close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/2/2019 - 13:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;

Nextdeal newsroom, 7/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με νέο ενημερωτικό έγγραφο του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, παρότι η νομοθεσία της ΕΕ σχετικά με τις εκπομπές των οχημάτων βελτιώθηκε μετά το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ», ορισμένα ζητήματα δεν έχουν επιλυθεί (δείτε εδώ το έγγραφο).

Οι ελεγκτές χαιρετίζουν τις βελτιώσεις όσον αφορά την εποπτεία της αγοράς, αλλά επισημαίνουν ότι η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από την εφαρμογή της από τα κράτη μέλη. Προειδοποιούν επίσης για το ενδεχόμενο οι κατασκευαστές να μηχανευτούν άλλους τρόπους προκειμένου να παρακάμψουν τα νέα συστήματα δοκιμών και ότι το περιθώριο εφαρμογής ανεξάρτητων δοκιμών από τρίτους ενδέχεται να είναι περιορισμένο λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγονται.

Το 2015 οι αποκλίσεις μεταξύ των μετρήσεων που καταγράφονται στο εργαστήριο και των εκπομπών ρύπων των οχημάτων σε κανονικές συνθήκες οδήγησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου «ντίζελγκεϊτ», ήτοι της πρακτικής ορισμένων κατασκευαστών αυτοκίνητων να χρησιμοποιούν «διατάξεις αναστολής», προκειμένου οι εκπομπές των οχημάτων τους κατά τη μέτρησή τους στο πλαίσιο επίσημων δοκιμών να είναι σημαντικά χαμηλότερες από αυτές που πράγματι παράγονται κατά την οδήγηση.

Το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ» έδωσε στην ΕΕ την ώθηση να επισπεύσει νομοθετικές πρωτοβουλίες που ήταν ήδη σε εξέλιξη ή να λάβει νέα μέτρα. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συγκρότησε εξεταστική επιτροπή προκειμένου να διερευνήσει το θέμα των μετρήσεων των εκπομπών και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τα σχέδιά της να βελτιώσει τα στοιχεία που διατίθενται σχετικά με τις δοκιμές εκπομπών των οχημάτων, τα οποία επί του παρόντος είναι περιορισμένα, αποσπασματικά και η πρόσβαση σε αυτά είναι δυσχερής. Πέραν αυτών, επήλθαν πολλές αλλαγές στους ελέγχους των εκπομπών των οχημάτων στην ΕΕ:

  • Η Επιτροπή εξουσιοδοτείται πλέον να εξετάζει τις εργασίες των εθνικών αρχών που είναι αρμόδιες για την έγκριση τύπου, να υποβάλλει οχήματα σε δοκιμές, να ανακαλεί ή να αναστέλλει εγκρίσεις τύπου και να επιβάλλει κυρώσεις.
  • Η δοκιμή οχημάτων σε κυκλοφορία είναι πλέον υποχρεωτική στα κράτη μέλη της ΕΕ, και μπορεί να διενεργείται και από ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη.
  • Καθιερώθηκαν νέες δοκιμές προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μεγάλης απόκλισης μεταξύ των επίπεδων εκπομπών CO2 (διοξειδίου του άνθρακα) που μετρούνται σε συνθήκες εργαστηρίου και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης καθώς και για τη μέτρηση των εκπομπών NOx (οξειδίου του αζώτου).

Πολλοί από τους νέους αυτούς κανόνες δεν έχουν ακόμη τεθεί σε πλήρη εφαρμογή, και, ως εκ τούτου, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να αξιολογηθεί κατά πόσον τα προβλήματα έχουν επιλυθεί. Παρ’ όλα αυτά, οι ελεγκτές υπογραμμίζουν σειρά ζητημάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο σύστημα δοκιμών.

«Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι έχουν ληφθεί μέτρα, αλλά ενδεχομένως να χρειαστούν πολλά χρόνια έως ότου βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα στις αστικές περιοχές, δεδομένου του μεγάλου αριθμού των εξαιρετικά ρυπογόνων αυτοκινήτων που εξακολουθούν να κυκλοφορούν» δήλωσε ο Samo Jereb, Μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιος για το συγκεκριμένο ενημερωτικό έγγραφο. «Αν και ο αριθμός των οχημάτων που έχουν ανακληθεί μέχρι σήμερα ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια, από τα περιορισμένα στοιχεία που είναι διαθέσιμα προκύπτει ότι ο αντίκτυπος των ανακλήσεων στις εκπομπές NOx ήταν πολύ περιορισμένος.»

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο
  • ΕΕ
  • εκπομπές ρύπων
  • ντίζελγκεϊτ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030
    Nextdeal newsroom, 4/10/2018

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030

  • Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)
    Nextdeal newsroom, 20/4/2018

    Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)

  • Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Το σκάνδαλο Volkswagen, έδειξε ότι ισχύον σύστημα πιστοποίησης αυτοκινήτων της ΕΕ έχει αδυναμίες. Την Πέμπτη, οι ευρωβουλευτές ενέκριναν προτάσεις που στοχεύουν...
    Nextdeal newsroom, 13/02/2017 - 08:58 13/2/2017
  • Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Μέτρα-σταθμό για την παρεμπόδιση της δημιουργίας ενός ακόμα σκανδάλου Dieselgate στην Ευρώπη υιοθέτησε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.   Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ,...
    Nextdeal newsroom, 27/04/2017 - 08:57 27/4/2017
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΣΑ: Ζητά την άμεση ενεργοποίηση της δυνατότητας επιλογής ιδιωτών ιατρών από τους πολίτες ως προσωπικών ιατρών
12:28 ΙΣΑ: Ζητά την άμεση ενεργοποίηση της δυνατότητας επιλογής ιδιωτών ιατρών από τους πολίτες ως προσωπικών ιατρών
  • 12:20 Βαρύ πρόστιμο επιβλήθηκε στην κλινική που αποκάλυψε τον ιατρικό φάκελο της Σακίρα
  • 12:10 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  • 10:44 Πλαγίως: Η Κρήτη, η ανεξαρτησία της και ο ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 10:32 Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία - με πράξεις
  • 10:30 Σημαντικά αυξημένη η φορολογική επιβάρυνση των νοικοκυριών φέτος - Πιο δύσκολο το έργο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 10:17 AEGEAN: Ανακοίνωση στο επενδυτικό κοινό της τελικής απόδοσης και του επιτοκίου των Ομολογιών της «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
  • 10:10 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου»
  • 09:35 Δημήτρης Λουκόπουλος: Μια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της ελληνικής λαϊκής παράδοσης
  • 09:18 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 09:07 Επιχειρήσεις - Επαγγελματίες: Πώς αλλάζει το τοπίο στις συναλλαγές με την υποχρεωτική εφαρμογή της πλήρους ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 09:00 Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων
  • 08:45 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)
  • 16:06 Interamerican: Πέμπτη (3/7) στο Μουσείο Βορρέ στα Sales Awards 2024 βραβεύονται οι πρωταγωνιστές
  • 15:55 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  • 15:18 Κ. Χατζηδάκης: Ψήφος εμπιστοσύνης η πρόταση εξαγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών
  • 14:48 Bristol Myers Squibb: Στρατηγική επίσκεψη στην Ελλάδα για ένα βιώσιμο μοντέλο φαρμακευτικής πολιτικής
  • 13:50 ΗΜΙΘΕΑ: Σε νέους δρόμους η Ρομποτική Χειρουργική στη Βόρεια Ελλάδα
  • 13:30 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Η ΓΣΕΕ θέλει να αποσυρθούν όλες οι ευεργετικές διατάξεις για τους εργαζόμενους;»
  • 13:17 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  5. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  6. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  7. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube