Λάουρα Σταυρίδου, 2/2/2024 - 08:48 facebook twitter linkedin Η Ασφαλιστική Απάτη επηρεάζει μόνο τις Ασφαλιστικές Εταιρίες ή κάθε έναν Ασφαλισμένο; Λάουρα Σταυρίδου, 2/2/2024 facebook twitter linkedin Τα νούμερα για την ασφαλιστική απάτη παγκοσμίως, σοκάρουν με το μέγεθος τους. Ο κλάδος στον οποίο εμφανίζονται τα μεγαλύτερα μεγέθη απάτης αλλά και τα συχνότερα περιστατικά, είναι ο κλάδος ζωής, με $74,7 δις το έτος. Στον κλάδο υγείας η ασφαλιστική απάτη φτάνει τα $36,3 δις το έτος. Ο κλάδος περιουσίας έχει απώλειες $45 δις και του αυτοκινήτου $7,4 δις. Συνολικά σε όλους τους κλάδους η ασφαλιστική απάτη κοστίζει στις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες ασφαλιζόμενους $308, 6 δισεκατομμύρια δολάρια το έτος, σύμφωνα με τον οργανισμό Coalition Against Insurance fraud (https://insurancefraud.org/). Το σημαντικό όμως είναι πως το FBI εκτιμά ότι η απάτη κοστίζει στη μέση οικογένεια μεταξύ 400$ και 700$ ετησίως σε ασφάλιστρα. Οι απάτες που κάνουν οι ασφαλισμένοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, την σκληρή απάτη (hard fraud) και την ήπια απάτη (soft fraud) . Σκληρή απάτη θεωρείται ότι συμβαίνει όταν ο ασφαλισμένος καταστρέφει σκόπιμα περιουσία με σκοπό να εισπράξει χρήματα από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η ήπια απάτη, που είναι πιο συνηθισμένη, συμβαίνει όταν ο ασφαλισμένος υπερβάλλει, σε μια κατά τα άλλα νόμιμη αξίωση, ή παραλείπει σκόπιμα την αλήθεια ή λέει ψέματα σχετικά με πληροφορίες στην αίτηση για να λάβει χαμηλότερο ασφάλιστρο. Η ήπια απάτη θεωρείται έγκλημα ευκαιρίας. Φυσικά υπάρχει και η απάτη που γίνεται αναφορικά με υπεξαίρεση ασφαλίστρων από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές ή Ασφαλιστικές Εταιρίες. Η τεχνολογία στην ασφάλιση στρέφεται κατά προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης, διότι δεν επηρεάζει μόνο τις Ασφαλιστικές Εταιρίες αλλά και τους ασφαλισμένους! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43