close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Για να μαζέψετε γρήγορα λεφτά, εφαρμόστε σύστημα "αράχνη" στις πωλήσεις!
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου,
8/6/2022 - 14:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Για να μαζέψετε γρήγορα λεφτά, εφαρμόστε σύστημα "αράχνη" στις πωλήσεις!

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 8/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πάντα οι ασφαλιστές έχουν πρόβλημα με την εξεύρεση πελατών. Όποιος δεν έχει υποψήφιους πελάτες είναι καταδικασμένος σε φτώχεια. Στο πορτοφόλι του δεν θα μπουν χρήματα και θα «αραχνιάσουν» τα έσοδά του. Η λύση στο πρόβλημα είναι η ΚΑΛΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ να ζητά ονόματα υποψήφιων πελατών μετά από κάθε επαφή με πελάτες και μη πελάτες.

Όσο πιο πολλά ονόματα έχει τόσο λιγότερο άγχος έχει. Έχει αισιοδοξία, έχει επιλογές, έχει μέλλον, έχει ηθικό ακμαιότατο. Έχει λεφτά στο πορτοφόλι και δεν περιμένει άδικα τον Αη Βασίλη στην παγωνιά του χειμώνα. Αη Βασίλης γίνεται ο ίδιος για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Και ενώ όλα αυτά είναι γνωστά οι πιο πολλοί ασφαλιστές «μαραζώνουν» χωρίς νέα παραγωγή, χωρίς λεφτά στην τσέπη τους, μέσα στη γκρίνια του περιβάλλοντος της δουλειάς και του σπιτιού. Ένα σύστημα που «ξεμπλοκάρει» τον πικραμένο ασφαλιστή και του λύνει τα χέρια και τα πόδια κυρίως όμως τον «ελευθερώνει» εσωτερικά είναι το λεγόμενο «σύστημα αράχνη» όπου με κέντρο μια λέξη το όνομα ενός πελάτη ή το όνομα ενός υποψηφίου σαν το κέντρο-αράχνη ή άλλη λέξη κλειδί ο ασφαλιστής στήνει ολόκληρη πώληση κατανοητή στον καθ’ ένα ή με μια λέξη κλειδί-αράχνη τραβάει γραμμές σαν τα νήματα της αράχνης με ένα μεγάλο αριθμό υποψηφίων.

Ας το αναλύσουμε λίγο για την περίπτωση συλλογής ονομάτων (συστάσεις): Έχουμε το όνομα, ας πούμε Βασιλείου. Τραβάμε από εκεί σαν την αράχνη γραμμές γύρω και γράφουμε σ’ ένα χαρτί το που ξοδεύει τα λεφτά του ο Βασιλείου. Για την οικογένεια, για την δουλειά, για κοινωνικές επαφές. Στη συνέχεια πάλι με σύστημα αράχνης τραβάμε νέες γραμμές πάνω στη λέξη κλειδί με συγκεκριμένα ονόματα. Στην λέξη οικογένεια γύρω-γύρω είναι τα ονόματα αυτών που ξοδεύει ο μπαμπάς Βασιλείου. Οδοντίατρος, φροντιστήρια, Γιατρός, ρούχα, Βενζινάδικο, ενοίκιο, κρεοπώλης, δικηγόρος, εστιατόριο, Λογιστής. Γύρω από την λέξη «δουλειά» ο κ. Βασιλείου συναλλάσσεται με Λογιστή, δικηγόρο, προμηθευτές, αντιπροσώπους κλπ. Γύρω από την λέξη κοινωνικές σχέσεις είναι οι γείτονες, οι φίλοι, οι συμμαθητές, οι γονείς των φίλων των παιδιών, Λέσχες, σπορ, εκκλησία, σχολείο...

Εάν ο ασφαλιστής σε κάθε γραμμή ζητήσει και το όνομα αμέσως-αμέσως έχει στη διάθεσή του αρκετούς υποψηφίους που θα οδηγήσουν αυθόρμητα να υποδείξει ο πελάτης Βασιλείου. Θέλει πρακτική βοήθεια ο κάθε Βασιλείου να συνεργασθεί και να δώσει ονόματα. Συνήθως οι ασφαλιστές ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πώς να ζητήσουν ονόματα. Πολλοί ΔΕΝ ζητάνε ονόματα. Είναι γεγονός ακόμα ότι οι πελάτες ή φίλοι ΔΕΝ μπορούν να σκεφθούν κανέναν έτσι πρόχειρα. Κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να δώσουν ονόματα επειδή νομίζουν ότι θα εκτεθούν. Έτσι όμως η δεξαμενή ονομάτων θα μείνει «χωρίς νερό».

Το σύστημα «αράχνη» βοηθά πολύ και στην πώληση. Έτσι από την πείρα μου κατέληξα ότι και για την αναζήτηση υποψηφίων πελατών ο ασφαλιστής ΟΦΕΙΛΕΙ να προετοιμασθεί. Ας έχει λοιπόν μερικές λευκές κόλλες χαρτί για να σχεδιάσει το σύστημα αράχνη όπως περίπου θα γράψω και εγώ. Γράφω μία λέξη κλειδί που βοηθά την πώληση και τραβάω γραμμές όπως απλώνει νήματα η αράχνη. π.χ. η λέξη «Νοσοκομείο» και αρχίζω δείχνοντας στον πελάτη να απαριθμώ πόσα έξοδα συνεχίζουν να υπάρχουν.

 

araxni1

Σκιτσογραφική προσέγγιση από μαθήματα σε ασφαλιστές του Ευάγγελου Σπύρου στη δεκαετία 1980


Ποιος θα τα πληρώσει όλα αυτά; Ο πελάτης βλέπει. Του είναι εύκολα κατανοητά όλα και με άλλες λέξεις κλειδιά όπως γήρας-σύνταξη, αναπηρία, θάνατος, ατύχημα κλπ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για να μη μας ξεχάσει ο Αη-Βασίλης από τώρα όταν φτάσουμε να ζητήσουμε ονόματα ξαναβάζουμε την λέξη κλειδί, το όνομα του πελάτη και γύρω-γύρω που χαλάει τα χρήματα και ποιους γνωρίζει.

araxni2
Σκιτσογραφική προσέγγιση από μαθήματα σε ασφαλιστές του Ευάγγελου Σπύρου στη δεκαετία 1980

Με τον τρόπο αυτό κάνουμε ΕΥΚΟΛΗ την σύσταση υποψηφίων πελατών.

Το μυστικό είναι η ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ στο να καταλάβει ο άλλος τι ζητάμε και γιατί του μιλάμε… Ξεκινάμε ΤΩΡΑ! Στην επόμενη συνάντηση του γραφείου σας μπορεί να γίνει και αφορμή για μεγαλύτερη συζήτηση και ανταλλαγή σκέψεων.

Καλή επιτυχία!

 

Διαβάστε παρακάτω το ενδιαφέρον άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 140, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2012 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • πελάτες
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • σύστημα αράχνη

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/06/2025 - 13:18

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43

    Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37

    Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»

  • Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

    Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) Στην δέκατη ένατη (τ) ραψωδία του, ο Όμηρος στην Οδύσσεια, περιγράφει...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 13:14
  • Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Μετρήστε» τι σπείρατε και τι θερίσατε! Μήπως έχετε «άσφαιρα πιστόλια» στο...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:43
  • Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Πολλοί άνθρωποι που αγαπούν την οικογένειά τους και βλέπουν ότι...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:23
  • Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Η κυριότερη πόρτα επιτυχίας είναι η επιλογή και συνέντευξη με...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστές και γιατροί

    Ασφαλιστές και γιατροί

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Οι γιατροί είναι μετά τον Θεό» λέει μια λαϊκή παροιμία,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 09:50
  • Ασφαλιστέs και Υγεία

    Ασφαλιστέs και Υγεία

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Ο ασφαλιστές είναι οι επαγγελματίες που μαζί με άλλους (ιατρούς,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:28

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  3. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  4. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube