close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/12/2019 - 14:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E

Nextdeal newsroom, 4/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η νέα σαιζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E ξεκίνησε, με τους Daniel Abt και Lucas di Grassi να είναι για άλλη μία χρονιά, έκτη συνεχόμενη, οι πιλότοι της ομάδας της Audi. Κανένα άλλο δίδυμο στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μονοθέσιων δεν έχει συμμετάσχει σε τόσους αγώνες ως μέλη της ίδιας ομάδας. Και κανένα άλλο δεν έχει να επιδείξει τόσο εντυπωσιακό παλμαρέ: με 40 τερματισμούς στο βάθρο και πάνω από 1.000 βαθμούς συνολικά, η Audi Sport ABT Schaeffler είναι αναμφισβήτητα η πιο επιτυχημένη ομάδα στη Formula E.  

Στα τέλη του 2017, η Audi ήταν ο πρώτος γερμανός κατασκευαστής που εισήλθε στη Formula E με εργοστασιακή υποστήριξη, με την πρώτη της επίσημη σαιζόν εμπλοκής με τα ηλεκτρικά της μονοθέσια να ολοκληρώνεται θριαμβευτικά, με κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και τη δεύτερη θέση σε αυτό των οδηγών. Η Audi Sport ABT Schaeffler ξεκινά πολύ φιλόδοξα τη νέα διοργάνωση, με τους συνολικά 14 αγώνες, ως «ένας από τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου, τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς», όπως δήλωσε και ο Allan McNish, επικεφαλής της ομάδας Audi Sport ABT Schaeffler.

Η συμμετοχή στη Formula E ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της Audi: Μέχρι το 2025, η μάρκα σχεδιάζει να παρουσιάσει περισσότερα από 30 ηλεκτρικά ή εξηλεκτρισμένα μοντέλα. Το 2018, το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron σηματοδότησε την αρχή, ακολουθούμενο από την έκδοση Sportback, ενώ το 2020 αναμένεται η εντυπωσιακή, σπορ εκδοχή του, το e-tron GT.

Με δώδεκα ομάδες, 24 οδηγούς και συνολικά δέκα κατασκευαστές - συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων premium γερμανικών μαρκών Audi, BMW, Mercedes και Porsche - οι οπαδοί μπορούν να περιμένουν να παρακολουθήσουν την αναμφίβολα πιο συναρπαστική σαιζόν όλων των εποχών. 

Audi e-tron FE06

Η Audi συμμετέχει στην εφετινή σαιζόν με το μονοθέσιο με κωδικό e-tron FE06. Στην εξέλιξη του νέου μονοθέσιου η Audi βελτιστοποίησε κάθε λεπτομέρεια περνώντας ατέλειωτες ώρες σε φάση προσομοίωσης. Τα αποτελέσματα, ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, μικρότερο βάρος, καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου και αυξημένες δυνατότητες του λογισμικού. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι αυστηροί κανονισμοί της Formula E είναι σαφέστατοι: Εκτός από το λογισμικό, το κινητήριο σύστημα είναι ο μόνος τομέας που οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να εξελίσσουν ελεύθερα. Αποτελείται από τον κινητήρα, τον μετατροπέα ισχύος, τη μετάδοση και την πίσω ανάρτηση. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η μονάδα κινητήρα-γεννήτριας, που ονομάζεται Audi Schaeffler MGU04, έχει εξελιχθεί από κοινού από την Audi και το συνεργάτη τεχνολογίας Schaeffler. «Με βαθμό απόδοσης μετατροπής ενέργειας μεγαλύτερο του 90% είμαστε ήδη στο όριο σε ότι αφορά την απόδοση. Παρόλα αυτά, όπως και με τα χαρακτηριστικά της MGU και του μετατροπέα, μικρά βήματα εξέλιξης είναι ακόμα εφικτά», λέει ο Tristan Summerscale, επικεφαλής για τη Formula E στην Audi.

Οι μηχανικοί πέτυχαν μια περαιτέρω μείωση του βάρους του κινητήριου συστήματος και τη βελτιστοποίηση του χώρου, η οποία αφορά στη διάταξη και την πρόσβαση στα μεμονωμένα εξαρτήματα. «Το πρόγραμμα σε μια μέρα αγώνα Formula E είναι εξαιρετικά σφιχτό: δεν υπάρχει πολύς χρόνος για οδήγηση και τα διαλείμματα μεταξύ των διαφόρων περιόδων είναι συνήθως μικρά», λέει ο Summerscale. «Έτσι, η ταχύτητα με την οποία οι μηχανικοί μπορούν να κάνουν αλλαγές, για παράδειγμα στην ανάρτηση και τα αμορτισέρ ή επισκευές σε περίπτωση βλάβης, μπορεί να είναι καθοριστική. Έχουμε σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, όλοι επιδιώκουν τον ένα και μοναδικό στόχο, να βρουν το κρίσιμο δέκατο του δευτερολέπτου που μπορεί τελικά να κάνει τη διαφορά μεταξύ νίκης και ήττας», ολοκληρώνει.

Στην έκτη σαιζόν της Formula E, το σύστημα κίνησης έχει μέγιστη ισχύ 250 kW (340 PS) στα προκριματικά, ενώ στους αγώνες η απόδοση περιορίζεται στα 200 kW (272 PS). 

Όλες οι ομάδες της Formula E έχουν στη διάθεσή τους πανομοιότυπες μπαταρίες 385 κιλών που προμηθεύει η McLaren. Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται μεταξύ του καθίσματος οδηγού και του κινητήριου συστήματος, έχει χωρητικότητα 52 kWh και επαναφορτίζεται εντός 45 λεπτών.

Ήδη από την πέμπτη σαιζόν χρησιμοποιείται σύστημα πέδησης by-wire, στο οποίο η ενεργοποίηση των φρένων και η μεταφορά στον πίσω άξονα είναι ξεχωριστά το ένα από το άλλο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Ως αποτέλεσμα, η κατανομή της δύναμης πέδησης ρυθμίζεται πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και η ανάκτηση είναι ακόμα πιο αποτελεσματική.

Όπως και στη Formula 1, έτσι και εδώ ο οδηγός κάθεται σε ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας της FIA. Οι δομές σύγκρουσης από CFRP στο εμπρός και στο πίσω μέρος εξασφαλίζουν τη μέγιστη ασφάλεια. Όπως συμβαίνει στη Formula 1, το σύστημα Halo βρίσκεται και εδώ πάνω από το χώρο του οδηγού προστατεύοντας το κεφάλι του. Το ελάχιστο βάρος ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου Formula E είναι 900 κιλά (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού). Το ηλεκτρικό μονοθέσιο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα στις πίστες της Formula E είναι περίπου 240 χλμ./ ώρα.

Στην περίοδο δοκιμών του καλοκαιριού, οι Daniel Abt και Lucas di Grassi συμμετείχαν ενεργά σε πίστες στη Γερμανία, τη Νότια Ευρώπη και τη Σκανδιναβία, με κοινό χαρακτηριστικό τις μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές. Στόχος, η προετοιμασία για ιδανική απόδοση είτε στο δροσερό Παρίσι είτε στο καυτό Σαντιάγκο της Χιλής. Στη Formula E από τις 31 Οκτωβρίου δεν επιτρέπονται οι δοκιμές, ούτε έστω στις προσωρινές πίστες εντός πόλεων. Η ομάδα χρησιμοποιεί υπερσύγχρονο προσομοιωτή στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Neuburg, αποτελούμενο από πλαίσιο Formula Ε, με μια μεγάλη οθόνη με πλέον των 240 μοιρών περιφερειακής ορατότητας που περιβάλλεται από πολλές μικρότερες. Για την σαιζόν που ξεκίνησε, μηχανήματα και λογισμικό έχουν βελτιστοποιηθεί, με την κίνηση του μονοθέσιου και την αναπαράσταση της πίστας να είναι ακόμα πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Audi
  • Audi e-tron FE06
  • Formula E

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Audi A1 30 TFSI: Για τον premium ασφαλιστή!
    Γιώργος Μούζος, 7/10/2019

    Audi A1 30 TFSI: Για τον premium ασφαλιστή!

  • Audi AI:TRAIL quattro: το εκτός δρόμου όχημα του μέλλοντος
    Nextdeal newsroom, 11/9/2019

    Audi AI:TRAIL quattro: το εκτός δρόμου όχημα του μέλλοντος

  • To ηλεκτρικό Audi e-tron πάει σε 10 χώρες εντός 24 ωρών

    To ηλεκτρικό Audi e-tron πάει σε 10 χώρες εντός 24 ωρών

    Δέκα ευρωπαϊκές χώρες σε 24 ώρες με σύντομες στάσεις για επαναφόρτιση! Το Audi e-tron πραγματικά εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες του και...
    Γιώργος Μούζος, 26/08/2019 - 15:02 26/8/2019
  • Νέο Audi S8: H επιτομή της πολυτέλειας, των επιδόσεων και της ασφάλειας!

    Νέο Audi S8: H επιτομή της πολυτέλειας, των επιδόσεων και της ασφάλειας!

    Το νέο Audi S8 συνδυάζει κορυφαία πολυτέλεια με δυναμικό σπορ στιλ, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σημείο αναφοράς για το Vorsprung durch...
    Γιώργος Μούζος, 02/07/2019 - 12:16 2/7/2019
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  2. 24/12 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  3. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  4. 24/12 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  5. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  6. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  7. 23/12 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube