close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ταξιδεύετε με λεωφορείο; Μάθετε τα δικαιώματά σας!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/7/2019 - 09:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ταξιδεύετε με λεωφορείο; Μάθετε τα δικαιώματά σας!

Nextdeal newsroom, 17/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το  ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών εύχεται καλό καλοκαίρι και ενημερώνει τους καταναλωτές ότι αν επιλέξουν να ταξιδέψουν με λεωφορεία των ΚΤΕΛ, έχουν κάποια δικαιώματα:

Υποχρεώσεις των Συγκοινωνιακών φορέων

Οι συγκοινωνιακοί φορείς και τα όργανα αυτών, υποχρεούνται να:

1. Εξυπηρετούν τις τακτικές λεωφορειακές γραμμές, που υπάγονται σε καθένα από αυτά.

2. Μεριμνούν για την καθαριότητα, την ευπρεπή εμφάνιση, την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων, καθώς και τη συντήρηση με σκοπό τη μείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη χρήση τους. Την υποχρέωση αυτή έχουν και οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων.

3. Εισπράττουν τo καθορισμένο αντίτιμο εισιτηρίων και αναρτούν σε εμφανή θέση το ισχύον τιμολόγιο. Με την επιφύλαξη μειωμένων κομίστρων για κοινωνικούς λόγους, το αντίτιμο εισιτηρίου και γενικά οι όροι σύμβασης που εφαρμόζονται από τους συγκοινωνιακούς φορείς προσφέρονται στο ευρύ κοινό χωρίς καμία άμεση ή έμμεση διάκριση λόγω της εθνικότητας του επιβάτη, ή του τόπου εγκατάστασης του συγκοινωνιακού φορέα ή των πωλητών εισιτηρίων (πρακτόρων), ή της μεταφοράς ατόμων με αναπηρία ή μειωμένης κινητικότητας.

4. Τηρούν με ακρίβεια τα καθορισμένα δρομολόγια και δρομολογούν έκτακτα όποτε το επιβάλλουν οι ανάγκες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

5. Διατηρούν σε καλή κατάσταση σταθμούς, πρακτορεία άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων και στέγαστρα αναμονής επιβατών, τοποθετούν πινακίδες αφετηριών και στάσεων και λαμβάνουν γενικά κάθε μέτρο χρήσιμο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

6. Πληροφορούν το επιβατικό κοινό για το δίκτυο και τα δρομολόγια των επιβατικών γραμμών, καθώς και για κάθε άλλο χρήσιμο στοιχείο, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων τους βάσει της παρούσας απόφασης. Πληροφόρηση στους επιβάτες παρέχεται και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, εφόσον ζητηθεί και, ει δυνατόν, σε προσιτή μορφή.

7. Προβαίνουν σε κρατήσεις θέσεων χωρίς επιπλέον κόστος για κάθε επιβάτη συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα. Η κράτηση θέσεων είναι υποχρεωτική για το Κ.Τ.Ε.Λ. έως και μία ώρα πριν την εκτέλεση του δρομολογίου.

8. Μεριμνούν για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών, των αποσκευών αυτών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.

9. Μεριμνούν για την ακριβή εκτέλεση του προγραμματισμένου έργου, ιδίως όσον αφορά τη συχνότητα, την τήρηση των δρομολογίων, του χρόνου διαδρομής.

10. Μεριμνούν για την ικανοποιητική εξυπηρέτηση των επιβατών κατά τη διάρκεια της μεταφοράς και κατά την παραμονή τους στους χώρους αναμονής και άφιξης − αναχώρησης λεωφορείων.

11. Διαθέτουν οργανωμένες υπηρεσίες πληροφοριών (Γραφείο εξυπηρέτησης κοινού) στους σταθμούς άφιξης αναχώρησης.

12. Διαθέτουν οργανωμένη υπηρεσία παραλαβής δεμάτων και φύλαξης απολεσθέντων αντικειμένων.

13. Απαγορεύουν τη μεταφορά εύφλεκτων και εκρηκτικών υλών.

14. Απαγορεύουν τη μεταφορά ζώων, πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτόν μέσα.

