close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/3/2021 - 10:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Nextdeal newsroom, 9/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο 7ο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε διαδικτυακά από την Boussias Communications και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος περιέγραψε το ταξίδι του πελάτη από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, έως και την αξιολόγηση της εργασίας στο όχημά του μετά το πέρας ραντεβού. Με τη διαρκή ανάπτυξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, τη διασύνδεση των συστημάτων σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίηση των πελατών, αλλά και τους άρτια εκπαιδευμένους Agents στην αναγνώριση του σωστού ανταλλακτικού ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς, η Carglass® έχει καταφέρει να μετατρέπει ένα στρεσογόνο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η συνεχής εξέλιξη, η ανάπτυξη και η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βασικός στόχος του φετινού συνεδρίου ήταν η ανάδειξη των βασικών τάσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών για το 2021, μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies σημαντικών brands από διαφορετικούς κλάδους, που θέτουν πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Carglass® παραμένοντας πιστή στο βασικό της Σκοπό που είναι να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της επιτυγχάνοντας να προσφέρει συστηματικά ολιστική εμπειρία εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • Carglass Ελλάδος
  • συνέδριο
  • καλές πρακτικές
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό
    Nextdeal newsroom, 2/3/2021

    Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό

  • Πιστοποίηση ISO για την Carglass®
    Nextdeal newsroom, 23/2/2021

    Πιστοποίηση ISO για την Carglass®

  • Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Carglass® για μια ακόμη χρονιά στην κατηγορία «Email Response» του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM...
    Nextdeal newsroom, 09/02/2021 - 12:14 9/2/2021
  • Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® Ελλάδος, ενισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της υπέρ της ισότητας στο χώρο εργασίας, υπέγραψε την «Χάρτα Διαφορετικότητας», για την...
    Nextdeal newsroom, 26/01/2021 - 12:48 26/1/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
16:28 ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
  • 16:15 NN Hellas: 3 tips για τα Χριστούγεννα!
  • 15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube