close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία;
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2021 - 15:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία;

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το κυριότερο προσόν του διευθυντή Πωλήσεων μιας εταιρείας είναι να βλέπει πώς μέσω της ικανοποίησης των αναγκών των πωλητών του θα μπορεί ταυτόχρονα να βλέπει και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Συνήθως οι πιο πολλοί έχουν μυωπία και δεν βλέπουν καλά γύρω τους και, δυστυχώς, δεν βλέπουν και τον διευθυντή Marketing για να του εξηγήσουν αυτήν τη σχέση. Έτσι, πολλές φορές βγαίνουν προϊόντα για να πουληθούν με στόχο την αύξηση Nέας Παραγωγής ή αύξηση Kερδών, τα οποία «δεν πουλιούνται», είτε επειδή δεν «του πάει» του πωλητή να τα πουλήσει είτε διότι δεν εξυπηρετούν τους πελάτες.

Επί τη ευκαιρία, να πούμε ότι πολλοί διευθυντές Marketing επεξεργάζονται διαφημίσεις για προσέλκυση νέων συνεργατών οι οποίες είναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Για να αναπτύξεις νέους πωλητές πρέπει να λάβεις υπʼ όψιν παράγοντες που δεν ισχύουν σήμερα, πιθανόν όμως να ίσχυαν χθες. Οι εταιρείες δεν ψάχνουν «καλά παιδιά» ούτε νεαρούς γιάπηδες με μέλλον. Ψάχνουν ΠΩΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ. Λιγόστεψαν οι χρόνοι καριέρας, τα άτομα αλλάζουν γρηγορότερα, μετακινούνται ευκολότερα, σε εγκαταλείπουν νωρίτερα αν τα αγνοήσεις.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING οφείλουν να συνεργασθούν και να τυποποιήσουν προτάσεις συγκεκριμένες, λαμβάνοντας υπʼ όψιν ότι τα προϊόντα δεν πουλιούνται εάν δεν έχεις πωλητές οι οποίοι σήμερα επιθυμούν κατά 80-90% εξαρτημένη-μισθωτή εργασία, επιθυμούν κατά 50-60% σταθερό πακέτο αμοιβών χωρίς διακυμάνσεις, κατά 80% δεν τους νοιάζει η ευελιξία κινήσεων, για πολλούς η μισθωτή εργασία είναι προϋπόθεση για επιλογή καριέρας (μόνο ένα 10-15% δεν το ενδιαφέρει). Ένα άλλο στοιχείο που άλλαξε τα δεδομένα και μπερδεύει τους «στρατολόγους» είναι η ηλικία. Άτομα νεαρά 25-35 ετών και κυρίως άτομα 35-45 ετών θέλουν σταθερή εργασία και μισθό. Το ωράριο παίζει ρόλο, η οικογενειακή κατάσταση, η απόσταση από το σπίτι, η ατομική ή ομαδική εργασία (ευθύνες). Σταθερές αποδοχές επιθυμούν οι γυναίκες πιο πολύ από τους άνδρες. Άτομα με εγωισμό και αλαζονεία θέλουν ευέλικτα ωράρια.

Έτσι, με όλα τα παραπάνω, οι προτάσεις του διευθυντή Πωλήσεων μπορούν να εστιάζονται στο παρόν και τις άμεσες επιδιώξεις, ενώ ταυτόχρονα να βλέπουν το μέλλον. Μπορούν να λύνουν προβλήματα άμεσα, με ελάχιστο σταθερό εισόδημα και να δίνουν προοπτική βελτίωσης στο μέλλον. Το πλάνο αυτό αποφεύγει και τους αυτοσχεδιασμούς διαφορών στελεχών.

Η εποχή άλλαξε· δεν μπορούμε να δουλεύουμε με στοιχεία τού χθες που άλλαξαν. Αν χθες η «κινητικότητα εισροής-εκροής» ανθρώπινου δυναμικού ήταν μεγάλη, σήμερα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Η συνεργασία διευθυντών Marketing - Πωλήσεων επείγει να αναθεωρηθεί.

