close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Volkswagen: νέα μοντέλα πιο γρήγορα και με ψηφιακό DNA
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/3/2022 - 10:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Volkswagen: νέα μοντέλα πιο γρήγορα και με ψηφιακό DNA

Nextdeal newsroom, 8/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • Ο μετασχηματισμός της Volkswagen σε κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ξεκινά από τη διαδικασία ανάπτυξης νέων μοντέλων, με έμφαση στις απαιτήσεις των πελατών και στο λογισμικό
  • Η ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου μειωμένη κατά 25%, από 54 σε 40 μήνες
  • Στόχος η κατασκευή ενός αυτοκινήτου στη γραμμή παραγωγής σε διάστημα δέκα ωρών ανά όχημα
  • Επένδυση ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ στο project Campus Sandkamp για ένα υπερσύγχρονο κέντρο ανάπτυξης νέων οχημάτων

Με στόχο τον μετασχηματισμό της σε κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής ACCELERATE, η Volkswagen επαναπροσδιορίζει το τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης στο Wolfsburg. Αυτό περιλαμβάνει τη μετατροπή του τμήματος του Group με περισσότερους από 11.500 μηχανικούς σε μονάδα που θα δώσει τον ρυθμό για τον μετασχηματισμό της εταιρείας. Θα δοθεί έμφαση στον πλήρη επανασχεδιασμό της διαδικασίας ανάπτυξης νέων μοντέλων, με εστίαση στο λογισμικό (software), τις απαιτήσεις πελατών και την Scalable Systems Platform ή SSP, την μελλοντική ηλεκτρική πλατφόρμα της Volkswagen, ενώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα είναι οι προηγμένες λειτουργίες και όχι τα μεμονωμένα εξαρτήματα. Κάτι τέτοιο αναμένεται να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης κατά περίπου 25%, να αυξήσει την ταχύτητα κυκλοφορίας νέων εκδόσεων λογισμικού και επίσης να επιταχύνει σημαντικά τις διαδικασίες παραγωγής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα Volkswagen Golf της προηγούμενης εικοσαετίας διέθετε λογισμικό που είχε αναπτυχθεί με 50.000 γραμμές κώδικα. Ένα σύγχρονο Passat διαθέτει 1 – 3 εκατομμύρια γραμμές κώδικα ενώ το νούμερο αυτό εκτοξεύεται στην περιοχή 10 – 100 εκατομμυρίων γραμμών για ένα μοντέλο της οικογένειας ID.. Στο μέλλον, με την εξέλιξη και της αυτόνομης οδήγησης, ένα αυτοκίνητο θα διαθέτει λογισμικό για την ανάπτυξη του οποίου θα έχουν χρησιμοποιηθεί 200 – 300 εκατομμύρια γραμμές κώδικα!

«Καθώς το αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα ηλεκτροκίνητο προϊόν που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένο λογισμικό, τότε η ανάπτυξή του πρέπει επίσης να εξελιχθεί. Επαναπροσδιορίζουμε την Τεχνική Ανάπτυξη, δίνοντας προτεραιότητα στο software με το hardware να έπεται. Στο μέλλον, τα project οχημάτων θα ολοκληρώνονται σε 40 μήνες από την στιγμή στην οποία θα έχει τεθεί σε εφαρμογή η βασική αρχιτεκτονική λογισμικού, αντί για 54 μήνες σήμερα», δήλωσε ο Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη.

Η νέα προσέγγιση, γνωστή ως μηχανική συστημάτων ή systems engineering, είναι μια προσέγγιση ήδη γνωστή σε πολύπλοκα έργα ανάπτυξης στη βιομηχανία, όπως στην κατασκευή αεροσκαφών. Στη δεκαετία του 1990, η ανάπτυξη οχημάτων επικεντρώθηκε κυρίως στα εξαρτήματα. Καθώς οι λειτουργίες και τα ηλεκτρονικά προστέθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η συνδεσιμότητα άρχισε να παίζει έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο. Πλέον, σήμερα και στο μέλλον, το όχημα πρέπει να θεωρείται ως ένα ακόμα σύστημα σε ολόκληρο το οικοσύστημα του πελάτη και να επικοινωνεί απρόσκοπτα με όλα τα συστήματα εκτός του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, ειδικοί από διαφορετικούς τομείς καταγράφουν τις απαιτήσεις και τις αλληλεξαρτήσεις σε πρώιμο στάδιο και διασφαλίζουν ότι τα συστήματα και τα εξαρτήματα έχουν διαμορφωθεί και σχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε όλες αυτές οι λειτουργίες να μπορούν να συνδυάζονται απρόσκοπτα.

Η Volkswagen θα επενδύσει 800 εκατομμύρια ευρώ στο Campus Sandkamp τα επόμενα πέντε χρόνια. Το νέο, υπερσύγχρονο κέντρο ανάπτυξης θα ανεβάσει τον πήχη στην ανάπτυξη οχημάτων, στεγάζοντας περισσότερους από 4.000 μηχανικούς και λειτουργώντας ως ομπρέλα για το σχεδιασμό, τη σύλληψη, την εμπειρία χρήστη, τη στρατηγική προϊόντων, τη σειρά μοντέλων, την τεχνική διαχείριση έργου, τα οικονομικά, τον προγραμματισμό παραγωγής, τη διασφάλιση ποιότητας και τις πωλήσεις.

Την ίδια στιγμή, η Volkswagen εργάζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί το Group στο μέλλον, γνωστή ως Scalable Systems Platform - SSP. Μια ισχυρή και επεκτάσιμη πλατφόρμα για την ηλεκτρική εποχή, θα αναπτυχθεί για πρώτη φορά το 2026 στο έργο Trinity της Volkswagen και τελικά θα συγχωνεύσει τις τρέχουσες πλατφόρμες MEB και PPE. Αυτό θα καταστήσει την SSP το θεμέλιο για όλες τις μάρκες και τα μοντέλα – με άλλα λόγια, τη βάση για περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα του Group – και θα επιτρέψει στη Volkswagen να εδραιώσει τη θέση της ως ηγετική δύναμη όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Όπως η MEB, η SSP θα είναι επίσης ανοικτή και διαθέσιμη σε άλλες εταιρείες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Volkswagen
  • VW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς τα VW ID.5 & ID.5 GTX «μιλούν» στην καρδιά του ασφαλιστή;
    Γιώργος Μούζος, 8/11/2021

    Πώς τα VW ID.5 & ID.5 GTX «μιλούν» στην καρδιά του ασφαλιστή;

  • Νέο VW Polo: Ριζικά ανανεωμένο & τεχνολογικά προηγμένο
    Γιώργος Μούζος, 5/10/2021

    Νέο VW Polo: Ριζικά ανανεωμένο & τεχνολογικά προηγμένο

  • New Auto: Η στρατηγική του VW Group για την κινητικότητα του μέλλοντος!

    New Auto: Η στρατηγική του VW Group για την κινητικότητα του μέλλοντος!

    Ο κλάδος του αυτοκινήτου αλλάζει και μάλιστα ταχύτατα! Υπό αυτό το πρίσμα, ο όμιλος της VW μετασχηματίζεται και ετοιμάζεται για...
    Γιώργος Μούζος, 21/07/2021 - 15:37 21/7/2021
  • VW T-Roc: Ποιες οι προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας που χαροποιούν τις ασφαλιστικές;

    VW T-Roc: Ποιες οι προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας που χαροποιούν τις ασφαλιστικές;

    Το δυναμικό crossover της Volkswagen με κινητήρα ντίζελ γίνεται ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων, ενώ ξεχωρίζει και με τις τεχνολογίες ασφαλείας...
    Γιώργος Μούζος, 08/01/2021 - 15:32 8/1/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
16:23 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
  • 11:40 Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα καραδοκούν και το καλοκαίρι!
  • 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
  • 10:54 Όταν το φως του ήλιου γίνεται παγίδα: Τι κρύβεται πίσω από την «ηλιακή δηλητηρίαση»!
  • 10:33 Από σήμερα 11 Αυγούστου αναλήψεις από τα ΑΤΜ με μηδενικές χρεώσεις
  • 10:19 Πλαγίως: Αξίζει να το διαβάσετε
  • 09:33 Οι κίνδυνοι του καλοκαιριού για τους ογκολογικούς ασθενείς!
  • 09:25 Οι Άγιοι νεομάρτυρες Αναστάσιος Πανέρας και Δημήτριος Μπεγιάζης
  • 09:22 Πότε και πώς θα δείτε τις Περσείδες
  • 09:20 Τιμή για τον Τάσο Ισαάκ και τον Σολωμό Σολομού
  • 09:14 Δυναμική παρουσία του δικτύου διαγνωστικών κέντρων HealthSpot στα ελληνικά νησιά
  • 09:10 Nelly’s – Η Σαντορίνη του μεσοπολέμου
  • 09:03 «ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΦΟΡΑΣ» στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης
  • 08:57 200 χρόνια από την απελευθέρωση του Απόκουρου
  • 08:51 «Χρυσά» τα κορίτσια της ελληνικής κωπηλασίας
  • 08:30 «Θεοτοκωνύμια»: Τα 501 ονόματα της Παναγίας
  • 15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  6. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube