Nextdeal newsroom, 14/12/2017 - 13:22 facebook twitter linkedin Πολλά ψώνια στο σουπερμάρκετ, μεγάλες εκπτώσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου - Νέες δυνατότητες underwriting από τις κάρτες των σουπερμάρκετ! Nextdeal newsroom, 14/12/2017 facebook twitter linkedin Δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα Tesco και Sainsbury's, προσφέρουν εκπτώσεις σε χρηματοοικονομικά προϊόντα, όπως είναι η ασφάλιση αυτοκινήτου με βάση των ψώνια των πελατών τους, σύμφωνα με δημοσίευμα των Reuters. Tραπεζικοί και ασφαλιστικοί οργανισμοί σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πλέον τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους για την καλύτερη τιμολόγηση των προϊόντων τους, λίγοι όμως έχουν διασυνδέσεις με τα σουπερμάρκετ. Ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας Sainsbury’s, Peter Griffiths δήλωσε στο Reuters ότι οι 1,8 εκατομμύρια πελάτες της αλυσίδας σουπερμάρκετ Sainsbury’s μπορούν να επωφεληθούν από τις φθηνότερες προσφορές σε προϊόντα ασφάλισης σπιτιού ή αυτοκινήτου με βάση το πώς και το τι ψωνίζουν. "Η στρατηγική μας είναι να είμαστε η τράπεζα της αλυσίδας Sainsbury’s και ο σκοπός μας είναι να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη των δεδομένων για να προσφέρουμε καλύτερες τιμές και προϊόντα", δήλωσε ο Griffiths. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αλυσίδα, χρησιμοποιεί τα δεδομένα της κάρτας επιβράβευσης Nectar, για να προσφέρει φθηνότερη ασφάλιση αυτοκινήτου στους αγοραστές που θεωρεί ασφαλείς οδηγούς. Πώς όμως οδηγείται σε αυτό το συμπέρασμα; Αν κάποιος πελάτης είναι τακτικός και έχει ένα προβλέψιμο και προγραμματισμένο μοτίβο αγορών δείχνει οργανωτικότητα, ένα χαρακτηριστικό το οποίο είναι απαραίτητο για να θεωρηθεί κάποιος προσεκτικός οδηγός. Παρόλο που η συγκεκριμένη πρακτική είναι νόμιμη, αναφέρει το δημοσίευμα, αρκετοί τη θεωρούν ιδιαίτερα ενοχλητική. "Άνθρωποι σαν εμένα έχουν προειδοποιήσει για τέτοιου είδους πρακτικές εδώ και πολύ καιρό. Συζητούσαμε για αυτό το θέμα σε θεωρητικό επίπεδο και περιμέναμε απτά παραδείγματα", δήλωσε ο Paul Bernal, ειδικός για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο και τη χρήση των προσωπικών δεδομένων από τις εταιρίες, στο Πανεπιστήμιο της East Anglia. Όπως αναφέρει ο κ. Bernal, εάν τα δεδομένα παρέχουν μια υπερβολικά ακριβή εικόνα του τρόπου ζωής και της συμπεριφοράς του πελάτη, αυτό θα μπορούσε να παραβιάσει την ιδιωτική τους ζωή, ενώ αν τα δεδομένα είναι, αντίθετα, παραπλανητικά, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στον αθέμιτο χειρισμό του πελάτη. Οι εταιρίες δεν εξετάζουν μεμονωμένες αγορές κατά την τιμολόγηση των συμβολαίων, αλλά μια σειρά από "ανώνυμες" αγορές που μπορούν συλλογικά να δείξουν τάσεις συμπεριφοράς, δήλωσε εκπρόσωπος των Sainsbury‘s. Η αλυσίδα καταστημάτων Tesco, η τράπεζα της οποίας κατέχει 8 εκατομμύρια λογαριασμούς, χρησιμοποιεί επίσης στοιχεία από την κάρτα επιβράβευσης ClubCart για να προσφέρει εκπτώσεις μέχρι και 25% σε ασφαλιστικά προϊόντα αυτοκινήτου, κατοικίας και κατοικίδιων. "Χρησιμοποιούμε μια σειρά δεδομένων και κριτηρίων για την αξιολόγηση των επιλογών των πελατών μας, ωστόσο, ως επιπλέον βοήθεια για τους πελάτες, για ορισμένα από τα προϊόντα μας χρησιμοποιούμε επίσης δεδομένα από την κάρτα επιβράβευσης Clubcard για να προσφέρουμε ακόμα καλύτερη αξία", δήλωσε εκπρόσωπος της Tesco. Και οι δύο αλυσίδες σουπερμάρκετ διαβεβαιώνουν ότι τα δεδομένα που συλλέγουν χρησιμοποιούνται μόνο για να προσφέρουν εκπτώσεις σε μερικούς αγοραστές, και όχι για να αυξήσουν τις τιμές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 4/4/2024 Οι ασφαλιστές, οι πλοιοκτήτες και η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Nextdeal newsroom, 28/3/2024 Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Νέα συνεργασία της Apollo με την Munich Re Syndicate και την Tokio Marine HCC International! Η Apollo ανακοίνωσε σήμερα τη νέα κοινοπραξία Builders' Risk Consortium σε συνεργασία με την Munich Re Syndicate Limited (MRSL) και την... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 14:57 26/3/2024
Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας για την Παγκόσμια Ασπίδα κατά των Κλιματικών Κινδύνων! Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές ανακοινώνει σήμερα με ενθουσιασμό ότι έχει επιλεγεί ως συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας (TAG) της... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 13:21 26/3/2024