Κώστας Παπαϊωάννου, 24/1/2025 - 08:53 facebook twitter linkedin Οι τέσσερις παράγοντες και η μία προϋπόθεση που οδηγούν τον ασφαλιστή στην επιτυχία! Κώστας Παπαϊωάννου, 24/1/2025 facebook twitter linkedin Μια προϋπόθεση και 4 υποχρεώσεις-παράγοντες επιτυχίας! «Λάθε βιώσας» ασφαλιστής δεν μπορεί να υπάρχει! Περισσότεροι απ’ τους μισούς ασφαλιστικούς πράκτορες σήμερα δεν κερδίζουν αρκετά χρήματα για να ζουν άνετα και αρκετοί αντιμετωπίζουν ακόμα και προβλήματα επιβίωσης! Ταυτόχρονα, όλοι παραδέχονται ότι η παραγωγή παραμένει κολλημένη επί δεκαετίες στο 2,5% του ΑΕΠ και ότι οι περισσότεροι Έλληνες σήμερα έχουν ανασφάλιστη τη ζωή (την ικανότητά-δυνατότητά τους να κερδίζουν χρήματα) και την περιουσία τους (αυτά που έχουν δημιουργήσει από την εργασία-παραγωγή τους)! Η βασική μέθοδος ανάπτυξης των πωλήσεων των ασφαλιστικών πρακτόρων στηρίζεται σε ένα τρίπτυχο (προϋπόθεση): «Βλέπε πελάτες, βλέπε πελάτες, βλέπε πελάτες»! Όμως για να είναι αποτελεσματική αυτή η επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες (δηλαδή να φέρνει παραγωγή) οι ασφαλιστικοί πράκτορες πρέπει να είναι συνεχώς προσανατολισμένοι και να καλύπτουν πλήρως αυτούς τους τέσσερις βασικούς για την επιτυχία τους παράγοντες: Οι διοικούντες τους ασφαλιστικούς πράκτορες (management) πρέπει συνεχώς να υποστηρίζουν την εκπλήρωση αυτών των παραγόντων στις ομάδες που διοικούν! Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής (ασφαλιστικός πράκτορας) ο οποίος ζει ως «λάθε βιώσας», δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις βασικές υποχρεώσεις της δουλειάς του, τηρώντας πάντα μια βασική προϋπόθεση «Να βλέπει συνεχώς πελάτες και να είναι απόλυτα κοινωνικός»! Το συγκεκριμένο απόφθεγμα «λάθε βιώσας» του Επίκουρου ερμηνεύεται ως «ζήσε κρυφά, ζήσε εν κρυπτώ ή ζήσε στην αφάνεια». Αυτό πρακτικά σημαίνει «ζήσε απαρατήρητος, μακριά από τη δημοσιότητα και χωρίς την αυτοπροβολή». Δηλαδή, το ακριβώς αντίθετο απ’ αυτό που πρέπει να κάνει ένας ασφαλιστικός πράκτορας. Αν το κάνει αυτό το λάθος ο ασφαλιστικός πράκτορας, τότε έχασε από χέρι! Υπάρχει κάποιος που καλύπτει πλήρως τους τέσσερεις παράγοντες για την επιτυχία του και βλέπει συνεχώς πελάτες και δεν ζει άνετα, ή ακόμα παραπονιέται ότι δεν κερδίζει τα προς το ζην από τη δουλειά του ασφαλιστή; Αν ναι, μήπως του λείπει το κατάλληλο management; Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24 Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024!
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/05/2025 - 09:30 Ποια είναι η ολική αξία εξαγοράς ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής και ποιες είναι οι επιπτώσεις της στον πελάτη!
Κώστας Παπαϊωάννου, 16/05/2025 - 09:26 Ποιες επιχειρήσεις νοούνται ως μητρικές και ποιες ως θυγατρικές σύμφωνα με όσα ορίζονται νομοθετικά!
Κώστας Παπαϊωάννου, 13/05/2025 - 09:23 Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα!
Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016; Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016; Τεχνικά αποθέματα είναι οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 09/05/2025 - 09:19
Η αντασφάλιση και η κρισιμότητά της για τους ασφαλιστές και τους ασφαλισμένους! Χωρίς την υποστήριξη της αντασφάλισης καμία ασφαλιστική εταιρία δεν θα μπορούσε να αναλάβει και να καλύψει τους κινδύνους της εποχής... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/05/2025 - 09:00
Τι σημαίνει Εξωτερική Ανάθεση (outsourcing ή εξωποριμός); Τα τελευταία χρόνια και ιδιαιτέρως μετά την ψήφιση του ν.4364/2016 – Solvency II, το φαινόμενο του εξωπορισμού ή εξωτερικής ανάθεσης... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/05/2025 - 09:03
Πως καλύπτονται οι παρεπόμενοι κίνδυνοι σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο; Δείτε τις ιδιαιτερότητες των παρεπόμενων κινδύνων που μπορεί να καλύπτονται από ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο των κλάδων γενικών ασφαλίσεων! Σε πολλές περιπτώσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 02/05/2025 - 09:04
Τι είναι το ξέπλυμα χρήματος (AML) και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί πράκτορες γι’ αυτό; Επειδή έχει γίνει αρκετή κουβέντα, που δεν συνοδεύεται από την απαιτούμενη ανάλυση, σχετικά με το ξέπλυμα χρήματος, καλό είναι οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/04/2025 - 09:16
Ποια δεδομένα των πελατών απαγορεύεται να επεξεργάζονται οι ασφαλιστικοί πράκτορες; Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε δει ποια αρχεία πελατών οφείλουν να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες (δείτε εδώ) Η τήρηση αυτών των... Κώστας Παπαϊωάννου, 25/04/2025 - 09:26