Λάουρα Σταυρίδου, 29/4/2024 - 08:43 facebook twitter linkedin H Ασφάλιση ξενοδοχείων, είναι μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση Λάουρα Σταυρίδου, 29/4/2024 facebook twitter linkedin Η Ελλάδα είναι ένας ονειρεμένος τόπος προορισμού, για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Σχεδόν 30 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε ηλικίας, επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας (με συνεχείς αυξητικούς ρυθμούς επισκεπτών), όχι μόνο για τις φυσικές της ομορφιές αλλά και την ιστορία της. Ωστόσο υπάρχουν αρκετά πράγματα, που μπορεί να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι και ακόμη και ένα καλά οργανωμένο ξενοδοχείο, μπορεί να κληθεί να δώσει αποζημίωση. Πτώσεις στο ντους, σε ράμπες και σε παιχνίδια, είναι μόνο μερικές από τις περιπτώσεις που προκαλούν αξιώσεις. Τραυματισμοί από φυσικές καταστροφές, απώλειες περιουσίας των ενοίκων, κλοπές, βανδαλισμοί και ζημιές από φωτιά ή νερά πυρόσβεσης, μπορεί να δημιουργήσουν υψηλές αξιώσεις. Επιπλέον οι ιδιοκτήτες ακινήτων στον κλάδο της φιλοξενίας, μπορούν να αντιμετωπίσουν μέσω της ασφάλισης, οποιεσδήποτε περιστάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε ζημιά ιδιοκτησίας των καταλυμάτων τους, από φυσικές ή ανθρωπογενείς ζημιές, καταστροφή μηχανημάτων, αυτοκινήτων, εξοπλισμού και πολλά άλλα. Η προστασία του προσωπικού είναι επίσης σημαντική, καθώς και η κάλυψη για ελαττωματικά προϊόντα, όπως φαγητό, καλλυντικά που χρησιμοποιήθηκε στο σπα κτλ. Ένας συνολικός ασφαλιστικός σχεδιασμός προστατεύει από νομικές αξιώσεις, αποκαθιστά ζημιές, παρέχει χρήματα για τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησης και προστατεύει τη φήμη της. Μια ζημιά είναι θέμα τυχαιότητας, αλλά το να είναι επιζήμια, είναι θέμα παράλειψης και κακού σχεδιασμού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00