close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/3/2018 - 11:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Nextdeal newsroom, 15/3/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων. 

Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους.

Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών.  

 Online αξιολογήσεις πελατών

 Online αξιολογήσεις πελατών
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • αξιολογήσεις πελατών
  • Customer Reviews

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Carglass®: Πιστοποίηση ISO 9001:2015
    Nextdeal newsroom, 20/2/2018

    Carglass®: Πιστοποίηση ISO 9001:2015

  • Η CARGLASS ανάμεσα στις 11 εταιρείες που διακρίθηκαν στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017
    Nextdeal newsroom, 18/12/2017

    Η CARGLASS ανάμεσα στις 11 εταιρείες που διακρίθηκαν στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

  • Carglass: Ελληνικός Διαγωνισμός ανάδειξης καλύτερου τεχνικού

    Carglass: Ελληνικός Διαγωνισμός ανάδειξης καλύτερου τεχνικού

    Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη με μεγάλη επιτυχία ο Ελληνικός Ημιτελικός για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Best of Belron®...
    Nextdeal newsroom, 13/11/2017 - 11:19 13/11/2017
  • Η Carglass Greece υιοθετεί ένα ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας

    Η Carglass Greece υιοθετεί ένα ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας

    Σε ένα περιβάλλον που τα κανάλια επικοινωνίας ψηφιοποιούνται όλο και περισσότερο, μια πελατοκεντρική εταιρεία όπως είναι η Carglass, αναπόφευκτα θέτει σε προτεραιότητα...
    Nextdeal newsroom, 06/11/2017 - 08:17 6/11/2017
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
16:18 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 16:00 KPMG: Η αυξημένη δραστηριότητα εξόδων και η συνεχιζόμενη επικέντρωση στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) οδηγούν την παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) στα $120 δισ. το Γ’ τρίμηνο του 2025
  • 15:51 Ειρήνη Χαλκίτη: Νησιωτικότητα και Ιδιωτική Ασφάλιση - Όταν η απόσταση γίνεται ανισότητα
  • 15:24 Μια ξεχωριστή εκδήλωση της ΜΙΝΕΤΤΑ για συνεργάτες και συναδέλφους
  • 15:10 Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 14:34 Ενημερωτική εκδήλωση του ΠΟΥ/Ευρώπης και του Yπουργείου Υγείας στο Γ.Ν.Α Ιπποκράτειο για την υλοποίηση της πιλοτικής φάσης του προγράμματος HEALTH-IQ
  • 13:35 Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα
  • 13:26 ResearchGreece: Στα €30,6 η νέα τιμή-στόχος για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα
  • 12:53 Ο Αντώνης Σαμαράς ανοίγει τα χαρτιά του την Κυριακή στον ANT1
  • 12:00 Όμιλος Qualco: Συνεχίζει τη Στρατηγική Πορεία Ανάπτυξης με τη Σύσταση της Qualco Technology A.E.
  • 11:47 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Το κυκλοφοριακό απαιτεί πολιτική απόφαση
  • 11:33 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης, D & O Liability
  • 10:48 Εθνική Τράπεζα: Ο ισχυρός ισολογισμός και η ανθεκτική κερδοφορία «απορροφούν» την πτώση επιτοκίων στο 9μηνο
  • 10:40 Ρολά κατεβάζει για 48 ώρες η Υγεία: Απεργία νοσοκομειακών γιατρών - Πανελλαδική κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία - Κλειστά τα ιδιωτικά ιατρικά εργαστήρια
  • 10:20 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  • 09:50 Η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία στη Διεθνή Έκθεση CPHI 2025 στη Φρανκφούρτη - Δύναμη Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Ανάπτυξης
  • 09:13 Επανήλθαν τα ταξί στην Αθήνα - Αναστολή της απεργίας
  • 09:07 Το SwimRun Hellas | Hydra συναρπάζει και καθηλώνει ξένους κυρίως αλλά και Έλληνες αθλητές!
  • 08:56 «White House» το…Μαξίμου, o Μαμντάνι και ο Αλέξης, η αντιπολίτευση των «11» και το deal Εξάρχου-Ξιφαρά
  • 08:50 Συνήθεις εξαιρέσεις σε ένα συμβόλαιο Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ)!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  2. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  3. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  4. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  7. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube