Nextdeal newsroom, 28/5/2015 - 21:26 facebook twitter linkedin Ford Mustang: American Muscle Nextdeal newsroom, 28/5/2015 facebook twitter linkedin H 6η γενιά του γνωστού Muscle car, Ford Mustang διαθέτει την απαιτούμενη εμφάνιση, τη κίνηση στον σωστό άξονα (τον πίσω), αλλά και τη δύναμη για να χαρίζει στον οδηγό του αστείρευτες δόσεις οδηγικής απόλαυσης. Το Ford Mustang είναι ένα μοντέλο με μακρά ιστορία, όπου η πρώτη του γενιά παρουσιάστηκε το 1964. Έκτοτε και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει 9.000.000 αυτοκίνητα, συμπληρώνοντας 50 χρόνια «ζωής» στην αγορά. Η 6η γενιά Ford Mustang θα είναι η πρώτη που θα πατήσει τις ρόδες στις και σε ευρωπαϊκές αγορές. Άλλωστε ο νέος, παγκόσμιος χαρακτήρας του μοντέλου το επιβάλλει αυτό. Κλασική και επιθετική αισθητικά Οι σχεδιαστές της Ford ξεκίνησαν από λευκό φύλλο χαρτί και δημιούργησαν ένα παραδοσιακό «fastback» αμάξωμα, που ενσωματώνει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των Mustang του παρελθόντος. Έτσι, η οροφή διατηρεί το χαμηλό της ύψος (1.381 χλστ.), την ίδια στιγμή που το πλάτος παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο φτάνοντας στα 1.916 χλμ. Στο εμπρός μέρος τα βλέμματα κεντρίζει η επιθετική και επιβλητική γρίλια της μάσκας, ενώ τα φωτιστικά σώματα, αλλά και οι έντονες νευρώσεις του καπό εντείνουν την δυναμική του μοντέλου. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα τρία κάθετα στοιχεία των φωτιστικών σωμάτων, που ενισχύουν την κλασικότητα του μοντέλου. «Πολεμικό», αλλά και ποιοτικό εσωτερικό! «Πολεμικό» το εσωτερικό της Mustang με το υψηλό τμήμα της κονσόλα μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων και τον μικρό σε διαστάσεις επιλογέα να τονίζουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου. Εντύπωση προκαλεί επίσης η κονσόλα που έχει γεμίσει με διακόπτες (ξεχωρίζουν οι χαμηλά τοποθετημένοι αεροπορικού τύπου), ενώ φιλοξενεί και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο της, του συστήματος infotainment SYNC2, που επιτρέπει τον φωνητικό χειρισμό του τηλεφώνου, του συστήματος ψυχαγωγίας, του κλιματιστικού και του navi. Παράλληλα, υπάρχουν και άλλες ανέσεις, όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η πρόσβαση χωρίς κλειδί, αλλά και ο εσωτερικός φωτισμός σε έξι αποχρώσεις. Το τιμόνι από την πλευρά του έρχεται με τρεις ακτίνες αλλά παραμένει μεγάλο σε διαστάσεις, ενώ δε λείπει και το χρώμιο που «ντύνει» μια αρκετές επιφάνειες, ενώ η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό, που είναι φυλαγμένος στο πορτάκι του ντουλαπιού εμπρός από τον συνεπιβάτη. Με EcoBoost κινητήρα, αλλά & V8 Ένα δυνατό σχεδιαστικά άμαξωμα πρέπει να συνοδεύεται και με τους ανάλογους κινητήρες. Έτσι λοιπόν στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένα 5 λίτρων μηχανικό σύνολο, 8κυλινδρο και διάταξης V, το οποίο αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής. Όμως υπάρχει ένας κινητήρας «όλα τα λεφτά» που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της ευρωπαϊκής αγοράς. Αυτός δεν είναι άλλος από τον 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, με τους 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής. Αμφότεροι οι κινητήρες αυτοί είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο και προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις στο muscle car της Mustang. Πιο συγκεκριμένα η διαδικασία του 0-100 για τον 5λιτρο κινητήρα ολοκληρώνεται σε 4,8 δλ. (επίδοση που καθιστά τη Mustang το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ευρωπαϊκή ιστορία της Ford) και σε 5,8 δλ. για τον EcoBoost. Τεχνολογία αιχμής Για τη Mustang η Ford ετοίμασε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «S550», με νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση, αλλά και μια επίσης νέα εμπρόσθια ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον. Στάνταρ είναι το σύστημα Selectable Drive, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε τιμόνι, μετάδοση, ESP, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο. Ανάλογες ρυθμίσεις υπάρχουν και για το τιμόνι, που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών modes βάρους (normal, comfort ή sport). Ειδικά για τις Ευρωπαϊκές Mustang, οι τροχοί θα είναι 19 ιντσών, ενώ αναμένεται οι ρυθμίσεις στο πλαίσιο να ικανοποιούν τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών, με το πλαίσιο να είναι πιο άκαμπτο (από το προηγούμενο μοντέλο) κατά 28%. Πολλά μέρη του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (καπό, εμπρός φτερά, στοιχεία της πίσω ανάρτησης, η «χελώνα» στο αυτόματο κιβώτιο και οι δαγκάνες των πίσω φρένων) για περαιτέρω μείωση του συνολικού βάρους. Ειδικά για χρήση στην πίστα, η Mustang εφοδιάζεται με τα λεγόμενα Track Apps, τα οποία περιλαμβάνουν επιταχυνσιόμετρο, χρονόμετρο επιτάχυνσης και όργανο που μετράει την απόδοση των φρένων (δηλαδή μετρά το χρόνο και την απόσταση φρεναρίσματος από μια προκαθορισμένη ταχύτητα). Τον κατάλογο των τεχνολογικών καινοτομιών συμπληρώνει το Launch Control αλλά και το Line Lock. Το πρώτο είναι το, γνωστό, από τα αυτοκίνητα επιδόσεων και πρόκειται για ένα σύστημα που επιτρέπει την απόλυτη επιτάχυνση, χωρίς απώλειες πρόσφυσης. Από την άλλη, το Line Lock είναι ακριβώς το αντίθετο, αφού το σύστημα φρενάρει τους εμπρός τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να κάνει στατικό burnout! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 4/12/2023 Χειμερινά ελαστικά: Μέγιστη ασφάλεια σε κάθε περίσταση και πως μπορούν να σώσουν περιουσίες!
Nextdeal newsroom, 1/12/2023 Kosmocar: «Πετάλι για καλό σκοπό» - H Škoda χορηγός της πρωτότυπης ποδηλατικής βόλτας Super Duper Ride που ήρθε για να γίνει θεσμός!
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Προορισμός… Οδική Ασφάλεια! (βίντεο) Επέκταση της συνεργασίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» για την ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας Στοχεύοντας... Nextdeal newsroom, 30/11/2023 - 16:25 30/11/2023
Kosmocar: Τελική δοκιμή για το Audi RS Q e-tron! -Η δοκιμή στη Νότια Γαλλία ολοκληρώνει τις προετοιμασίες για το Ντακάρ - Συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα - Στο επίκεντρο βρέθηκε η... Nextdeal newsroom, 30/11/2023 - 13:49 30/11/2023