησιμοποιώντας στατιστικές δοκιμές, η Accenture ταξινόμησε περισσότερες από 20 πρακτικές που συμβάλλουν στο θετικό πρόσημο και βελτιώνουν την επιχειρηματική απόδοση, και στη συνέχεια εντόπισαν πέντε ουσιαστικές πρακτικές «Sweet Spot» που προσφέρουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο και στους δύο τομείς:

  • Προωθήστε τη συνεχή μάθηση για να διασφαλίσετε ένα future-ready ευέλικτο δυναμικό.
  • Αφουγκραστείτε τις ανάγκες των εργαζομένων σας, ενισχύοντάς τους με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
  • Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να επιτρέψετε ευέλικτη και δημιουργική εργασία για το εργατικό σας δυναμικό, το οποίο ολοένα και περισσότερο είναι γεωγραφικά διασκορπισμένο
  • Γίνετε πρωταθλητές στην ευημερία και στην ισότητα του εργατικού σας δυναμικού. Η ασφάλεια και οι σχεσιακές ανάγκες είναι πιο σημαντικές από ποτέ.
  • Ορίστε και μοιραστείτε τους δείκτες μέτρησης των εργαζομένων σας. Προωθήστε την διαφορετικότητα και την ισότητα, τη διαφάνεια και τη συμμετοχή σας σε θέματα που έχουν σημασία για τους εργαζομένους σας.

Ο Σύγχρονος Επικεφαλής Ανθρωπίνων Πόρων (modern HR Leader)

Η μελέτη σημειώνει ότι για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, οι επικεφαλής ανθρωπίνων πόρων (CHROs) οφείλουν να αλλάξουν τον τρόπο σκέψης για τη δουλειά τους και να προωθήσουν τις διαστάσεις του «Θετικού Προσήμου» και των ουσιαστικών πρακτικών. Διαδραματίζοντας το ρόλο του καταλύτη για την ανάπτυξη και την αλλαγή κουλτούρας, αυτός ο νέος τύπος CHRO – τον οποίο η Accenture αποκαλεί «Σύγχρονο Επικεφαλής Ανθρωπίνων Πόρων» - καλείται να λειτουργήσει πέρα από την αποτελεσματικότητα και την εκτέλεση διαδικασιών στη δημιουργία εμπειριών με έμφαση στους εργαζομένους και το ευρύτερο περιβάλλον τους, επιταχύνοντας παράλληλα την απόδοση της επιχείρησης.

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη μελέτη.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • μελέτη
  • Accenture
  • επιχειρήσεις
  • εργαζόμενοι
  • ανθρώπινο δυναμικό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αισιόδοξοι για την ανάκαμψη στην Ευρώπη οι επικεφαλής των επιχειρήσεων!
    Nextdeal newsroom, 8/7/2020

    Αισιόδοξοι για την ανάκαμψη στην Ευρώπη οι επικεφαλής των επιχειρήσεων!

  • Accenture: Τεχνητή νοημοσύνη και πλατφόρμες αλλάζουν ριζικά το επιχειρείν!
    Nextdeal newsroom, 8/2/2017

    Accenture: Τεχνητή νοημοσύνη και πλατφόρμες αλλάζουν ριζικά το επιχειρείν!

  • Οι οικονομικοί διευθυντές των ασφαλιστικών εταιρειών επιμένουν… αναπτυξιακά παρά τις δυσκολίες

    Οι οικονομικοί διευθυντές των ασφαλιστικών εταιρειών επιμένουν… αναπτυξιακά παρά τις δυσκολίες

    Η έρευνα της Accenture «High Performance Finance Study» για το 2014 συγκεντρώνει τις απαντήσεις 600 ανώτερων οικονομικών στελεχών, συμπεριλαμβανομένων 82...
    Nextdeal newsroom, 27/11/2014 - 08:12 27/11/2014
  • Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες

    Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες

    Ένας οργανισμός που επικεντρώνεται στο προϊόν είναι πολύ πιθανόν να προσφέρει μια φτωχή πελατειακή εμπειρία, προειδοποιεί σε άρθρο του ο...
    Nextdeal newsroom, 11/04/2014 - 08:42 11/4/2014

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
15:52 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
  • 15:48 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  • 15:20 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  • 13:29 Μεγάλη Έρευνα του Ε.Ε.Θ. για τις προκλήσεις των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
  • 13:18 ΟΑΣΕ: Ζητα να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως
  • 13:12 1566: Η νέα γραμμή για όλες τις υπηρεσίες Υγείας παρουσιάζεται στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 13:06 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών
  • 12:59 Κυβερνητική προτεραιότητα η προστασία των ανηλίκων από αλκοόλ και τσιγάρο - 94 συλλήψεις σε δύο μήνες
  • 12:50 ΕΑΕΕ: Στο +3% η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων Ιανουαρίου - Ιουνίου 2025
  • 12:35 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προληπτικοί έλεγχοι υγείας «Back to school» σε προνομιακές τιμές - Για μια σχολική χρονιά γεμάτη υγεία και ασφάλεια
  • 12:32 Επέκταση ωραρίου λειτουργίας Μετρό και Τραμ σήμερα λόγω συναυλίας
  • 11:43 Η φετινή, κρίσιμη ΔΕΘ και η διαμόρφωση του πολιτικού κλίματος
  • 11:30 ΕΑΕΕ: Η τοποθέτηση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς στην διαβούλευση της επικείμενης στρατηγικής για την Ένωση Δεδομένων (Data Union Strategy)
  • 11:11 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  • 10:15 Bewell - Σύστημα υγείας INTERAMERICAN: Ολοκληρωμένη φροντίδα για εκείνα που μετράνε περισσότερο!
  • 10:00 Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;
  • 09:24 Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
  • 09:14 Ένας ήρωας του έπους του ’40 δεν ξεχάστηκε…
  • 09:09 7o Acheloos Run 2025 στο Νεοχώρι Μεσολογγίου
  • 09:05 Ανθεκτικά τα ελληνικά ομόλογα στο παγκόσμιο sell off, ρήγμα Λευκωσίας-Αθηνών για το έργο-σταθμό GSI, στα «σαλόνια» του FTSE-100 η μετοχή της Metlen, το τζόκερ στηρίζει τα μεγέθη του ΟΠΑΠ, η «Μαύρη Βίβλος» και τα «μαύρα μεσάνυχτα»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  6. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  7. 3/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube