close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Mercedes-Benz παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο 
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/11/2022 - 08:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Mercedes-Benz παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο 

Nextdeal newsroom, 4/11/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία του εμβληματικού της εμπορικού σήματος κατά 10% τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα «Best Global Brands 2022» της Interbrand. Αυτό υπογραμμίζει την επιτυχημένη μετάβαση της εταιρείας προς ένα ηλεκτρικό μέλλον με έμφαση στο λογισμικό. Στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας. Η Mercedes-Benz στοχεύει να κατασκευάζει τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο και να ηγηθεί στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό οχημάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί μια ακόμη υψηλότερη θέση της μάρκας, η γκάμα της θα αναθεωρηθεί εκ νέου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τον Μάιο του 2022. Η στρατηγική απόφαση να γίνει πλήρως ηλεκτρική σε κάθε τομέα έως το 2030 – όπου οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέπουν – και ο στόχος να γίνει ανθρακικά ουδέτερη έως το 2039 ενισχύει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ πολυτέλειας και βιωσιμότητας.

«Η σταθερή κατάταξη της Mercedes-Benz στην όγδοη θέση καθώς και η διψήφια αύξηση της αξίας της μάρκας σε περισσότερα από 56 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας πορεία. Αυτό σημαίνει, να ορίζουμε τη βιώσιμη πολυτέλεια του μέλλοντος, να βάζουμε τους πελάτες μας ακόμη περισσότερο στο επίκεντρο όλων των ενεργειών μας και να κάνουμε κάθε σημείο επαφής με τη μάρκα μας μια μοναδική εμπειρία. Με κάνει περήφανη που η δουλειά ολόκληρης της ομάδας μας για τη μάρκα αποδίδει καρπούς και αντικατοπτρίζεται σε αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα», λέει η Bettina Fetzer, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Marketing της Mercedes-Benz AG.

Ο πελάτης στο επίκεντρο: μοναδικές εμπειρίες της μάρκας για την προσέλκυση νέων ομάδων-στόχων

Εκτός από τη γκάμα των προϊόντων της, ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια. Η επικοινωνία και οι πωλήσεις επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στις επιμέρους ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Η Mercedes-Benz αποδίδει μεγάλη σημασία στο να προσεγγίσει τους πελάτες και τις πιθανές ομάδες-στόχους της απευθείας στο περιβάλλον τους προσφέροντάς τους ξεχωριστές εμπειρίες όσον αφορά στη μάρκα. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με προσωπικότητες και επωνυμίες από μια ποικιλία κλάδων - από την τεχνολογία μέχρι τη μόδα, τη μουσική, τον κινηματογράφο και τον αθλητισμό. Τέτοιες συνδημιουργίες επιτρέπουν εντελώς νέες προοπτικές. Καθιστούν δυνατή την επαφή με ομάδες-στόχους που υπό άλλες συνθήκες έχουν μικρή ή καθόλου επαφή με την αυτοκινητοβιομηχανία. Τα κανάλια πωλήσεων ευθυγραμμίζονται με τις πραγματικές ανάγκες των πελατών και συμπληρώνονται με καινοτόμες μορφές και ευκαιρίες για παρουσία της μάρκας τόσο on- όσο και off-line όπως για παράδειγμα τα Mercedes-AMG και Mercedes-Benz G-Class Private Lounges καθώς και το κατάστημα Mercedes-AMG στο Ντουμπάι. Το Mercedes-Maybach Atelier που άνοιξε πρόσφατα στη Σαγκάη αποτελεί επίσης μέρος της γενικότερης αυτής στρατηγικής.

