close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/7/2014 - 09:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Nextdeal newsroom, 4/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Legal & General θα εκπαιδεύσει 1.300 υπαλλήλους της στην κατανόηση του πελάτη και στη σύνδεση μαζί του όταν εκείνος περνά συναισθηματικές δοκιμασίες.

Το πρόγραμμα έχει τον τίτλο «Customer Experience Matters», αποτελείται από τρεις ενότητες και καταρτίστηκε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο Hemsley Fraser. Λόγω του μεγέθους της L&G, πιλοτικά θα εκπαιδευτεί το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών του κλάδου ζωής και, αν επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος, στη συνέχεια θα εκπαιδευτούν και οι υπάλληλοι των υπόλοιπων κλάδων.

Όπως τόνισε η Joanne Hardy, διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, οι ασφάλειες μπορούν να αποτελούν συναισθηματικά φορτισμένη εργασία όταν κανείς ασχολείται με ανθρώπους που προγραμματίζουν το μέλλον τους, αγοράζουν σπίτι, αποκτούν παιδιά, πενθούν ή έπεσαν θύματα πλημμύρας, πυρκαγιάς ή διάρρηξης. Η ίδια τόνισε τη σημασία της κατανόησης του πελάτη και του να επενδύσει κανείς χρόνο στην αποτελεσματική διαχείριση μιας κατάστασης που απαιτεί προσοχή. Οι πελάτες, καταλήγει η ίδια, είναι συχνά συναισθηματικά φορτισμένοι όταν επικοινωνούν με μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικό γι’ αυτούς αν το πρόσωπο με το οποίο μιλούν συμπεριφέρεται σαν ρομπότ και δεν κατανοεί ή δεν συναισθάνεται πώς νιώθουν.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η ERGO και η CamCom Technologies λανσάρουν λύση τεχνητής νοημοσύνης για οπτικές επιθεωρήσεις
    Nextdeal newsroom, 31/7/2025

    Η ERGO και η CamCom Technologies λανσάρουν λύση τεχνητής νοημοσύνης για οπτικές επιθεωρήσεις

  • Η Swiss Re αναδεικνύει τα αυξανόμενα κενά προστασίας υγείας και θνησιμότητας στην Ασία
    Nextdeal newsroom, 30/7/2025

    Η Swiss Re αναδεικνύει τα αυξανόμενα κενά προστασίας υγείας και θνησιμότητας στην Ασία

  • Σεισμός 8,8 ρίχτερ στα ανοικτά της ανατολικής Ρωσίας: Σε Ιαπώνία, Χαβάη και Αλάσκα τα πρώτα κύματα τσουνάμι

    Σεισμός 8,8 ρίχτερ στα ανοικτά της ανατολικής Ρωσίας: Σε Ιαπώνία, Χαβάη και Αλάσκα τα πρώτα κύματα τσουνάμι

    Σεισμός 8,8 βαθμών, ο ισχυρότερος στη συγκεκριμένη περιοχή σε σχεδόν 73 χρόνια, καταγράφτηκε τις πρώτες πρωινές ώρες στον θαλάσσιο χώρο...
    Nextdeal newsroom, 30/07/2025 - 11:09 30/7/2025
  • Munich Re: Ασφαλισμένες ζημίες ύψους 80 δισ. δολαρίων το Α’ εξάμηνο του 2025 - Η δεύτερη υψηλότερη καταγραφή στην ιστορία

    Munich Re: Ασφαλισμένες ζημίες ύψους 80 δισ. δολαρίων το Α’ εξάμηνο του 2025 - Η δεύτερη υψηλότερη καταγραφή στην ιστορία

    Η Munich Re εκτιμά ότι οι ασφαλισμένες ζημίες από φυσικές καταστροφές το Α’ εξάμηνο του 2025 ανήλθαν σε 80 δισ....
    Nextdeal newsroom, 29/07/2025 - 14:00 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

NN Hellas - Ινστιτούτο Prolepsis: Η φιλία δεν σταματά στην ηλικία!
16:02 NN Hellas - Ινστιτούτο Prolepsis: Η φιλία δεν σταματά στην ηλικία!
  • 15:59 InsuranceBeat: Προστάτευσε το ταξίδι σου - Ζήσε το καλοκαίρι σου!
  • 15:52 Ο Όμιλος Interamerican με τα Πολυϊατρεία Medifirst και την Αθηναϊκή Γενική Κλινική
  • 15:34 Η Χίος τιμά τη γενέθλια ημέρα του Μίκη Θεοδωράκη
  • 15:10 Η NN Hellas στηρίζει για 5η χρονιά το πρόγραμμα Φιλία σε κάθε Ηλικία του Ινστιτούτου Prolepsis: Στο πλευρό των ατόμων Τρίτης Ηλικίας για την αντιμετώπιση της μοναξιάς και την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων
  • 14:12 ΤτΕ: Περιορίστηκε το επιτοκιακό περιθώριο των νέων δανείων στο 4,27%
  • 14:00 Leasing αυτοκινήτου: Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για ιδιώτες, επαγγελματίες και κάθε μορφή επιχείρησης
  • 13:45 Με αφιερώματα στα τροχαία ατυχήματα-τραύμα και στις διακοπές με ασφάλεια κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 12:43 Τροχαία ατυχήματα: Αύξηση 8% σημείωσαν τον Μάιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:27 Πολυϊατρεία Medifirst: Πιστοποίηση ποιότητας με υπογραφή - Τριπλή αναγνώριση για την αριστεία στην υγεία
  • 12:05 Πιερρακάκης για συμφωνία εξαγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών από τη Euronext: Ανοίγει νέα πύλη χρηματοδότησης και ανάπτυξης
  • 11:22 Ερρίκος Ντυνάν: Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα!
  • 11:00 Τι μας διδάσκει ο Γιόχαν Κρόιφ;
  • 10:49 Παναγιώτης Τέτσης. Αιγαιοπελαγίτικες ακτές. 1948
  • 10:46 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Πλάνο Υγείας Hospital - Ένας κόσμος πλεονεκτημάτων για την ασφάλιση της υγείας σας
  • 10:31 Εθνική Τράπεζα: Καθαρή κερδοφορία 700 εκατ. ευρώ με υψηλές αποδόσεις στο εξάμηνο
  • 10:24 Hellenic Healthcare Group: Ασημένια Διάκριση από τον EcoVadis για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • 10:12 Ουκρανία: Σε καθεστώς φόβου και ανασφάλειας οι άμαχοι, αβεβαιότητα για το μέλλον
  • 09:50 Η ERGO και η CamCom Technologies λανσάρουν λύση τεχνητής νοημοσύνης για οπτικές επιθεωρήσεις
  • 09:35 Προαιρετική δημόσια πρόταση για το 100% της ΕΧΑΕ από τη Euronext
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  3. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  4. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  5. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  6. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  7. 28/7 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube