Ολοκληρώθηκε χθες, μετά από απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, η διαδικασία της πρόωρης αποπληρωμής του ακριβού τμήματος των δανείων που χορηγήθηκαν στην Ελλάδα από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η διαδικασία ενεργοποιήθηκε κατόπιν επίσημου αιτήματος του Υπουργείου Οικονομικών, στις 16 Σεπτεμβρίου 2019.
Επισημαίνεται ότι το μέρος του δανείου που αποπληρώθηκε είναι ύψους 2,7 δισ. ευρώ.
Με τον χειρισμό αυτόν ενδυναμώνεται σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, η αξιοπιστία της χώρας, μειώνεται το κόστος δανεισμού, καταβάλλονται μικρότερα ποσά, βελτιώνεται η βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους και ενισχύεται περαιτέρω η εμπιστοσύνη των διεθνών αγορών.