“Best Global Brands”: Επιεκντρώνεται στις καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999

Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999. Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών». Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας. Η συνολική σειρά κατάταξης της Interbrand βρίσκεται στο σύνδεσμο: www.bestglobalbrands.com.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Mercedes
  • Mercedes Benz
  • επωνυμία
  • brand
  • Best Global Brands
  • Interbrand
  • αυτοκινητοβιομηχανία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Mercedes GLC: Τι όφελος προσφέρει στον ασφαλιστικό κλάδο το νέο γερμανικό SUV;
    Γιώργος Μούζος, 26/10/2022

    Mercedes GLC: Τι όφελος προσφέρει στον ασφαλιστικό κλάδο το νέο γερμανικό SUV;

  • Ποιος κατασκευαστικός κολοσσός θέλει να βάλει τέλος στις αποζημιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 24/10/2022

    Ποιος κατασκευαστικός κολοσσός θέλει να βάλει τέλος στις αποζημιώσεις;

  • Η Mercedes-Benz ανοίγει το “μαγικό γκαράζ” ως ένα walk-in καλλιτεχνικό installation στο Παρίσι

    Η Mercedes-Benz ανοίγει το “μαγικό γκαράζ” ως ένα walk-in καλλιτεχνικό installation στο Παρίσι

    «Αυτό που δημιουργούμε στο Παρίσι είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να συναντηθούμε, να αναμειχθούμε και να επικοινωνήσουμε – στο κέντρο...
    Nextdeal newsroom, 17/10/2022 - 08:57 17/10/2022
  • Η Mercedes-Benz στην 86η ΔΕΘ παρουσιάζει την πλήρη γκάμα των EQ μοντέλων της

    Η Mercedes-Benz στην 86η ΔΕΘ παρουσιάζει την πλήρη γκάμα των EQ μοντέλων της

    Για ακόμη μία χρονιά, η 86η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου...
    Nextdeal newsroom, 13/09/2022 - 14:25 13/9/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
15:35 Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
  • 15:30 Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 15:15 ΕΑΕΕ: Αυξήθηκε το μέσο κόστος ζημιάς στον κλάδο αυτοκινήτων
  • 15:05 ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ: Φροντίδα και αξιοπιστία μέσα από την καινοτομία
  • 15:00 Μαζική "πτώση" ενημερωτικών ιστοσελίδων...λόγω Cloudflare
  • 14:22 4η Δράση για τον Μήνα Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Πάτρα από την Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος
  • 14:05 Σημαντική δικαστική απόφαση που απαλλάσσει ασφαλιστική εταιρεία από την καταβολή αποζμίωσης - Δείτε γιατί
  • 13:55 Δημήτρης Φαραντούρης: Ιδέες Στρατολόγησης
  • 13:45 Η ασφάλιση είναι επένδυση για το μέλλον - Ημερίδα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος
  • 13:30 Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το Ε.Ε.Α.: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
  • 13:00 Η ΕΚΤ διατηρεί τις κεφαλαιακές απαιτήσεις σε γενικές γραμμές σταθερές για το 2026 εν μέσω συνεχιζόμενων παγκόσμιων προκλήσεων
  • 12:15 Η Gen Z αλλάζει τους κανόνες: Πώς βλέπει η νέα γενιά την εργασία, την κοινωνία και τους θεσμούς
  • 12:00 Η Airbnb στηρίζει την ανάπλαση του Λόφου του Λυκαβηττού
  • 11:35 Η Περιβαλλοντική Ευθύνη στο επίκεντρο της ημερίδας που πραγματοποίησαν η ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ στην Ιταλία
  • 11:25 Brokers Union: Εφαρμόζει την τεχνητή νοημοσύνη AI προς όφελος των συνεργατών της
  • 11:15 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Κάνε την πρόληψη συνήθεια!
  • 10:30 Η γκρίνια των ασφαλιστών για τις τράπεζες και η Tεχνητή Nοημοσύνη
  • 10:00 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  • 09:55 Νέος Εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα
  • 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  2. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  7. 12/11 Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις προσφέρουν πολλά στους ασφαλιστικούς πράκτορες, στους εργαζόμενους και στους εργοδότες!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube