close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Audi R8 Coupé V10 GT RWD: Κορυφαίες επιδόσεις στην πιο αγνή μορφή οδήγησης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/10/2022 - 14:22
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέο Audi R8 Coupé V10 GT RWD: Κορυφαίες επιδόσεις στην πιο αγνή μορφή οδήγησης

Nextdeal newsroom, 4/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δώδεκα χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου Audi R8 GT, η Audi Sport GmbH λανσάρει τη δεύτερη έκδοση αυτού του κορυφαίου σούπερ σπορ αυτοκινήτου, του νέου Audi R8 Coupé V10 GT RWD*. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα V10 των 5,2 λίτρων αυξάνεται στα 456 kW (620 PS) (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km **: 15,0 - 14,9 (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 341 - 339 (WLTP), δημιουργώντας τον πιο ισχυρό κινητήρα σε πισωκίνητο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Ένα νέο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη για ταχύτερες αλλαγές και το νέο πρόγραμμα οδήγησης Torque Rear, παρέχουν στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει το επίπεδο εμπλοκής του ESC. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει τον πιο ακριβή έλεγχο της υπερστροφής από τον οδηγό. Η μετάδοση της ροπής στον πίσω άξονα σε επτά στάδια, μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός διακόπτη ελέγχου που είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Το νέο R8 GT* είναι περιορισμένης παραγωγής και θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 μονάδες για τις αγορές όλου του κόσμου. Διαθέτει νέα και αποκλειστικά χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και το σαλόνι, τα οποία αποτίνουν φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του R8 GT. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η ένδειξη με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου, ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος και ένα σαλόνι με επενδύσεις σε συνδυασμό μαύρου και κόκκινου. Το νέο Audi R8 Coupé V10 GT RWD* θα είναι διαθέσιμο μέσα στο 2023. 

Το R8 GT αποχαιρετά τον κινητήρα V10

Σε σύγκριση με το R8 V10 Performance RWD με 570 PS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km: 12,9 NEDC· 12,9 – 12,5 (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 295 – 294 (NEDC), 293 – 284 (WLTP), το οποίο αποτελεί τη βάση για τη δεύτερη έκδοση του R8 GT, η Audi Sport GmbH αυξάνει τις επιδόσεις του ειδικού αυτού μοντέλου προκειμένου να το φέρει στο ίδιο επίπεδο με την έκδοση quattro. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς από τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων φθάνει τους 620 PS και 565 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 6.400 έως τις 7.000 rpm (μέγιστο: 8.700 rpm). Ως αποτέλεσμα, το νέο R8 GT* (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km **: 15,0 - 14,9 (WLTP) ; συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 341 - 339 (WLTP), επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, φθάνει τα 200 km/h από στάση σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι στα 320 km/h.

Μία ακόμα σημαντική αναβάθμιση αφορά το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με ακόμα πιο γρήγορους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων. Χάρη στη διαφορετική τελική σχέση μετάδοσης το νέο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο εντυπωσιακές επιταχύνσεις σε όλη την κλίμακα των στροφών και σε κάθε ταχύτητα. Επιπλέον, υπάρχει ένα σχεδιαστικό στοιχείο αποκλειστικά για το R8 GT*, -η πολλαπλή εισαγωγής που είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.

Νέο οδηγικό mode "Torque Rear Drive"

Για πρώτη φορά, η Audi Sport GmbH, η οποία κατασκευάζει το νέο R8 GT* κατά κύριο λόγο στο χέρι στο Böllinger Höfe, προσφέρει τη νέα λειτουργία Torque Rear. Η ολίσθηση των τροχών του πίσω άξονα ελέγχεται μέσα από το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (ASR), το οποίο είναι τμήμα του ESC. Επτά χαρακτηριστικές καμπύλες λειτουργίας του συστήματος αποθηκεύονται στο ASR, προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης και διατήρησης της πρόσφυσης. Το επίπεδο 1 επιτρέπει τη μικρή ολίσθηση των τροχών, ενώ το επίπεδο 7 επιτρέπει αρκετά μεγαλύτερα περιθώρια γλιστρήματος των πίσω τροχών. Το επιθυμητό επίπεδο ροπής που φθάνει στον πίσω άξονα μπορεί να ρυθμιστεί μέσα από έναν περιστροφικό διακόπτη στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις ικανότητές του, αλλά και τις συνθήκες του δρόμου. Ανάλογα με το πως εξελίσσεται η όλη διαδικασία της ολίσθησης, και λαμβάνοντας υπόψη πληροφορίες από αισθητήρες για την ταχύτητα των τροχών, τη γωνία του τιμονιού, τη θέση του πεντάλ του γκαζιού και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα καθορίζει την ισχύ του κινητήρα που φθάνει στον πίσω άξονα και την ένταση της υπερστροφής που επιθυμεί ο οδηγός.

Less is more

Σε σύγκριση με το R8 Coupé V10 Performance RWD*, η Audi προχώρησε σε διάφορες αλλαγές που οδήγησαν σε μείωση του βάρος κατά περίπου 20 κιλά, φθάνοντας συνολικά τα 1.580 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Οι αποκλειστικοί τροχοί 20 ιντσών και 10 ακτίνων, που μπορούν να συνδυαστούν με ελαστικά Michelin Sport Cup 2 υψηλών επιδόσεων (τα οποία είναι σχεδιασμένα τόσο για τον δρόμο όσο και για την πίστα), παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Επίσης, οι ελαφριοί σφυρήλατοι τροχοί βασίζονται σε αγωνιστικά μοντέλα της Audi. Το εξαιρετικά ισχυρό κεραμικό σύστημα πέδησης, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό στο R8 GT*, εξοικονομεί επιπλέον βάρος. Παράλληλα, υπάρχουν μπάκετ καθίσματα ειδικά για το R8 και η σπορ ανάρτηση performance με την αντιστρεπτική ράβδο από CFRP. Η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Σε συνδυασμό με δύο συνδέσμους από κόκκινο ανοδιωμένο αλουμίνιο (για προστασία από τη διάβρωση), μειώνεται το βάρος και βελτιώνεται το κράτημα στις στροφές. Προαιρετικά διατίθεται και coilover ανάρτηση, για ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης στο R8 GT. H συγκεκριμένη ανάρτηση επιτρέπει την αυτόνομη ρύθμιση των επιπέδων συμπίεσης και εκτόνωσης αλλά και τη ρύθμιση του ύψους. Για να γίνει αυτό, οι πελάτες του R8 GT* μαζί με το αυτοκίνητο λαμβάνουν βιβλίο οδηγιών, αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνουν όλες τις ρυθμίσεις.

Εμφάνιση που αναδεικνύει το μοναδικό του status

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για να διαφοροποιηθεί το νέο Audi R8 V10 GT RWD* από τα υπόλοιπα μοντέλα, είναι εξοπλισμένο με κάποια αποκλειστικά για την έκδοση στοιχεία. Το πρώτο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η αναγραφή του ονόματος "R8 GT" με μαύρο χρώμα στο πίσω μέρος. Επίσης, όλα τα άλλα σήματα είναι και αυτά βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Σε συνδυασμό με το Carbon Aerokit, το οποίο είναι φτιαγμένο από γυαλιστερό πλαστικό και αναπτύχθηκε σε αεροδυναμική σήραγγα, έχουμε ένα πακέτο το οποίο προσφέρει υψηλότερη σταθερότητα και μεγαλύτερες ταχύτητες στις στροφές. Συνολικά, το Carbon Aerokit αποτελείται από τα ακόλουθα εξαρτήματα: μπροστινό splitter, μικρά εμπρός φτερά, αεροδυναμικά skirts στο πλάι του αμαξώματος, ένα διαχύτη και μία μεγάλη αεροτομή εφοδιασμένη με ανάρτηση. Η αεροτομή αυτή εξασφαλίζει την καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ανεβάζει την κάθετη δύναμη που ασκείται στον πίσω άξονα. Ακολουθώντας το στιλ του προκατόχου του, το νέο R8 GT* διατίθεται σε ματ χρώμα Suzuka Gray. Εναλλακτικά, υπάρχουν διαθέσιμα τα χρώματα Tangorot Metallic και Daytona Grey Metallic.

Στο εσωτερικό, η Audi Sport GmbH συνεχίζει τον φόρο τιμής της στο πρώτο R8 GT από το 2010. Στο σαλόνι κυριαρχεί ο συνδυασμός του μαύρου και του κόκκινου χρώματος. Από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία είναι οι κόκκινες ζώνες οι οποίες ήταν διαθέσιμες μόνο στο R8 GT πριν από 12 χρόνια. Τα πατάκια και τα μπάκετ καθίσματα φέρουν επίσης την ένδειξη του ειδικού μοντέλου σε μαύρο και κόκκινο χρώμα. Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό είναι ότι στο R8 GT* υπάρχει η αρίθμηση της παραγωγής του μοντέλου, τοποθετημένη στη μέση του επιλογέα και ενσωματωμένη στην επένδυση από ανθρακονήματα.

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων** για τα μοντέλα που αναφέρθηκαν πιο πάνω:

Audi R8 Coupé V10 GT RWD
Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km: 15.0 - 14.9 (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 341 - 339 (WLTP)

Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων είναι διαθέσιμες μόνο σύμφωνα με το WLTP και όχι σύμφωνα με το NEFZ για αυτό το όχημα. Οι πληροφορίες για την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων εξαρτώνται από τις επιλεγμένες προδιαγραφές του οχήματος.

Audi R8 Coupé V10 performance RWD

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km: 12.9 NEDC, 12,9 – 12,5 (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 295 – 294 (NEDC), 293 – 284 (WLTP)

Ο εξοπλισμός, τα δεδομένα και οι τιμές που καθορίζονται σε αυτό το έγγραφο αναφέρονται στη σειρά μοντέλων που προσφέρεται στη Γερμανία. Υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση. Εξαιρούνται τα λάθη και οι παραλείψεις.

*Οι συλλογικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών ρύπων όλων των μοντέλων που ονομάζονται και διατίθενται στη γερμανική αγορά μπορούν να βρεθούν στον κατάλογο που παρέχεται στο τέλος αυτού του κειμένου

**Οι αναγραφόμενες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 προσδιορίστηκαν σύμφωνα με τις νομικά καθορισμένες μεθόδους μέτρησης. Ο κύκλος δοκιμών WLTP αντικατέστησε πλήρως το NEDC την 1η Ιανουαρίου 2022, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία NEDC για οχήματα με νέες εγκρίσεις τύπου μετά από αυτήν την ημερομηνία.

Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά παρέχονται αποκλειστικά για να επιτρέπουν συγκρίσεις των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Πρόσθετος εξοπλισμός και αξεσουάρ (πρόσθετα ανταλλακτικά, διαφορετικοί τύποι ελαστικών, κ.λπ.) ενδέχεται να αλλάξουν τις σχετικές παραμέτρους του οχήματος, όπως το βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και, σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και το ατομικό στυλ οδήγησης, μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, τις εκπομπές CO2 και τα στοιχεία απόδοσης για το όχημα. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Audi
  • Audi R8 Coupé
  • Audi R8 Coupé V10 GT RWD

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Audi μπαίνει στη Formula 1
    Nextdeal newsroom, 29/8/2022

    Η Audi μπαίνει στη Formula 1

  • Kosmocar-Audi: Δωρεάν προγραμματισμένη συντήρηση 7 ετών χωρίς κανένα χιλιομετρικό περιορισμό για τα μοντέλα Q4 e-tron και e-tron GT
    Nextdeal newsroom, 26/7/2022

    Kosmocar-Audi: Δωρεάν προγραμματισμένη συντήρηση 7 ετών χωρίς κανένα χιλιομετρικό περιορισμό για τα μοντέλα Q4 e-tron και e-tron GT

  • H Audi επίσημος χορηγός στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum του Νταβός

    H Audi επίσημος χορηγός στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum του Νταβός

    Για πρώτη φορά το Παγκόσμιο Οικονομικό Forum του Νταβός πραγματοποιείται μέσα στον Μάϊο, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Η Audi...
    Nextdeal newsroom, 26/05/2022 - 15:19 26/5/2022
  • Η μοναδική εμπειρία του Apple Music σε επιλεγμένα μοντέλα της Audi

    Η μοναδική εμπειρία του Apple Music σε επιλεγμένα μοντέλα της Audi

    Η Audi ενσωματώνει σε επιλεγμένα μοντέλα της το Apple Music, μια premium συνδρομητική υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης μουσικής. Η προσθήκη του...
    Nextdeal newsroom, 24/05/2022 - 07:22 24/5/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
  • 09:05 Επιμνημόσυνη δέηση για τον ήρωα της Κύπρου Αιμίλιο Μανιά στον Άγιο Δημήτριο Παραβόλας
  • 08:54 Γαλλικό μνημόνιο αλά… Ελληνικά, σχέδιο για βάσεις των ΗΠΑ σε ελληνικά νησιά, πόσο εκτεθειμένη είναι η Ελλάδα στου δασμούς, σε υψηλά 24 ετών το επενδυτικό ρίσκο και το ισχυρό αποτύπωμα της Elvalhalcor
  • 16:06 Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων - Τι προβλέπει ο νόμος 5116/2024
  • 15:40 ΣυΝΑΙσθηματικά: Άγιος Νικόλαος Πειραιά - Η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυτικών
  • 15:15 Φωτορεπορτάζ από το συνέδριο της ΕΑΕΕ στην Ύδρα με την κάμερα του «ΝΑΙ»
  • 14:22 Ατλαντική Ένωση: Ισχυρή πολυεθνική ταυτότητα με σταθερή Ελληνική Διοίκηση
  • 14:04 Eurolife FFH: Παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα
  • 13:52 Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου
  • 13:16 Αλλάζει το πλαίσιο εσωτερικής διακυβέρνησης των τραπεζών με απόφαση της Τραπέζης της Ελλάδος
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  6. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)
  7. 10/7 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube