close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Δείτε την απόφαση για την εξέταση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/2/2015 - 16:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δείτε την απόφαση για την εξέταση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Nextdeal newsroom, 2/2/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση σχετικά με την εξέταση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (δείτε εδώ).

Υπενθυμίζεται ότι η Τράπεζα της Ελλάδος είχε θέσει σε διαβούλευση το σχέδιο Πράξης Εκτελεστικής Επιτροπής για τη διαχείριση αιτιάσεων των ασφαλισμένων-καταναλωτών από επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης τον περασμένο Ιούνιο (δείτε εδώ).

Αναλυτικότερα, η απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος ορίζει τα εξής:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ

Άρθρο 1

Ορισμοί

1. Ως «ασφαλιστικός διαμεσολαβητής», νοείται το πρόσωπο που ασκεί τη δραστηριότητα του άρθρου 2 παρ. 3 και παρ. 7 του π.δ. 190/2006.

2. Ως «αιτίαση» νοείται η δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται σε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή από πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπως αυτές προσδιορίζονται στο άρθρο 2 παρ. 3 και 7 του π.δ. 190/2006. Στις αιτιάσεις δεν περιλαμβάνονται αναγγελίες απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης ούτε απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.

3. Ως «αιτιώμενος», νοείται το πρόσωπο που εκλαμβάνεται ως έχον τις προϋποθέσεις να εγείρει αιτίαση προς εξέταση από ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και το οποίο έχει ήδη υποβάλει αιτίαση, όπως είναι ο αντισυμβαλλόμενος, ο ασφαλισμένος, ο δικαιούχος αποζημίωσης ή/ και ο ζημιωθείς τρίτος.

4. Ως «όργανο διοίκησης», νοείται το αποφασιστικό και εκτελεστικό, με εξουσία εκπροσώπησης, συλλογικό ή ατομικό όργανο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, το επιφορτισμένο με την εν γένει διοίκηση του, όπως προβλέπεται από την εκάστοτε νομοθεσία περί εμπορικών εταιρειών αναλόγως της νομικής μορφής του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Στις ατομικές επιχειρήσεις τον ρόλο του οργάνου διοίκησης έχει ο ίδιος ο διαμεσολαβητής.

5. Ως «πιστωτικό ίδρυμα», νοείται το αναφερόμενο στο άρθρο 3 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ Α107).

Άρθρο 2

Πεδίο Εφαρμογής

1. Οι διατάξεις της παρούσας εφαρμόζονται:

α. σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, για το σύνολο των εργασιών τους, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Για τις εργασίες στο εξωτερικό, και κατόπιν γραπτού αιτήματος των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, η Τράπεζα της Ελλάδος δύναται να χορηγεί εξαίρεση από την εφαρμογή μέρους ή όλων των διατάξεων της παρούσας εφόσον πεισθεί ότι για τις εργασίες αυτές οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές υπόκεινται σε πλαίσιο ισοδύναμο με τις διατάξεις της παρούσας,

β. σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές με έδρα σε κράτος − μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, αποκλειστικά για τις εργασίες τους στην Ελλάδα, και

γ. στα εν Ελλάδι υποκαταστήματα ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με έδρα εκτός ΕΕ και ΕΟΧ.

2. Η παρούσα δεν εφαρμόζεται όταν:

α. ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παραλαμβάνει αιτίαση σχετικά με δραστηριότητες άλλες από εκείνες που εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος, και

β. ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής εξετάζει αιτίαση βάσει των διατάξεων της ΠΕΕ 3/8.1.2013 (ΦΕΚ Β΄ 9) για λογαριασμό χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.

Στις περιπτώσεις αυτές, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να ανταποκρίνεται, όπου είναι δυνατόν, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν είναι το αρμόδιο πρόσωπο στο οποίο πρέπει να απευθυνθεί η αιτίαση.

3. Στην περίπτωση που ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα έχει αναλάβει την ευθύνη έναντι του αιτιώμενου για τις ενέργειες του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή κατά του οποίου στρέφεται η αιτίαση, όπως ενδεικτικά στην περίπτωση του συνδεδεμένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο εν λόγω διαμεσολαβητής δεν εξετάζει ο ίδιος την αιτίαση αλλά οφείλει να ενημερώνει τον αιτιώμενο και να παραπέμπει την αιτίαση στο αρμόδιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Από την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου εξαιρούνται τα πιστωτικά ιδρύματα, τα οποία οφείλουν να εξετάζουν τα ίδια τις σε βάρος τους αιτιάσεις.

Άρθρο 3

Πολιτική και λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων

1. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής υιοθετεί και εφαρμόζει «Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων» η οποία διατυπώνεται εγγράφως και γνωστοποιείται σε όλο το αρμόδιο προσωπικό. Το όργανο διοίκησης καθορίζει το περιεχόμενο της Πολιτικής Διαχείρισης Αιτιάσεων, επιβλέπει και φέρει την ευθύνη για την αποτελεσματική εφαρμογή και την συμμόρφωση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με την πολιτική αυτή.

2. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής διαθέτει λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων, η οποία διασφαλίζει ότι οι
αιτιάσεις διερευνώνται και αντιμετωπίζονται με γνώμονα την καλή πίστη, μέσω της συγκέντρωσης και επεξεργασίας κάθε συναφούς στοιχείου και πληροφορίας.
Επίσης, με την εξαίρεση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που είναι ατομικές επιχειρήσεις, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, δια της λειτουργίας διαχείρισης αιτιάσεων, αντιμετωπίζει την εμφάνιση σύγκρουσης συμφερόντων.

Άρθρο 4

Τήρηση μητρώου αιτιάσεων και σχετικών αρχείων

1. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τηρεί ασφαλές μητρώο όπου καταχωρίζονται τα απαραίτητα στοιχεία των υποβληθεισών αιτιάσεων. Ελάχιστο περιεχόμενο της κάθε καταχώρισης αποτελούν τα ακόλουθα:

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

i. η ημερομηνία υποβολής της αιτίασης από τον αιτιώμενο και η ημερομηνία που έκλεισε ο σχετικός φάκελος,

ii. τα στοιχεία ταυτοποίησης του αιτιώμενου,

iii. συνοπτική περιγραφή της συγκεκριμένης αιτίασης,

iv. o κλάδος ασφάλισης στον οποίο αφορά η αιτίαση,

και

ν. η έκβαση της αιτίασης.

2. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τηρεί σε ασφαλές αρχείο πλήρη σειρά των εγγράφων που αφορούν στη διαχείριση κάθε αιτίασης ξεχωριστά. Το αρχείο αυτό τηρείται για διάστημα τουλάχιστον πέντε ετών από την υποβολή της αιτίασης.

Άρθρο 5

Διαδικασίες για την απάντηση στις αιτιάσεις και την παροχή πληροφοριών

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προβαίνει στις ακόλουθες, κατ’ ελάχιστον, ενέργειες:

α. παραδίδει στον αιτιώμενο απόδειξη για την παραλαβή της υποβληθείσας αιτίασης, η οποία περιλαμβάνει, σε γλώσσα απλή και κατανοητή, συνοπτική περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθεί ο συγκεκριμένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για τη διαχείριση της αιτίασης, τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου ή του τμήματος που θα χειριστεί την αιτίαση, το είδος των πληροφοριών που χρειάζεται να παράσχει ο αιτιώμενος στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, καθώς και τα στοιχεία β, γ και δ του παρόντος άρθρου,

β. τηρεί συγκεκριμένη προθεσμία, που πάντως δεν μπορεί να υπερβαίνει τις πενήντα (50) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της αιτίασης, εντός της οποίας πρέπει να ολοκληρωθεί η εξέταση της αιτίασης και να αποσταλεί απάντηση στον αιτιώμενο.

Τυχόν υπέρβαση της προθεσμίας αυτής αιτιολογείται εγγράφως προς τον αιτιώμενο και προσδιορίζεται ο νέος χρόνος ολοκλήρωσης της επεξεργασίας της αιτίασης,

γ. ενημερώνει τον αιτιώμενο ότι η ενεργοποίηση του μηχανισμού αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεών του,

δ. ενημερώνει τον αιτιώμενο σχετικά με τις Αρχές στις οποίες μπορεί να αποταθεί για την εξωδικαστική επίλυση της αιτίασης του, όπως ενδεικτικά στον Συνήγορο του Καταναλωτή, καθώς και τυχόν νόμιμες προθεσμίες,

ε. ενημερώνει τον αιτιώμενο για την πορεία της εξέτασης της αιτίασης,

στ. αποστέλλει έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση στον αιτιώμενο εντός της προθεσμίας της περίπτωσης β του παρόντος άρθρου. Εάν δεν ικανοποιείται πλήρως το αίτημα του αιτιώμενου, ρητώς αναφέρεται ότι ο αιτιώμενος έχει το δικαίωμα να εμμείνει στην αιτίαση του,

ζ. δημοσιοποιεί στο καταναλωτικό κοινό τη διαδικασία που ακολουθεί για τη διαχείριση αιτιάσεων, τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου για την υποβολή των αιτιάσεων, καθώς και τις πληροφορίες των στοιχείων β, γ και δ του παρόντος άρθρου, ενδεικτικά με έγγραφα προσυμβατικής ενημέρωσης ή με καταχώριση σε εμφανές σημείο του διαδικτυακού τόπου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Άρθρο 6

Διερεύνηση αιτίων και λήψη διορθωτικών μέτρων

1. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, στο πλαίσιο της Πολιτικής Διαχείρισης Αιτιάσεων του άρθρου 3 παρ. 1 της παρούσας, καθορίζει τις αρμόζουσες διαδικασίες για την ανάλυση, σε συνεχή βάση, των αιτιάσεων με την καταγραφή τυχόν αδυναμιών και ελλείψεων των εσωτερικών διαδικασιών και προτάσεις για την εξάλειψη αυτών. Επίσης, οι ως άνω διαδικασίες αφορούν και τα σχετικά με τις αιτιάσεις προϊόντα και υπηρεσίες, προκειμένου να εντοπίζει κοινά αίτια, που επηρεάζουν και άλλες διαδικασίες ή προϊόντα, και να προβαίνει καταλλήλως στη διόρθωση ή στην απάλειψη των προβλημάτων αυτών.

2. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επίσης καθορίζει τις διαδικασίες τακτικής αναφοράς στα αρμόδια όργανα διοίκησης των πληροφοριών που τους είναι απαραίτητες για τον εντοπισμό, μέτρηση, διαχείριση και έλεγχο των νομικών και λειτουργικών κινδύνων, καθώς και τις διαδικασίες τήρησης αρχείου με την ανάλυση και τις σχετικές αποφάσεις που έχουν λάβει.

Άρθρο 7

Υποχρέωση αναφοράς

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παρέχει στην Τράπεζα της Ελλάδος αμελλητί, εφόσον του ζητηθεί, κάθε είδους πληροφορία ή έγγραφη ενημέρωση για την εξέταση των αιτιάσεων που τον αφορούν.

Άρθρο 8

Τελικές Διατάξεις

1. Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την ακαδημαϊκή πρόοδο μέσω υποτροφιών σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    Nextdeal newsroom, 2/12/2025

    Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την ακαδημαϊκή πρόοδο μέσω υποτροφιών σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

  • Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
    Nextdeal newsroom, 2/12/2025

    Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους

  • Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης

    Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης

    Η πρόσφατη απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής να επιβάλει δικαίωμα συμβολαίου σε προϊόν ασφάλισης υγείας, στο οποίο μέχρι σήμερα δεν υπήρχε,...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 02/12/2025 - 13:08 2/12/2025
  • Η KPMG στην Ελλάδα, παρουσιάζει για 15η χρονιά την Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά - Στις 9 Δεκεμβρίου η εκδήλωση της KPMG “The Future of Insurance”

    Η KPMG στην Ελλάδα, παρουσιάζει για 15η χρονιά την Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά - Στις 9 Δεκεμβρίου η εκδήλωση της KPMG “The Future of Insurance”

    Για 15η συνεχή χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει την Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά για το 2025,...
    Nextdeal newsroom, 02/12/2025 - 11:55 2/12/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέος V6 TDI για τα Audi Q5 και Audi A6: Ισχυρότερος, αποδοτικότερος και πιο άμεσος από ποτέ - με Hybrid τεχνολογία (MHEV plus) και ηλεκτρικό κομπρέσορα
16:38 Νέος V6 TDI για τα Audi Q5 και Audi A6: Ισχυρότερος, αποδοτικότερος και πιο άμεσος από ποτέ - με Hybrid τεχνολογία (MHEV plus) και ηλεκτρικό κομπρέσορα
  • 16:30 Roche Hellas: Επένδυση στην καινοτομία - Προκλήσεις και Προοπτικές
  • 15:15 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την ακαδημαϊκή πρόοδο μέσω υποτροφιών σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
  • 15:09 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  • 13:08 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  • 12:34 Το αγροτικό ζήτημα, η διαχείριση του και οι παρενέργειες στην ελληνική κοινωνία
  • 12:28 Gilead Sciences: Το πραγματικό εμπόδιο δεν είναι ο HIV αλλά οι προκαταλήψεις γύρω του!
  • 12:16 Η ΔΙΑΣ φέρνει το IRIS παντού: Διαθέσιμο (και) σε φυσικά & online καταστήματα
  • 11:55 Η KPMG στην Ελλάδα, παρουσιάζει για 15η χρονιά την Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά - Στις 9 Δεκεμβρίου η εκδήλωση της KPMG “The Future of Insurance”
  • 11:46 Νέες επενδυτικές προτάσεις από την Optima bank
  • 11:43 Novartis Hellas: Βραβείο για την καμπάνια «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!»
  • 11:39 Βασίλειος Σιούλας (ΜΗΤΕΡΑ): Καινοτόμος ψηφιακή πλατφόρμα περιεγχειρητικής φροντίδας ασθενών!
  • 11:10 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  • 10:45 Το ρούχο που φοράμε στην οδήγηση και μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα
  • 10:13 Υπεγράφη η έγκριση του Εθνικού Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Δασικών Πυρκαγιών
  • 10:00 ΕΑΕΕ: Κατάλογος των critical ICT providers κατ΄ εφαρμογή του Κανονισμού DORA
  • 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
  • 09:41 Tα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Δημογέροντα Χρήστου Καψάλη στο Μεσολόγγι
  • 09:39 Ξεκίνησε το πρώτο Πρόγραμμα στην Ελλάδα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
  • 09:28 Η έκδοση Οινιάδες: “Ιστορία - Λαογραφία - Πολιτισμός” ένωσε παρελθόν και παρόν
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  6. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  7. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube