Nextdeal newsroom, 16/2/2017 - 10:54 facebook twitter linkedin Η πρωτοβουλία ως βασικό ζητούμενο της διαμεσολάβησης! Nextdeal newsroom, 16/2/2017 facebook twitter linkedin Εκείνοι που διαθέτουν πρωτοβουλία ενεργούν πριν αναγκαστούν να το κάνουν από εξωτερικούς παράγοντες. Αυτό συχνά σημαίνει προληπτική δράση για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα πριν καν εμφανιστούν ή εκμετάλλευση ευκαιριών προτού αυτές γίνουν ορατές από οποιοδήποτε άλλον. Το να διαθέτει κανείς αυτήν τη διορατικότητα σημαίνει να κάνει ορισμένα βήματα όταν κανείς άλλος δε θεωρεί ότι υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο. Εκείνοι που δε διαθέτουν πρωτοβουλία χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι μονίμως αναγκάζονται να αντιδρούν στα γεγονότα αντί να είναι προετοιμασμένοι γι’ αυτά. Η αποτυχία να προβλεφθεί (pre-empt) αυτό που αναμένεται να συμβεί, μια ενδεχόμενη αντίρρηση, σημαίνει αναγκαστικά λειτουργία σε κατάσταση κρίσης δηλαδή να αναγκάζονται διαρκώς να αντιμετωπίζουν καταστάσεις που δεν κατάφεραν να προβλέψουν. Όλα αυτά, όπως η αναβλητικότητα και η μη έγκαιρη δράση, δηλώνουν μια βασική αδυναμία προγραμματισμού. Αντίθετα η προβλεπτικότητα έχει αποτελέσματα. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν απλώς να κάθονται και να περιμένουν να χτυπήσει το τηλέφωνο ή αντίθετα μπορούν να αναλάβουν την πρωτοβουλία να επικοινωνήσουν με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες, ώστε να είναι σίγουροι ότι αφιερώνουν το χρόνο τους σε εκείνους που έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν. Το να δράττεται κανείς νέων ευκαιριών αποτελεί κάτι σημαντικό σε πεδία όπως η παροχή συμβουλών όπου δεν υπάρχει εισόδημα χωρίς πρωτοβουλία. Θανάσης Στεφάνου για τη Βatris Insurance Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024