Nextdeal newsroom, 12/10/2021 - 12:27 facebook twitter linkedin Παύση πωλήσεων εισιτηρίων από την Alitalia - Τι δικαιούνται όσοι κατέχουν εισιτήρια; Nextdeal newsroom, 12/10/2021 facebook twitter linkedin Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην Ιταλία, μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας "Alitalia - Società Aerea Italiana Spa" στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα. Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη: μετά τις 24 Αυγούστου 2021 με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021 από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες: · αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 ( τελική ημερομηνία επιστροφής) · · αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο. Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ , για προορισμούς που βρίσκονται στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο . Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ: On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/ e-mail: [email protected] fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/ Τel :210-8817730 Web: www.eeke.gr Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Άρης Μπερζοβίτης, 31/7/2018 ΕΕΚΕ: Προειδοποίηση για αυξημένα προβλήματα στους καρδιοπαθείς στις περιοχές που υπέστησαν καταστροφή από τις πυρκαγιές
Η Lidl Ελλάς χαρίζει αγάπη προσφέροντας 60.000€ στον Οργανισμό «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής» Η εταιρική υπευθυνότητα και η κοινωνική προσφορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την εταιρική κουλτούρα της Lidl Ελλάς και για αυτό,... Nextdeal newsroom, 11/05/2022 - 12:01 11/5/2022
Η καμπάνια “Plastic Free Greece” της Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης συνεχίζεται και φέτος Πρόθεση όλων είναι η μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού, η επένδυση στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και η προστασία των... Nextdeal newsroom, 09/05/2022 - 14:29 9/5/2022