15. Τοποθετούν τόσο στους σταθμούς και τα πρακτορεία όσο και μέσα στα λεωφορεία «Κιβώτια παραπόνων υποδείξεων».

16. Απαγορεύουν τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μέχρι έξι (6) ετών χωρίς πρόσωπο που να τα συνοδεύει. Το συνοδεύον τα παιδιά αυτά πρόσωπο επιμελείται της ασφαλούς μεταφοράς αυτών και καταλαμβάνουν μαζί με το παιδί μία θέση επιβάτη η οποία ευρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος.

17. Επιτρέπουν σε παιδιά ηλικίας από έξι (6) έως δεκαπέντε (15) ετών να χρησιμοποιούν ανά τρία διπλό, ενιαίο κατά την έδρα και ερεισίνωτο, κάθισμα, εφ’ όσον ευρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος επιβάτη.

18. Παρακολουθούν σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα σχετικά δελτία των μέσων ενημέρωσης και όταν παρίσταται ανάγκη, λόγω διακοπής συγκοινωνιών μέσω πορθμείων ή άλλων θέσεων, λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα (αναβολή δρομολογίων, ενημέρωση του επιβατικού κοινού κατά το χρόνο αναχωρήσεως κ.λ.π.) προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού που είναι δυνατόν να προληφθεί.

19. Επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

20. Τροποποιούν τα εισιτήρια, αντί της προηγούμενης ακύρωσης, όσον αφορά τη ημερομηνία του ταξιδιού ήτα μεταβιβάζουν σε άλλα πρόσωπα χωρίς καμία επιβάρυνση των προσώπων αυτών (επιβαλλομένης στην περίπτωση μεταβιβάσεως κανονικού εισιτηρίου σε πρόσωπο το οποίο δικαιούται εισιτήριο μειωμένης τιμής ή ελευθέρας διακινήσεως της επιστροφής των αντιστοίχων χρημάτων στον αρχικό κάτοχο του εισιτηρίου). Εφόσον σε κάθε περίπτωση (ακύρωσης ή μεταβολής του προορισμού ή δρομολογίου ή αλλαγής επιβάτη ή αλλαγής ημερομηνίας) υπάρχει θεώρηση επί του εισιτηρίου από τον αρμόδιο υπάλληλο του ΚΤΕΛ και μόνον.

21. Αναρτούν τον Χ.Υ.Κ. σε εμφανή σημεία των σταθμών και πρακτορείων άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων όσο και μέσα σε αυτά και τον διαθέτουν στο επιβατικό κοινό με κάθε πρόσφορο μέσο και ανάλογα με την περίπτωση και στο διαδίκτυο.

Οι συγκοινωνιακοί φορείς ή οι πράκτορες τους δύνανται να αρνούνται να δεχθούν κράτηση, να εκδώσουν ή να παράσχουν κατ’ άλλο τρόπο εισιτήριο σε, ή να επιβιβάσουν, άτομα λόγω αναπηρίας ή μειωμένης κινητικότητας, μόνο:

1. για να συμμορφωθούν προς τις ισχύουσες απαιτήσεις ασφαλείας που ορίζει το διεθνές, κοινοτικό ή εθνικό δίκαιο, ή τις απαιτήσεις υγείας και ασφαλείας που ορίζουν οι αρμόδιες αρχές

2. όταν ο σχεδιασμός του οχήματος ή η υποδομή, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων λεωφορείων και των τερματικών σταθμών, καθιστά αδύνατο να πραγματοποιηθεί η επιβίβαση, η αποβίβαση ή η μεταφορά του ατόμου με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα κατά τρόπο ασφαλή και λειτουργικά εφικτό.

Υποχρεώσεις προσωπικού

Το προσωπικό των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων που υπάγονται εξαιτίας της εργασίας τους σε μία από τις κατηγορίες του προσωπικού οφείλουν:

1. Να έχουν ευπρεπή εμφάνιση και να φέρουν την ειδική στολή για όσους επιβάλλεται, κατά την ώρα της Υπηρεσίας διατηρημένη σε καλή κατάσταση.

2. Να συμπεριφέρονται προς το επιβατικό κοινό με ευγένεια, σοβαρότητα και προθυμία και να φροντίζουν για την πλήρη και άμεση εξυπηρέτησή του.

3. Να επιδεικνύουν ιδιαίτερη επιμέλεια και προσοχή όταν πρόκειται για εμποδιζόμενα άτομα (ηλικιωμένα πρόσωπα, έγκυες γυναίκες και άτομα με ειδικές ανάγκες).

4. Να δίδουν με προθυμία κάθε χρήσιμη πληροφορία που ανάγεται στην αρμοδιότητά τους, ιδίως για τα δρομολόγια, αφίξεις αναχωρήσεις λεωφορείων κ.λ.π.

5. Να μην καπνίζουν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

6. Να επιμελούνται με υπευθυνότητα της παραλαβής και παράδοσης των αποσκευών των επιβατών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.

7. Οι ελεγκτές των εισιτηρίων να επιδεικνύουν την υπηρεσιακή τους ταυτότητα κατά τη διάρκεια του ελέγχου.

8. Οι οδηγοί των λεωφορείων να τοποθετούν το ονοματεπώνυμό τους σε ορισμένη θέση και να αλλάζουν την οθόνη του λεωφορείου.

9. Να μεριμνούν ώστε οι επιβάτες να μην ανοίγουν τα παράθυρα του λεωφορείου όταν λειτουργεί ο κλιματισμός ή όταν αντιτίθενται άλλοι επιβάτες σε αυτό.

10. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει φθορά στο λεωφορείο.

11. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να καπνίζουν μέσα στο λεωφορείο.

12. Να συνιστούν στους επιβάτες να παραχωρούν τη θέση τους σε άτομα που χρήζουν βοηθείας (έγκυες, ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες) κατά τη διάρκεια δρομολογίων με λεωφορεία στα οποία επιτρέπεται η μεταφορά όρθιων επιβατών. Οι συγκοινωνιακοί φορείς και οι φορείς διαχείρισης των τερματικών σταθμών μεριμνούν για την κατάρτιση του προσωπικού τους στα θέματα που αναφέρονται στα δικαιώματα καταναλωτών καθώς και αποζημίωσης αυτών.

Δικαιώματα καταναλωτών καθώς και αποζημίωσης αυτών

1. Οι συγκοινωνιακοί φορείς θα πρέπει να διαθέτουν μηχανισμό διεκπεραίωσης των καταγγελιών επιβατών που σχετίζονται με δικαιώματα και υποχρεώσεις που καθορίζονται με την παρούσα. Οι επιβάτες που επιθυμούν να υποβάλουν καταγγελία στο συγκοινωνιακό φορέα, οφείλουν να το πράξουν εντός τριών μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία παρασχέθηκε ή θα έπρεπε να έχει παρασχεθεί η υπηρεσία της τακτικής λεωφορειακής γραμμής. Εντός μηνός από την παραλαβή της καταγγελίας, ο συγκοινωνιακός φορέας ενημερώνει τον επιβάτη ότι η καταγγελία του εκρίθη βάσιμη, απερρίφθη ή εξετάζεται ακόμη. Η προθεσμία τελικής απάντησης δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την ημερομηνία παραλαβής της καταγγελίας.

2. Εφόσον ο επιβάτης δεν επιθυμεί να κάνει χρήση της διαδικασίας χειρισμού αναφορών/καταγγελιών της ως άνω παραγράφου 1 ή θεωρεί το αποτέλεσμα αυτής ως μη ικανοποιητικό, οι αναφορές πολιτών για παραβάσεις των υποχρεώσεων που καθορίζονται με την παρούσα και τον κανονισμό του προσωπικού των συγκοινωνιακών φορέων υποβάλλονται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας.

3. Κάθε συγκοινωνιακός φορέας υποχρεούται στην αποζημίωση των καταναλωτών για τις εξής περιπτώσεις: 

  • Για απώλεια αποσκευών ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 30ευρώ.
  • Για απώλεια ασυνόδευτων μικροδεμάτων ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 15ευρώ.
  • Για μη παραλαβή επιβάτη υπαιτιότητας του συγκοινωνιακού φορέα από αφετηρία ή προκαθορισμένη στάση το τριπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου.

4. Οι συγκοινωνιακοί φορείς και οι φορείς διαχείρισης τερματικών σταθμών ευθύνονται για απώλεια ή φθορά αναπηρικών αμαξιδίων, άλλου εξοπλισμού μετακίνησης ή βοηθητικού εξοπλισμού, εφόσον αυτή συνδέεται με την μεταφορά. Στην περίπτωση απώλειας ή φθοράς του ως άνω εξοπλισμού καταβάλλεται αποζημίωση ίση με τη δαπάνη αντικατάστασης ή επισκευής του εξοπλισμού που απωλέσθηκε ή υπέστη φθορά, είτε από τον συγκοινωνιακό φορέα είτε τον φορέα διαχείρισης του τερματικού σταθμού, αναλόγως της ευθύνης για την εν λόγω απώλεια ή φθορά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • λεωφορείο
  • ταξίδι
  • ΚΕΠΚΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι πρέπει να γνωρίζετε όταν ταξιδεύετε με το τρένο!
    Nextdeal newsroom, 11/7/2019

    Τι πρέπει να γνωρίζετε όταν ταξιδεύετε με το τρένο!

  • Ταξιδεύετε με πλοίο; Μάθετε τα δικαιώματά σας!
    Nextdeal newsroom, 5/7/2019

    Ταξιδεύετε με πλοίο; Μάθετε τα δικαιώματά σας!

  • Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα Οργανωμένα Ταξίδια

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα Οργανωμένα Ταξίδια

    Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, σας εύχεται καλό καλοκαίρι και σας ενημερώνει σχετικά με τα Οργανωμένα Ταξίδια. Οργανωμένο ταξίδι είναι...
    Nextdeal newsroom, 25/06/2019 - 16:05 25/6/2019
  • Προστατεύουμε τα μάτια μας, αξίζουν πολλά!

    Προστατεύουμε τα μάτια μας, αξίζουν πολλά!

    Μια βόλτα, στην πόλη, θα πείσει και τον πιο δύσπιστο ότι η αγορά έχει κατακλυστεί, από γυαλιά μαϊμού. Διάφοροι πλανόδιοι...
    Nextdeal newsroom, 09/05/2019 - 15:56 9/5/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
  • 15:11 Ετήσια Έκθεση της Deloitte για τα Οικονομικά του Ποδοσφαίρου - Τα έσοδα της ευρωπαϊκής αγοράς ποδοσφαίρου αυξήθηκαν κατά 8% το 2023/24, φθάνοντας στο ιστορικό ρεκόρ των €38 δισ.
  • 14:42 Stefan Oelrich: Η Ευρώπη χρειάζεται τολμηρό κανονιστικό πλαίσιο για να ξαναγίνει ηγέτης στην καινοτομία
  • 14:30 Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
  • 14:11 Εφαρμοστικό πλαίσιο για την πρωτογενή και δευτερογενή χρήση δεδομένων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
  • 13:30 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
  • 13:15 Νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήρας - Με κεντρικό έκθεμα την Κόρη της Θήρας
  • 13:11 Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση
  • 12:56 Χίος: Στα 40.918 στρέμματα η πληγείσα έκταση από την πυρκαγιά, σύμφωνα με την αποτύπωση δορυφόρου
  • 12:53 Δηλητηρίασαν τον ιστορικό πλάτανο στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας
  • 11:59 Morningstar DBRS: Η ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη λειτουργεί ως ανάχωμα έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου στη Μέση Ανατολή
  • 11:45 Η ERGO Group AG επεκτείνεται περαιτέρω στις Σκανδιναβικές χώρες για να αξιοποιήσει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης
  • 11:29 Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη φαρμακευτική έρευνα
  • 11:22 Προϋπολογισμός: Καθαρά έσοδα 28,969 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 6% του στόχου, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 10:58 Sky Express: «Πετάει» σε 5 νέους προορισμούς - Επενδύσεις σε νέα αεροσκάφη Airbus 320neo
  • 10:50 ΠΕΦ: Στα ύψη η υπερφορολόγηση των φαρμακευτικών εταιρειών το 2024 - Τεράστιο κενό λόγω υποχρηματοδότησης
  • 10:45 Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική
  • 10:41 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube