close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/3/2021 - 10:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Nextdeal newsroom, 9/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο 7ο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε διαδικτυακά από την Boussias Communications και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος περιέγραψε το ταξίδι του πελάτη από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, έως και την αξιολόγηση της εργασίας στο όχημά του μετά το πέρας ραντεβού. Με τη διαρκή ανάπτυξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, τη διασύνδεση των συστημάτων σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίηση των πελατών, αλλά και τους άρτια εκπαιδευμένους Agents στην αναγνώριση του σωστού ανταλλακτικού ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς, η Carglass® έχει καταφέρει να μετατρέπει ένα στρεσογόνο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η συνεχής εξέλιξη, η ανάπτυξη και η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βασικός στόχος του φετινού συνεδρίου ήταν η ανάδειξη των βασικών τάσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών για το 2021, μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies σημαντικών brands από διαφορετικούς κλάδους, που θέτουν πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Carglass® παραμένοντας πιστή στο βασικό της Σκοπό που είναι να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της επιτυγχάνοντας να προσφέρει συστηματικά ολιστική εμπειρία εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • Carglass Ελλάδος
  • συνέδριο
  • καλές πρακτικές
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό
    Nextdeal newsroom, 2/3/2021

    Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό

  • Πιστοποίηση ISO για την Carglass®
    Nextdeal newsroom, 23/2/2021

    Πιστοποίηση ISO για την Carglass®

  • Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Carglass® για μια ακόμη χρονιά στην κατηγορία «Email Response» του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM...
    Nextdeal newsroom, 09/02/2021 - 12:14 9/2/2021
  • Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® Ελλάδος, ενισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της υπέρ της ισότητας στο χώρο εργασίας, υπέγραψε την «Χάρτα Διαφορετικότητας», για την...
    Nextdeal newsroom, 26/01/2021 - 12:48 26/1/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  5. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  6. 18/8 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  7. 20/8 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube