Nextdeal newsroom, 21/6/2010 - 12:13 facebook twitter linkedin Πληθαίνουν οι καταγγελίες στην ΕΚΠΟΙΖΩ για ασφαλιστήρια συμβόλαια Nextdeal newsroom, 21/6/2010 facebook twitter linkedin Πολλές, είναι οι καταγγελίες των καταναλωτών στην ΕΚΠΟΙΖΩ το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με την Αντιπρόεδρο της ΕΚΠΟΙΖΩ, κα Π. Καλαποθαράκου για ελλειπή ενημέρωση, αδικαιολόγητη άρνηση καταβολής αποζημίωσης, υπέρογκες αυξήσεις ασφαλίστρων, ιδίως στα νοσοκομειακά ασφάλιστρα, αντικατάσταση ασφαλιστικών συμβολαίων με δυσμενέστερα συμβόλαια, αύξηση του κόστους ασφάλισης, δυσνόητους, ασαφείς και καταχρηστικούς όρους. Αποτέλεσμα, οι πελάτες να δυσανασχετούν και να εξαγριώνονται απέναντι στους ασφαλιστές. Ακόμα, και να ζητούν το δίκαιο τους στα δικαστήρια, το οποίο και βρίσκουν. Για το πολύπαθο ζήτημα αυτό η κα Καλαποθαράκου αναφέρει χαρακτηριστικά στο NextDeal ʽκάποιες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε αδικαιολόγητες αυξήσεις στα ασφάλιστρα τουςʼ, αποτέλεσμα οι πελάτες να αισθάνονται παγιδευμένοιʼ. Για το ίδιο θέμα, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ τονίζει ότι βάσει του νόμου 2251/94 για την προστασία του καταναλωτή, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, ʽοι αναπροσαρμογές στις προδιατυπωμένες συμβάσεις οφείλουν να υπακούουν σε εύλογα κριτήριαʼ. Στο σημείο αυτό, η κα Καλαποθαράκου αναφέρει, ʽοι προς τα επάνω αναπροσαρμογές έχουν οδηγήσει τους πελάτες να αναρωτιούνται, αν αξίζει το κόπο να πληρώνουν δυσβάσταχτα ποσά, όταν μάλιστα δεν είναι ικανοποιημένοι από τις καλύψεις από τον χρόνο αποζημίωσης τους, ή ακόμα και να προχωρούν στην ακύρωση των συμβολαίων τουςʼ. Σύμφωνα, με την ΕΚΠΟΙΖΩ σε αρκετές περιπτώσεις, οι αυξήσεις αυτές είναι πολύ υψηλές, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να αιφνιδιάζεται και να καλείται να καταβάλει ασφάλιστρο που διαμορφώνεται μονομερώς από την ασφαλιστική εταιρεία και το οποίο ο ίδιος δεν είχε υπολογίσει. Ενώ, η ίδια τονίζει ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία η αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων πρέπει να γίνεται με βάση κριτήρια που θα αναγράφονται στη σύμβαση, θα είναι εύλογα αντικειμενικά και προβλέψιμα για τον καταναλωτή. Αντιθέτως, μέχρι τώρα τα κριτήριά είναι ασαφή, υποκειμενικά και αόριστα. Από την πλευρά τους, οι ασφαλιστικές εταιρείες, όπως μας λέει η κα Καλαποθαράκου επικαλούνται τις υψηλές αποζημιώσεις που καταβάλουν, καθώς και, τον ιατρικό πληθωρισμό. Πέρα όμως από όλα αυτά που είναι πλέον γνωστά και συμβαίνουν, όπως η ίδια χαρακτηριστικά τονίζει, στο θέμα αυτό ʽθα πρέπει να δοθεί μία λύση και άμεσαʼ τονίζοντας ότι η ΕΚΠΟΙΖΩ έχει ζητήσει ήδη νομοθετική ρύθμιση. Αξίζει να σημειωθεί ότι την Τρίτη 22 Ιουνίου σύμφωνα με τον Αρμόδιο Διευθυντή της Δ/νσης Πολιτικής Καταναλωτή κο Θ. Κρητικό θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή κου Δ. Σπυράκου, με τις ενώσεις καταναλωτών. Αν, και η ατζέντα είναι κατά κάποιο τρόπο ανοικτή, τα θέματα συζήτησης μεταξύ των άλλων θα είναι: πολιτικές και δράσεις κατά της ακρίβειας, η τροποποίηση του νόμου 2251/94 για την προστασία του καταναλωτή, ο νόμος 3758/2009 σε ό,τι αφορά τις εταιρείες ενημέρωσης για ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς και άλλες νομοθετικές ρυθμίσεις *Της Έλενας Ερμείδου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Η αντίστροφη μέτρηση για την ILA Berlin 2024 έχει ξεκινήσει - 5 έως 9 Ιουνίου η φετινή διοργάνωση!
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας στα βραβεία Routes Europe 2024! Κεντρική φωτογραφία: Η νικήτρια ομάδα του αεροδρομίου της Αθήνας! Από αριστερά: Λεωνίδας Ραυτόπουλος, Ελπινίκη Πέτρου, Τζένη Βαλλιάνου, Ιωάννα Παπαδοπούλου, Γιάννης Νόβας Στην... Nextdeal newsroom, 25/04/2024 - 12:46 25/4/2024
Πλαγίως: Τα likes βγάζουν υποψήφιους ευρωβουλευτές Κάθε μέρα που περνάει, όλο και κάποιος υποψήφιος, ανθυποψήφιος, ή επιλαχών στις λίστες των Ευρωεκλογών, λέει, ή κάνει μια χοντράδα... Πλαγίως, 24/04/2024 - 08:57 24/4/2024