close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Aviva: Καινοτόμα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/9/2014 - 07:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Aviva: Καινοτόμα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη

Nextdeal newsroom, 19/9/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η βρετανική Aviva αξιοποιεί τις δυνατότητες της νεφοϋπολογιστικής με την πλατφόρμα διαχείρισης ιδεών της εταιρείας Wazoku, ενόψει του νέου της Customer Cup, του διεθνή διαγωνισμού που διοργανώνει η ασφαλιστική προκειμένου να αντλήσει τις πιο καινοτόμες και πελατοκεντρικές ιδέες από τους 31.000 υπαλλήλους της.

Στο Customer Cup, που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, ομάδες υπαλλήλων διαγωνίζονται υποβάλλοντας προτάσεις για τη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας των πελατών της Aviva.

Θέλοντας λοιπόν να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, να αυτοματοποιήσει τη διεξαγωγή του Customer Cup και να καταστήσει ευκολότερη και απλούστερη τη συμμετοχή, η Aviva επέλεξε την πλατφόρμα software-as-a-service (SaaS) Idea Spotlight της Wazoku. Η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στους οργανισμούς να δημιουργήσουν εσωτερικές ή εξωτερικές κοινότητες με στόχο την προώθηση ιδεών, καινοτομιών, σχολίων και γνώσεων.

«To Customer Cup σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τους υπαλλήλους μας, σε όλες τις βαθμίδες, να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες παρατηρώντας τις δραστηριότητές μας όπως είναι σήμερα και βρίσκοντας πώς μπορούμε να τις κάνουμε σημαντικά καλύτερες» εξηγεί η Jan Gooding, διευθύντρια μάρκας του ομίλου Aviva. «Η χρήση της (πλατφόρμας της) Wazoku θα κάνει το Customer Cup ακόμα καλύτερο – η ευελιξία και η δυνατότητά της να διαχειριστεί εύκολα μεγάλους όγκους χρηστών και ιδεών προωθεί την αυξημένη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και βοηθά τους ανθρώπους να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλο».

Με την πλατφόρμα Idea Spotlight οι ιδέες υποβάλλονται σε ένα εύχρηστο σύστημα, πλήρως προσαρμοσμένο στις εταιρικές προδιαγραφές, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να συζητήσουν, να αναπτύξουν και να ψηφίσουν τις καλύτερες ιδέες. Ως σύστημα που βασίζεται σε υπολογιστικό νέφος, μπορεί να κλιμακωθεί πλήρως και επιτρέπει στην Aviva να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των διεθνών καταχωρίσεων.

Οι ομάδες θα κριθούν για τα οφέλη της ιδέας τους και τη θετική της επίδρασή στους πελάτες, ενώ ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μεταξύ 18 και 20 18-20 Μαΐου 2015 με τον Μεγάλο Τελικό στη Βαρσοβία, όπου οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους μπροστά στην κριτική επιτροπή.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Αviva εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για τη νεφοϋπολογιστική. To 2013 ανακοίνωσε ότι λέει αντίο στα λογιστικά φύλλα και υιοθετεί για τις ασφαλιστικές και αποταμιευτικές της δραστηριότητες ένα ανάλογο σύστημα προβλέψεων της εταιρείας Anaplan. Φέτος ανανέωσε τη 17ετή συνεργασία της με τη Vodafone για άλλα 7 χρόνια, με μια συμφωνία ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών, που αφορά την αποθήκευση και τη συνδεσιμότητα δεδομένων μέσω υπολογιστικού νέφους για τα υποκαταστήματα της εταιρείας σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.

Η Vodafone θα παρέχει στην Aviva μια προηγμένη υπηρεσία κέντρου επικοινωνίας, που θα υποστηρίζει 12.000 υπαλλήλους της εταιρείας, σε διάφορες περιοχές της Μ. Βρετανίας και της Ιρλανδίας, στην επαφή τους με τους πελάτες.

Επιπλέον, το 2015 η Vodafone θα προσφέρει στους υπαλλήλους της ασφαλιστικής νέα εργαλεία για τη μεταξύ τους συνεργασία, π.χ. για την κοινοποίηση εγγράφων, την αποστολή άμεσων μηνυμάτων και την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων, με βάση τη σειρά προϊόντων ενοποιημένης επικοινωνίας Vodafone One Net.

Η Αviva πιστεύει ότι οι εν λόγω υπηρεσίες νέφους θα βοηθήσουν το προσωπικό της να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Aon προειδοποιεί τους επιχειρηματικούς ηγέτες για κινδύνους από την τεχνητή νοημοσύνη, την κλιματική αλλαγή και το εμπόριο το 2025
    Nextdeal newsroom, 7/5/2025

    Η Aon προειδοποιεί τους επιχειρηματικούς ηγέτες για κινδύνους από την τεχνητή νοημοσύνη, την κλιματική αλλαγή και το εμπόριο το 2025

  • Howden "Into the Cyberverse": Το 62% της αγοράς ελέγχεται από τους 5 κορυφαίους αντασφαλιστές
    Nextdeal newsroom, 30/4/2025

    Howden "Into the Cyberverse": Το 62% της αγοράς ελέγχεται από τους 5 κορυφαίους αντασφαλιστές

  • Swiss Re: Ο τομέας της αντασφάλισης είναι κρίσιμος εν μέσω κινδύνου ζημιών ύψους $300 δισ.

    Swiss Re: Ο τομέας της αντασφάλισης είναι κρίσιμος εν μέσω κινδύνου ζημιών ύψους $300 δισ.

    Η Swiss Re, μέσω του Swiss Re Institute, επισημαίνει τον κρίσιμο ρόλο του τομέα της αντασφάλισης στην απορρόφηση μεγάλων οικονομικών...
    Nextdeal newsroom, 29/04/2025 - 13:30 29/4/2025
  • Η Aon διορίζει νέα ηγετικά στελέχη για την ενίσχυση της λειτουργίας Εξυπηρέτησης Πελατών στον τομέα της Αντασφάλισης

    Η Aon διορίζει νέα ηγετικά στελέχη για την ενίσχυση της λειτουργίας Εξυπηρέτησης Πελατών στον τομέα της Αντασφάλισης

    Η Aon ανακοίνωσε τον διορισμό τεσσάρων νέων ηγετικών στελεχών στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών του Reinsurance Solutions, με σκοπό την ενίσχυση...
    Nextdeal newsroom, 29/04/2025 - 09:35 29/4/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
16:11 Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
  • 16:00 KPMG έκθεση Private Equity Pulse: Η παγκόσμια δραστηριότητα στις επενδύσεις των Κεφαλαίων Επιχειρηματικών Συμμετοχών υποχωρεί το Α’ τρίμηνο του 2025 λόγω της εντεινόμενης αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς
  • 15:54 Σήμερα η πρώτη πανελλαδική απεργία για εργαζόμενους σε delivery και υπηρεσίες κούριερ
  • 15:46 ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος» – Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς για την Παγκόσμια Ημέρα Μητέρας
  • 15:44 Τάσος Χατζηθεοδοσίου (CΕΟ Mega Brokers): Σε μία ταραγμένη εποχή πρέπει να επενδύσουμε στους ανθρώπους, την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία (video)
  • 15:37 Η εξέλιξη του προσδόκιμου ζωής στην Ελλάδα: Σε ποια περίοδο μειώθηκε
  • 15:34 Μανώλης Τσαλδάρης (CΕΟ Minoa Water): Επενδύουμε στην πρόσβαση σε καθαρό νερό κοιτάζοντας το αύριο (video)
  • 15:15 UNESCO Πειραιώς και Νήσων: 1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ «Αλέξανδρος Αινιάν» στο Κερατσίνι 10-11 Μαΐου
  • 15:08 Πρώτη σύσκεψη για την συγχώνευση του Νοσοκομείου «Αγία Βάρβαρα» στο «Αττικόν»
  • 15:03 Χρ. Μαυροκέφαλος (Fathom WMA): Θα υπάρξει μεγάλο volatility λόγω του εμπορικού πολέμου - Χρειάζεται ψυχραιμία
  • 14:37 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
  • 13:48 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
  • 13:37 Ασφαλιστικό Underwriting: Ασφαλιστικές ιστορίες από το 1860 και 1908
  • 13:14 Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς
  • 13:00 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  • 12:05 Διονύσης Νοδάρος (ΝΝ Hellas): Η ασφαλιστική αγορά να συμμετέχει στις εξελίξεις και να αφουγκράζεται την αγορά (video)
  • 11:50 Connect all in one: Η καινοτόμος λύση αποδοχής πληρωμών από την NBG Pay, την EDPS και τον Όμιλο Epsilon Net διατίθεται μέσω του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας
  • 11:40 Έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου αιτήματος για εξάσκηση του δικαιώματος εξαγοράς (squeeze out) για απόκτηση των εναπομεινασών μετοχών της Hellenic Bank Public Company Limited
  • 11:35 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Triathlon Πάφος - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 11:20 Ανθή Ξηρού (Εθνική Ασφαλιστική): Με σκληρή δουλειά, συνεργασία και όραμα ξεπερνάμε κάθε προσδοκία - 2η θέση πανελλαδικά!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 2/5 Το 80% των υποθέσεων ιατρικής ευθύνης που φθάνουν στα δικαστήρια αφορούν σε περιστατικά που συμβαίνουν στα ΤΕΠ
  3. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  4. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  5. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  6. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  7. 2/5 Άδωνις Γεωργιάδης: «Η απόφαση της Pure Health να αγοράσει τα νοσοκομεία Metropolitan, Υγεία και Μητέρα από την CVC αποτελεί για την χώρα μας μία μεγάλη επιτυχία»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube