close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία;
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου,
22/7/2021 - 15:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία;

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το κυριότερο προσόν του διευθυντή Πωλήσεων μιας εταιρείας είναι να βλέπει πώς μέσω της ικανοποίησης των αναγκών των πωλητών του θα μπορεί ταυτόχρονα να βλέπει και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Συνήθως οι πιο πολλοί έχουν μυωπία και δεν βλέπουν καλά γύρω τους και, δυστυχώς, δεν βλέπουν και τον διευθυντή Marketing για να του εξηγήσουν αυτήν τη σχέση. Έτσι, πολλές φορές βγαίνουν προϊόντα για να πουληθούν με στόχο την αύξηση Nέας Παραγωγής ή αύξηση Kερδών, τα οποία «δεν πουλιούνται», είτε επειδή δεν «του πάει» του πωλητή να τα πουλήσει είτε διότι δεν εξυπηρετούν τους πελάτες.

Επί τη ευκαιρία, να πούμε ότι πολλοί διευθυντές Marketing επεξεργάζονται διαφημίσεις για προσέλκυση νέων συνεργατών οι οποίες είναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Για να αναπτύξεις νέους πωλητές πρέπει να λάβεις υπʼ όψιν παράγοντες που δεν ισχύουν σήμερα, πιθανόν όμως να ίσχυαν χθες. Οι εταιρείες δεν ψάχνουν «καλά παιδιά» ούτε νεαρούς γιάπηδες με μέλλον. Ψάχνουν ΠΩΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ. Λιγόστεψαν οι χρόνοι καριέρας, τα άτομα αλλάζουν γρηγορότερα, μετακινούνται ευκολότερα, σε εγκαταλείπουν νωρίτερα αν τα αγνοήσεις.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING οφείλουν να συνεργασθούν και να τυποποιήσουν προτάσεις συγκεκριμένες, λαμβάνοντας υπʼ όψιν ότι τα προϊόντα δεν πουλιούνται εάν δεν έχεις πωλητές οι οποίοι σήμερα επιθυμούν κατά 80-90% εξαρτημένη-μισθωτή εργασία, επιθυμούν κατά 50-60% σταθερό πακέτο αμοιβών χωρίς διακυμάνσεις, κατά 80% δεν τους νοιάζει η ευελιξία κινήσεων, για πολλούς η μισθωτή εργασία είναι προϋπόθεση για επιλογή καριέρας (μόνο ένα 10-15% δεν το ενδιαφέρει). Ένα άλλο στοιχείο που άλλαξε τα δεδομένα και μπερδεύει τους «στρατολόγους» είναι η ηλικία. Άτομα νεαρά 25-35 ετών και κυρίως άτομα 35-45 ετών θέλουν σταθερή εργασία και μισθό. Το ωράριο παίζει ρόλο, η οικογενειακή κατάσταση, η απόσταση από το σπίτι, η ατομική ή ομαδική εργασία (ευθύνες). Σταθερές αποδοχές επιθυμούν οι γυναίκες πιο πολύ από τους άνδρες. Άτομα με εγωισμό και αλαζονεία θέλουν ευέλικτα ωράρια.

Έτσι, με όλα τα παραπάνω, οι προτάσεις του διευθυντή Πωλήσεων μπορούν να εστιάζονται στο παρόν και τις άμεσες επιδιώξεις, ενώ ταυτόχρονα να βλέπουν το μέλλον. Μπορούν να λύνουν προβλήματα άμεσα, με ελάχιστο σταθερό εισόδημα και να δίνουν προοπτική βελτίωσης στο μέλλον. Το πλάνο αυτό αποφεύγει και τους αυτοσχεδιασμούς διαφορών στελεχών.

Η εποχή άλλαξε· δεν μπορούμε να δουλεύουμε με στοιχεία τού χθες που άλλαξαν. Αν χθες η «κινητικότητα εισροής-εκροής» ανθρώπινου δυναμικού ήταν μεγάλη, σήμερα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Η συνεργασία διευθυντών Marketing - Πωλήσεων επείγει να αναθεωρηθεί.

Ευάγγ. Γ. Σπύρου

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • Διευθυντές Πωλήσεων
  • μυωπία
  • πωλήσεις
  • πωλητές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43

    Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37

    Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»

  • Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 13:14

    Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

  • Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Μετρήστε» τι σπείρατε και τι θερίσατε! Μήπως έχετε «άσφαιρα πιστόλια» στο...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:43
  • Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Πολλοί άνθρωποι που αγαπούν την οικογένειά τους και βλέπουν ότι...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:23
  • Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Η κυριότερη πόρτα επιτυχίας είναι η επιλογή και συνέντευξη με...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστές και γιατροί

    Ασφαλιστές και γιατροί

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Οι γιατροί είναι μετά τον Θεό» λέει μια λαϊκή παροιμία,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 09:50
  • Ασφαλιστέs και Υγεία

    Ασφαλιστέs και Υγεία

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Ο ασφαλιστές είναι οι επαγγελματίες που μαζί με άλλους (ιατρούς,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:28
  • Λεφτά - 10 ιδέες που κρύβουν αύξηση εισοδήματος!

    Λεφτά - 10 ιδέες που κρύβουν αύξηση εισοδήματος!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φαρμακεία: Περίπου 1.000 δεν έχουν κάνει συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης
10:26 Φαρμακεία: Περίπου 1.000 δεν έχουν κάνει συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 10:10 Forscope: Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft - Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
  • 10:05 Ο ξεχασμένος Κωστής Κτιστόπουλος
  • 09:58 Συντάξεις: Άγριο «τσεκούρι» στους ασφαλισμένους που θέλουν να βγουν στα 62
  • 09:49 Αποτίμηση του έργου στο υπουργείο Υγείας παρουσία του πρωθυπουργού
  • 09:31 RUN - BIKE - CARE 2025: «Τρέχουμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο»
  • 09:14 Ισχυρός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη: Σε κατάσταση επιφυλακής οι υπηρεσίες
  • 09:05 Τα εισοδήματα των Ελλήνων, ποιος θα «ντυθεί» Έλληνας Τραμπ(;), τα μετρητά κάτω από το…στρώμα, νέα εποχή για την Alpha Bank και mega deal της ΔΕΠΑ με Ισραηλινούς
  • 08:55 Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;
  • 15:50 Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
  • 15:23 Πειραιώς: Συμμετέχει στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
  • 15:11 Howden: Αντασφάλιση, ομόλογα καταστροφών και αμοιβαία ταμεία κινδύνου: Ζωτικής σημασίας για την επισιτιστική ασφάλεια της Ευρώπης
  • 15:08 Θεσσαλονίκη: Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην πόλη για να ερευνήσει το περιστατικό θανάτου 5χρονου κοριτσιού σε ιδιωτική κλινική
  • 14:46 ICAP CRIF: Έκθεση για την Περιφερειακή Εξειδίκευση της Εθνικής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
  • 14:22 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  • 14:04 Η Insurance Europe ζητά μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τη Γνώμη της EIOPA για την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:34 Η Aon λανσάρει νέα υπηρεσία Ανάλυσης Διαφάνειας Τιμολόγησης στην Υγεία - Παροχή σαφήνειας βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των δαπανών υγειονομικής κάλυψης
  • 13:21 Στο υπουργείο Υγείας σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης!
  • 13:05 Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
  • 12:45 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο από την Ελληνική Εταιρεία Πρόληψης και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 19/5 ΤτΕ: Χρειάζεται αλλαγή μοντέλου στην ασφάλιση υπηρεσιών Υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube