ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι Έλληνες πετάνε στα σκουπίδια πάνω από 1.000.000 τόνους τροφίμων! Τι ξεχνάνε συχνά οι ασφαλιστές;
Με μια ματιά
- Στοιχεία δείχνουν ότι οι περισσότερες χώρες του λεγόμενου Δυτικού κόσμου της Ευρώπης και των ΗΠΑ πετάνε στα σκουπίδια μεγάλα ποσοστά τροφίμων που αγοράζουν: ΗΠΑ 24%, Καναδάς το 18%, Αγγλία 15%, Γαλλία 14%, Βέλγιο 14%, Ιταλία 13%
- Οι ελληνικές οικογένειες σπαταλάνε από τα τρόφιμα που αγοράζουν όχι όλα ότι αγοράζουν, αλλά πετάνε κάτι μεταξύ 10 έως 25%, δηλαδή ρίχνουν στα σκουπίδια περίπου 1.000.000 τόνους!
Έρευνα του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, δείχνει ότι οι ελληνικές οικογένειες σπαταλάνε από τα τρόφιμα που αγοράζουν όχι όλα ότι αγοράζουν, αλλά πετάνε κάτι μεταξύ 10 έως 25%, δηλαδή ρίχνουν στα σκουπίδια περίπου 1.000.000 τόνους! Άλλη έρευνα έδειξε ότι 200.000 άνθρωποι θα ετρέφοντο με αυτά, αφού πολλά νοικοκυριά δεν έχουν τα αναγκαία να ζήσουν και ζητιανεύουν ή τρέχουν στα συσσίτια της εκκλησίας…Στοιχεία δείχνουν ότι οι περισσότερες χώρες του λεγόμενου Δυτικού κόσμου της Ευρώπης και των ΗΠΑ, δηλαδή χώρες υποκρισίας και υποκινητών πολέμων που «τρώνε» από τον πλούτο των φτωχών, πετάνε στα σκουπίδια μεγάλα ποσοστά τροφίμων που αγοράζουν: ΗΠΑ 24%, Καναδάς το 18%, Αγγλία 15%, Γαλλία 14%, Βέλγιο 14%, Ιταλία 13%...
Δυστυχώς μεγάλος αριθμός από αυτούς που πετάνε τρόφιμα στα σκουπίδια, σε πολλές περιπτώσεις λέει το «ψωμί ψωμάκι» κατά λαϊκή έκφραση, όταν η μοίρα της ζωής τους χτυπά την πόρτα με ανεργία, εμπορική πτώχευση ή με μια ξαφνική ασθένεια ή ατύχημα που φέρνει τα πάνω, κάτω και το «πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν» διαχρονικά επίκαιρο.
Οι ασφαλιστές είναι «μάρτυρες» αυτής της αλλαγής συχνά.
Δυστυχώς, όμως, οι Έλληνες ασφαλιστές και καταναλωτές ξεχνάνε συχνά αυτή την πραγματικότητα και δυστυχούν αρκετοί δίπλα μας. Και ασφαλιστές και καταναλωτές!
Καλά Χριστούγεννα, εορτή αγάπης!
Ε.Σ.