close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/10/2020 - 20:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως

Nextdeal newsroom, 27/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand. Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.

«Η άνοδος της αξίας της Hyundai Motor Company μπορεί να αποδοθεί στην ενίσχυση των μελλοντικών δραστηριοτήτων κινητικότητας και στις συνεχείς επενδύσεις της μάρκας, όπως η ανακοίνωση της μάρκας ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ», δήλωσε ο κ. Mike Rocha, Global Director της Interbrand Brand Valuation. «Εν μέσω της πανδημίας Covid-19, η Hyundai Motor Company έχει αποδείξει ενεργά πόσο ανταποκρίνεται στις αλλαγές της αγοράς. Λαμβάνει διάφορες αποφάσεις, όπως η γρήγορη ανταπόκριση στις διαδικτυακές πωλήσεις, οι δραστηριότητες κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, η επέκταση των πωλήσεων ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων οχημάτων καθώς και η συνεχής επένδυση στη μελλοντική κινητικότητα».

Η δέσμευση της Hyundai Motor στα ηλεκτρικά οχήματα αποδείχθηκε πρόσφατα με το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφορά αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Στο πλαίσιο της IONIQ, η εταιρεία θα αξιοποιήσει την κορυφαία τεχνογνωσία της σε ηλεκτρικά (EV) οχήματα παρουσιάζοντας τρία νέα ειδικά μοντέλα στα επόμενα τέσσερα χρόνια και ακόμη πιο καινοτόμα μοντέλα μελλοντικά. Η δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς και επιταχύνει το πλάνο της Hyundai να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.

Η επένδυση, επίσης, της Hyundai Motor στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ενίσχυσε ιδιαίτερα τη θέση της στον ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα μεταφορών. Η εταιρεία παρέδωσε πρόσφατα τα πρώτα επτά οχήματα του 1ου παγκοσμίως ηλεκτρικού βαρέως τύπου φορτηγού κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής XCIENT Fuel Cell σε πελάτες στην Ελβετία. Η παραγωγική ικανότητα του XCIENT Fuel Cell θα φτάσει τις 2.000 μονάδες ετησίως έως το 2021.

Επιπλέον, η εταιρεία προσπαθεί να δώσει λύσεις στις προκλήσεις της αστικής κυκλοφορίας και να αναδείξει ένα καινοτόμο νέο πρότυπο κινητικότητας μέσω της Urban Air Mobility (UAM). Και για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στη ρομποτική, την αυτόνομη οδήγηση και άλλους μελλοντικούς τρόπους κινητικότητας, πραγματοποιεί συνεχώς νέα προγράμματα συνεργασίας έρευνας και ανάπτυξης με διάφορα εργαστήρια καινοτομίας σε όλο τον κόσμο.

«Έχουμε προσαρμοστεί στις ταχέως εξελισσόμενες συνθήκες της αγοράς για να γίνουμε ηγέτης της μελλοντικής κινητικότητας και είμαστε ευέλικτοι να ανταποκριθούμε σε πρωτόγνωρους συνθήκες, όπως αυτές που προκαλούνται από την πανδημία», δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Βασιζόμενοι στις ενισχυμένες επενδύσεις και την τεχνολογική ανταγωνιστικότητα της μελλοντικής κινητικότητας, θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να παρέχουμε μια καλύτερη εμπειρία ζωής στους πελάτες μας και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα καθώς και να καθιερωθούμε ως μια μάρκα που συμβάλλει στην ανθρώπινη ευτυχία».

Ταυτόχρονα, η Hyundai προσαρμοσμένη στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενισχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεών της. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα «Click to Buy» της εταιρείας παρουσιάζει στις ΗΠΑ και την Ινδία εξαιρετικά αποτελέσματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την Ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήματα και έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 2.000 πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας Click to Buy στην Ινδία. Στις ΗΠΑ, περισσότερο από το 95% των τοπικών αντιπροσώπων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Click to Buy.

Αντιμετωπίζοντας τις συνθήκες του COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποίησε διάφορες δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς για πελάτες που επλήγησαν από τις συνέπειες της πανδημίας. Η εταιρεία παρείχε υποστήριξη οχημάτων, προϊόντα υγιεινής, μεταφορά ασθενών και ιατρικού προσωπικού καθώς και διάφορα οικονομικά οφέλη και υπηρεσίες.

Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία συμβούλων Interbrand διεξάγει ετησίως την αξιολόγηση των μεγάλων εμπορικών μαρκών παγκοσμίως και διαμορφώνει την κατάταξή τους. Η παρούσα αξία κάθε μάρκας επιτυγχάνεται μετά από μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση των φορολογικών και εμπορικών της δραστηριοτήτων, οι οποίες χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των μελλοντικών εσόδων της.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Hyundai
  • κορυφαία μάρκα
  • Best Global Brands
  • Interbrand

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέο Hyundai i30: Δυναμικότερη σχεδίαση, μεγαλύτερη οικονομία και ισχυρότερες επιδόσεις!
    Nextdeal newsroom, 6/10/2020

    Νέο Hyundai i30: Δυναμικότερη σχεδίαση, μεγαλύτερη οικονομία και ισχυρότερες επιδόσεις!

  • Η Hyundai παρουσιάζει το όραμά της για τη μελλοντική κινητικότητα στο GREENTECH FESTIVAL 2020
    Nextdeal newsroom, 17/9/2020

    Η Hyundai παρουσιάζει το όραμά της για τη μελλοντική κινητικότητα στο GREENTECH FESTIVAL 2020

  • Ψηφιακή Παγκόσμια Πρεμιέρα για την επαναστατική 4η γενιά του Hyundai Tucson

    Ψηφιακή Παγκόσμια Πρεμιέρα για την επαναστατική 4η γενιά του Hyundai Tucson

    Η Hyundai Motor αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουργιου Tucson λίγο πριν την Ψηφιακή Παγκόσμια Πρεμιέρα του που θα πραγματοποιηθεί σήμερα...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2020 - 11:36 15/9/2020
  • Νέες τεχνολογίες κλιματισμού από τη Hyundai

    Νέες τεχνολογίες κλιματισμού από τη Hyundai

    Η Hyundai Motor ανακοίνωσε την ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογιών για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην καμπίνα του οχήματος...
    Nextdeal newsroom, 04/08/2020 - 16:40 4/8/2020
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
16:40 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  • 16:23 Για πρώτη φορά γυναίκα Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι στη Βρετανία
  • 15:53 100 Χρόνια Ε.Ε.Α. - 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως
  • 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  • 14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  3. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  4. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  5. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης
  6. 30/9 Δημήτρης Σπυράκος: Πληρωμή ασφαλίστρου σε δόσεις - Μία αδιαφανής και πανάκριβη πίστωση
  7. 3/10 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube