Nextdeal newsroom, 25/1/2013 - 12:08 facebook twitter linkedin Μήπως είσαι “Ψευταράκος” ασφαλιστής και μας κάνεις τον σπουδαίο; Nextdeal newsroom, 25/1/2013 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευαγ. Γ. Σπύρου Στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά υπάρχουν πολλών κατηγοριών διαμεσολαβούντες μεταξύ εταιριών και καταναλωτών. Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, πράκτορες, μεσίτες, υπάλληλοι εταιριών, τραπεζικοί του Bancassurance, εταιρίες απ’ ευθείας πωλήσεων, αυτοκινητοεταιρίες. Όλοι αυτοί σύμφωνα με τα ήθη και έθιμα, το νόμο και την καλή πίστη στην οικονομία υποχρεούνται να κάνουν το καλύτερο για τον πελάτη τους. Εξαιτίας αυτού υπάρχουν και θα υπάρχουν. Όμως ενώ όλοι με λόγια λένε ότι προσέχουν τον πελάτη και ότι τον κοιτάνε στα μάτια και τα παρόμοια, εν τούτοις πολλοί είναι αυτοί που δεν κοιτάνε το συμφέρον του πελάτη αλλά το συμφέρον τους, την τσέπη τους, το γραφείο τους, το συμφέρον του υπ/τος, της επιθεώρησης, της εταιρίας του Ομίλου στην Ελλάδα ή την «στρατηγική» του Ομίλου. Τα συμβόλαια που κάνουν μερικοί ΔΕΝ εξυπηρετούν την προστασία του πελάτη. Μετρήστε πόσα ΔΙΣ ευρώ ΧΑΘΗΚΑΝ από πωλήσεις Αμοιβαίων Κεφαλαίων που υπέγραψαν ασφαλιστές. Προσθέστε τα συμβόλαια με συμμετοχή στα κέρδη. Προσθέστε συνδεδεμένα με Αμοιβαία. Προσθέστε συμβόλαια ΑΣΠΙΣ. Η εταιρία ήταν ΜΙΑ αλλά οι «ψευταράκοι» ασφαλιστές ήταν ΠΟΛΛΟΙ και κυκλοφορούν ανάμεσά μας… βραβευόμενοι και περιφερόμενοι από εταιρία σε εταιρία με «δική» τους ή ξένη ομπρέλα. Μετρήστε ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ. Μετρήστε… Γιατί δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στις ασφ. εταιρίες;Επειδή κάποιοι τους είπαν ψέματα. Επειδή κάποιοι ασφαλιστές αναζητούσαν «ισορροπία» μεταξύ συμφερόντων πελατών και δικών τους(ασφαλιστής - εταιρία). Επειδή οι πιο πολλοί ασφαλιστές είναι «αιχμάλωτοι» στην τυραννία της διπλής επιλογής του φανατικού «εμείς» και οι «άλλοι». Εμείς οι καλοί, οι άλλοι κακοί. Ή θα πάρεις αυτό ή θα χάσεις. Άσπρο – μαύρο. Το ουράνιο τόξο δεν υπάρχει γι’ αυτούς. Αυτό έχουμε αυτό σου πουλάμε. Δεν υπήρχε η αλλαγή στο καλύτερο. «Είπαν από τα Κεντρικά(αορίστως) αυτό θα προωθήσουμε επειδή…». «Για να πάω ταξίδι πρέπει να πουλάω αυτό το προϊόν αλλιώς χάνω…». «Για να πάρω bonus πρέπει να…». «Για να κρατήσω τον «τίτλο» Α πρέπει να…». «Αυτά τα συμβόλαια η εταιρία τα «πριμοδοτεί» σε προμήθεια και θα…». «Τα ισόβια συμβόλαια η εταιρία θέλει να τα κόψει επειδή στα αποθεματικά θα δεσμεύσει λόγω SOLVENCY II… και γι’ αυτό πρέπει να ανανεωθούν με νέα ετήσια διάρκεια επειδή το καλό της εταιρίας…μπλά…μπλά»… «Για να βγω πρώτος επέλεξα να πουλάω ΜΟΝΟ αυτά τα συμβόλαια που μετράνε διπλά…». Κάπως έτσι πάνε «αλυσίδα» τα πράγματα και κάποιοι κατηγορίας κακός «ασφαλιστάκος» γίνονται και κατηγορίας «ψευταράκος»… θυσιάζοντας τα συμφέροντα των πελατών τους… Όλα αυτά ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ σε πολλές εταιρίες. Πείτε ΟΧΙ στον… «ψευταράκο» και στο φανατισμό. Σκίστε τα βραβεία του «ψευταράκου». Πετάξτε τα κύπελλα ντροπής. Κάντε τη δουλειά σας προσέχοντας τον πελάτη και την εταιρία αλλά και τον χαρακτήρα σας. Πάνω απ’ όλα οι αρχές σας, οι αξίες, η ιδεολογία σας που δίνουν νόημα στη ζωή. Είναι δύσκολο; Είναι σπάνιο; Όχι ακατόρθωτο. Οι εταιρίες και ασφαλιστές που ΑΝΤΕΞΑΝ στον χρόνο είχαν σύνθημα αυτό που είπε το 1994 ο DON PETERSEN, πρώην Δ/νων Σύμβουλος της FORD: «Ένα από τα μαγευτικά γνωρίσματα της Ford ήταν ότι έβαζε τους ανθρώπους και τα προϊόντα πάνω από τα κέρδη!». Μεταξύ του «χαμηλό κόστος ή ποιότητα» υπάρχει και το χαμηλό κόστος ΚΑΙ ποιότητα . Δίπλα στο «επενδύω στο μέλλον ή κερδίζω άμεσα» υπάρχει το «επενδύω στο μέλλον και ταυτόχρονα κερδίζω». Κοντά στο «πάω με συγκεκριμένο πρόγραμμα ή βαδίζω καιροσκοπικά και στα τυφλά» υπάρχει το «κάνω και κινήσεις για πειραματισμό στα τυφλά». Ανάμεσα στο «συμφέρον του πελάτη ή το δικό μου» υπάρχει το συμφέρον και των δύο… Οι εταιρίες και οι ηγέτες τους μπορούν να προσανατολίζονται στο μέλλον αλλά ταυτόχρονα κοιτάνε και τον ρεαλισμό του σήμερα …. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Οι ασφαλιστές σήμερα ΕΧΟΥΝ πολλές επιλογές και ΔΕΝ δικαιολογούνται να είναι «ψευταράκοι» εξ ανάγκης. Μπορούν να επιλέξουν καλή ελληνική ή ξένη εταιρία , καλό προϊόν , καλό περιβάλλον , καλό Manager , καλή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ κατηγορία διαμεσολαβητή (πράκτωρ, μεσίτης, σύμβουλος). Μπορεί να κάνει ο ασφαλιστής πολλούς ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ώστε να μη γίνει «ψευταράκος» . Δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να λέει ψέματα στον πελάτη π.χ. ότι ένα συμβόλαιο ετήσιας διάρκειας είναι καλύτερο από ένα ισόβιο … Όλες οι εταιρίες έχουν ένα σύνολο αρχών ας τις ακολουθήσει κόντρα στον οποιοδήποτε …μέχρι αλλαγής εταιρίας! Ο πρώην Δ/νων Σύμβουλος της IBM , Thomas S. Watson, μιας από τις μεγάλες εταιρίες του αιώνα είπε σχετικά: «Οι θεμελιώδεις αξίες είναι ουσιώδεις και διαρκείς αρχές ενός οργανισμού και δεν επιτρέπεται να διακυβεύονται για οικονομικά κέρδη ή βραχυπρόθεσμες σκοπιμότητες. Οι πεποιθήσεις των ανθρώπων σ’ αυτές πρέπει πάντα να προηγούνται κάθε πολιτικής, πρακτικής, και στόχου. Όλα αυτά πρέπει να τροποποιούνται αν διαπιστώνεται παραβίαση των θεμελιωδών αξιών ….». Φθάνουν καθημερινά εγκύκλιοι εταιριών και διάφορες ανακοινώσεις που επιβεβαιώνουν αυτά που γράφουμε με υπογραφές Γενικών Δ/ντων και κοινοποιήσεις σε Διευθύνοντες συμβούλους κ.λ.π. … με τις νέες προϋποθέσεις λειτουργίας κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π …. στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης των διαδικασιών κ.λ.π. κ.λ.π. Μας κοινοποιούνται επιστολές προς πελάτες και ασφαλισμένους με εκ των υστέρων προϋποθέσεις και νέους όρους ή και κατάργηση συμφωνηθέντων εδώ και … δεκαετίες! Έκπληκτοι παρακολουθούμε την «θηλιά» στο λαιμό των διαμεσολαβούντων από μηδενικής αξίας δήθεν Δ/τας Πωλήσεων διορισμένους ευκαιριακά περαστικούς των εταιριών και κλάδου, και με αγανάκτηση προτείνουμε στους μετόχους να τους αντικαταστήσουν επειδή από άγνοια μηδενίζουν αρχές και ιστορία εταιριών … Πώς να λειτουργήσουν οι άνθρωποι ασφαλιστές και Δ/ντες υπ/των όταν χτυπιέται η βάση, το θεμέλιο του επαγγέλματος που είναι η εμπιστοσύνη σε όσα λέγονται και γράφονται; Το www.NextDeal.gr ερευνά το θέμα και παρακαλεί να συνετισθούν κάποιοι που ετοιμάζουν πωλήσεις βασισμένες σε «ψευταράκους» που κάνουν τον «σπουδαίο». Υπάρχουν και πλαίσια και θεμελιώδεις αρχές που οφείλουμε όλοι να τις σεβαστούμε. Με την ευκαιρία να ρωτήσουμε τους συλλόγους διαμεσολαβούντων αν τους αφορά το θέμα. Είναι αρκετό καιρό ΑΠΟΝΤΕΣ. Περιμένουμε την επέμβαση τους… Αρκετά με τις πίττες και την ανυπαρξία τους! Επιθυμούμε την ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/4/2024 Η Howden με την νέα προσθήκη του Σάββα Μυρίδη επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ηγηθεί στο Marine
Nextdeal newsroom, 18/4/2024 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Οδηγώντας με σιγουριά - Ποια η χρησιμότητα της νέας κάλυψης υλικών ζημιών από όχημα εκτός Φιλικού Διακανονισμού!
Μεγάλες προοπτικές από την είσοδο της AXERIA στην Κυπριακή Ασφαλιστική Αγορά! Με μία εκδήλωση που κέρδισε τις εντυπώσεις, η SoEasy Insurance, μαζί με την New Box Insurance, καλωσόρισαν την AXERIA IARD... Nextdeal newsroom, 18/04/2024 - 10:41 18/4/2024
Νέα γενιά του συστήματος Υγείας bewell της Interamerican! Κεντρική φωτογραφία: Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Παρουσιάστηκαν οι νέες δυνατότητες που... Nextdeal newsroom, 18/04/2024 - 10:16 18/4/2024