Λάουρα Σταυρίδου, 29/4/2024 - 08:43 facebook twitter linkedin H Ασφάλιση ξενοδοχείων, είναι μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση Λάουρα Σταυρίδου, 29/4/2024 facebook twitter linkedin Η Ελλάδα είναι ένας ονειρεμένος τόπος προορισμού, για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Σχεδόν 30 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε ηλικίας, επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας (με συνεχείς αυξητικούς ρυθμούς επισκεπτών), όχι μόνο για τις φυσικές της ομορφιές αλλά και την ιστορία της. Ωστόσο υπάρχουν αρκετά πράγματα, που μπορεί να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι και ακόμη και ένα καλά οργανωμένο ξενοδοχείο, μπορεί να κληθεί να δώσει αποζημίωση. Πτώσεις στο ντους, σε ράμπες και σε παιχνίδια, είναι μόνο μερικές από τις περιπτώσεις που προκαλούν αξιώσεις. Τραυματισμοί από φυσικές καταστροφές, απώλειες περιουσίας των ενοίκων, κλοπές, βανδαλισμοί και ζημιές από φωτιά ή νερά πυρόσβεσης, μπορεί να δημιουργήσουν υψηλές αξιώσεις. Επιπλέον οι ιδιοκτήτες ακινήτων στον κλάδο της φιλοξενίας, μπορούν να αντιμετωπίσουν μέσω της ασφάλισης, οποιεσδήποτε περιστάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε ζημιά ιδιοκτησίας των καταλυμάτων τους, από φυσικές ή ανθρωπογενείς ζημιές, καταστροφή μηχανημάτων, αυτοκινήτων, εξοπλισμού και πολλά άλλα. Η προστασία του προσωπικού είναι επίσης σημαντική, καθώς και η κάλυψη για ελαττωματικά προϊόντα, όπως φαγητό, καλλυντικά που χρησιμοποιήθηκε στο σπα κτλ. Ένας συνολικός ασφαλιστικός σχεδιασμός προστατεύει από νομικές αξιώσεις, αποκαθιστά ζημιές, παρέχει χρήματα για τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησης και προστατεύει τη φήμη της. Μια ζημιά είναι θέμα τυχαιότητας, αλλά το να είναι επιζήμια, είναι θέμα παράλειψης και κακού σχεδιασμού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35