Ευάγγ. Γ. Σπύρου

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • Διευθυντές Πωλήσεων
  • μυωπία
  • πωλήσεις
  • πωλητές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο εαυτός και η αυτο-εκτίμηση!
    Σμαρούλα Παντελή, 22/7/2021

    Ο εαυτός και η αυτο-εκτίμηση!

  • Πωλήσεις σε δύσκολες εποχές...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2021

    Πωλήσεις σε δύσκολες εποχές...

  • Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν "τον χρόνο" τους

    Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν "τον χρόνο" τους

    Οι καρποί της φύσεως, αλλά και του πνεύματος, δε βγαίνουν αμέσως και αυτά που βγάζει η Ελληνική Γη το καλοκαίρι,...
    Nextdeal newsroom, 16/07/2021 - 15:59 16/7/2021
  • Πώς να ανανεώσετε το ανθρώπινο δυναμικό σας;

    Πώς να ανανεώσετε το ανθρώπινο δυναμικό σας;

    «Πώς να ανανεώσετε το ανθρώπινο δυναμικό σας. Πόσο "ΝΕΟΙ" είναι οι άνθρωποί σας στις πωλήσεις και το διοικητικό προσωπικό; Έχετε...
    Nextdeal newsroom, 09/06/2021 - 11:33 9/6/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
16:53 Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  • 16:44 Τι απαντάει ο ΣΦΕΕ για τις ελλείψεις φαρμάκων
  • 16:38 Διήμερο επιστημονικό συνέδριο της ΑΚΟΣ: «Οι ακτίνες στην ογκολογία ακριβείας»
  • 15:47 Συνεργασία LEO Pharma Hellas – BioAxess για την προώθηση δερματολογικών φαρμακευτικών σκευασμάτων
  • 15:43 Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες για πρώτη φορά στον Αριστομένη του νομού Μεσσηνίας
  • 15:36 Wings for Life World Run: Τρέξε για όλους εκείνους που δεν μπορούν
  • 13:57 Ο Θ. Πλεύρης μίλησε στη Βουλή για την ψυχική υγεία και το dentist pass
  • 13:35 Η Lloyd's ανακοίνωσε τους νικητές του Lloyd’s Market Charity Awards
  • 13:27 Oliver Bäte: Ποιους θα πιέσουν και πώς τα υψηλά επιτόκια
  • 13:20 Μετά τον Κουν, ο Κολοκοτρώνης; Του Ηλία Προβόπουλου
  • 11:42 Allianz Ελλάδος και Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς
  • 11:13 H Interamerican προσέφερε ταξίδι την Ολλανδία σε 30 στελέχη της
  • 11:08 Ο αμερικανικός FDA ενέκρινε τη βεξαγλιφλοζίνη για τη θεραπεία του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2
  • 10:23 Ε9: Άνοιξε η πλατφόρμα για μεταβολές από 1.1.2023 - Δείτε εδώ όλη τη διαδικασία
  • 09:38 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  • 09:28 Τέσσερις κατηγορίες συνταξιούχων μπαίνουν στην «πρώτη γραμμή» για το επίδομα προσωπικής διαφοράς
  • 09:07 Ποιοι θεωρούνται «Μεγάλοι Κίνδυνοι» σύμφωνα με τη νομοθεσία;
  • 09:01 Πτώση μπαλκονιού: Ποιος πληρώνει για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές τρίτων;
  • 08:55 Μήπως ως ασφαλιστές γινόμαστε λεκτικά ακαλαίσθητοι;
  • 08:46 Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Νέα παράταση για την υποβολή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/1 Μία ενδιαφέρουσα δικαστική απόφαση για την αποζημίωση από τροχαίο ατύχημα που ίσως αλλάζει τα δεδομένα
  2. 25/1 Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!
  3. 31/1 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  4. 25/1 Εν ολίγοις...με ή χωρίς εκπτώσεις και ωφελήματα!
  5. 26/1 Υπασφαλισμένος: έρχονται ευχάριστα νέα για την ασφάλιση
  6. 30/1 Εν ολίγοις...Δευτεριάτικα αλλά πρωτεύοντα!
  7. 26/1 Eurolife FFH: ασφαλίστε το ηλεκτροκίνητό σας όχημα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube