close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Έρευνα της Sitecore: Πάνω από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές σκοπεύουν να κάνουν αγορές στη φετινή Black Friday
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/11/2021 - 14:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα της Sitecore: Πάνω από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές σκοπεύουν να κάνουν αγορές στη φετινή Black Friday

Nextdeal newsroom, 10/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Sitecore®, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, στο πλαίσιο της έρευνας Holiday Shopping Trends 2021, ανέδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές την περίοδο της Black Friday. Πιο συγκεκριμένα, η πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εκμεταλλευτεί την Black Friday για να πραγματοποιήσει τις Χριστουγεννιάτικες αγορές. 

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στο Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.  

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος,  ένα αξιόλογο ποσοστό των  νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%). 

Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πως σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Lidl Ελλάς και UNICEF μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!
    Nextdeal newsroom, 20/9/2023

    Lidl Ελλάς και UNICEF μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!

  • Αυτή είναι η φάση σου φέτος με Κωτσόβολο και ISIC!
    Nextdeal newsroom, 20/9/2023

    Αυτή είναι η φάση σου φέτος με Κωτσόβολο και ISIC!

  • Η Κωτσόβολος δίπλα στους πληγέντες της Θεσσαλίας!

    Η Κωτσόβολος δίπλα στους πληγέντες της Θεσσαλίας!

    Με το βλέμμα στραμμένο στις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουν οι συμπολίτες μας στη Θεσσαλία, αλλά και στη διαδικασία...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2023 - 12:29 15/9/2023
  • ΚΕ.Π.ΚΑ: Συμβουλές για τις σχολικές μας αγορές!

    ΚΕ.Π.ΚΑ: Συμβουλές για τις σχολικές μας αγορές!

    Η πολύχρωμη αγορά των τετραδίων, των μολυβιών, των βιβλίων και των άλλων μικροπραγμάτων συναρπάζει τη φαντασία των παιδιών. Αρκετές εταιρίες...
    Nextdeal newsroom, 08/09/2023 - 11:49 8/9/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στρατηγική Συνεργασία Ομίλου Fourlis και Latsco Family Office, για τη συμμετοχή της Latsco Hellenic Holdings Sarl στο μετοχικό κεφάλαιο της Trade Estates ΑΕΕΑΠ!
15:53 Στρατηγική Συνεργασία Ομίλου Fourlis και Latsco Family Office, για τη συμμετοχή της Latsco Hellenic Holdings Sarl στο μετοχικό κεφάλαιο της Trade Estates ΑΕΕΑΠ!
  • 15:42 ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Αποζημιώσεις από το εγγυητικό κεφάλαιο ζωής
  • 14:39 Interamerican: 21 Σεπτεμβρίου - Ημέρα ευαισθητοποίησης για τη νόσο Αλτσχάιμερ!
  • 12:55 GroSupport: Nέος διαδικτυακός ιστότοπος της Pfizer Hellas για την υποστήριξη ασθενών με διαταραχές που σχετίζονται με την ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης!
  • 12:39 Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τρόλεϊ σήμερα η Αθήνα - Πως θα κινηθούν λεωφορεία, τραμ και προαστιακός!
  • 12:16 Το Παγκόσμιο Συνέδριο Μυελώματος πραγματοποιείται στην Αθήνα (27-30/09/2023)!
  • 12:01 Σωρεία παραβάσεων εντόπισε το ΣΔΟΕ στους εντατικούς ελέγχους του κατά τους θερινούς μήνες!
  • 11:06 Affidea & Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ δίπλα στους απόφοιτους σπουδών υγεία!
  • 10:58 6.011 ζημιές δηλώθηκαν μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις από την κακοκαιρία “Daniel”!
  • 10:50 Καινοτομίες, ανθρωπισμός και λαμπερές εμφανίσεις στην εκδήλωση του αποκλειστικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  • 10:20 Ακατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση χαρακτηρίζεται το νερό σε Πορταριά, Ιωλκό, Μακρυνίτσα, Χανιά και Δρακειά!
  • 10:05 Σπύρος Καπράλος: Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, το θετικό momentum και η προοπτική για το μέλλον
  • 09:29 Eurolife FFH: Decluttering στο σπίτι - Mini οδηγός για να το κάνεις σωστά!
  • 09:01 Ηλίας Προβόπουλος: Από που ήρθαν όλα αυτά τα πλαστικά;
  • 08:45 Οι Managers του δικτύου Agency της Interamerican γιόρτασαν την πιστοποίηση του LIMRA Agency Management Training Course!
  • 08:36 Εποπτεύων Χ: Ποιοι «σφυροκοπούν» το Χ.Α, η «αγάπη» των ξένων οίκων για τις τράπεζες, ο «επιθετικός» Πάουελ και το «άλμα» της Nova
  • 21:49 Εθνική Ασφαλιστική: Δίνει 2 εκατ ευρώ για τους πλημμυροπαθείς
  • 15:52 Lidl Ελλάς και UNICEF μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!
  • 15:46 Με μια άλλη ματιά: Η θρόμβωση αλλιώς, μέσα από το φωτογραφικό φακό. Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη!
  • 15:30 Ποιους αφορά η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών; Δείτε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/9 Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας
  2. 19/9 Μπράβο στις ασφαλιστικές που βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων αν και η ασφάλιση δεν είναι ακόμη υποχρεωτική!
  3. 20/9 Ποιους αφορά η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών; Δείτε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών!
  4. 18/9 Ιάσονας Κατσουλάκης: Προσαρμογή στις μελλοντικές αλλαγές - Τι Χρειάζεται να γνωρίζουν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
  5. 18/9 Οι ασφαλιστικές αρχίζουν να πληρώνουν. Οι πρώτες προκαταβολές φτάνουν σαν βάλσαμο στους πληγέντες. Τι είπε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου!
  6. 15/9 Λεωνίδας Διαμαντόπουλος: Πώς η τεχνολογία και τα «νέα μυαλά» ανοίγουν νέες πύλες στην ασφάλιση
  7. 15/9 Τζένη Αναγνωστάκη: Νέα εποχή μετά τη συμφωνία με τον Όμιλο Reale

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube